Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018

Ο Θανάσης Βουλγαράκης υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Κιλκίς, με τον συνδυασμό του Δημήτρη Κυριακίδη

Υπογράφει ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Θανάσης Βουλγαράκης
Γεννήθηκα στο Κιλκίς όπου και διαμένω. Εργάζομαι ως δημόσιος υπάλληλος του ΕΦΚΑ πρώην ΤΕΒΕ και είμαι ο μικρότερος γιος της οικογένειας Δημητρίου και Μαρίας Βουλγαράκη.

Είμαι παντρεμένος με την Κυρλαγκίτση Γεωργία και έχουμε δυο αγοράκια.
Συμμετείχα σε πολλά συλλογικά όργανα διοίκησης και σήμερα είμαι Αντιπρόεδρος του Π.Α.Σ ΑΕΤΟΣ Κιλκίς.

Έλαβα την απόφαση μου και για το λόγο αυτό Στηρίζω την υποψηφιότητα του Κυριακίδη Δημητρίου Υποψηφίου ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΙΛΚΙΣ θεωρώντας την ως την πλέον αξιόλογη και ιδανική για την τοπική κοινωνία μας.

Από τη θέση του Υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου με τον συνδυασμό του ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ προσδοκώ να μου δοθεί η ευκαιρία και με την στήριξη των Δημοτών του Κιλκίς να βοηθήσω και εγώ την από κοινού προσπάθεια για ένα ΝΕΟ και ΣΥΓΧΡΟΝΟ Δήμο Κιλκίς.

Όλοι μαζί για το Κιλκίς που θέλουμε.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.