Γράφει ο Σωκράτης Δημητριάδης Με αφορμή την Ειδική Εισφορά Αλληλεγγύης επανέρχεται στο προσκήνιο μια διαχρονική διάκριση που γίνεται εις βάρος των αυτοαπασχολούμενων. Το Συνολικό Εισόδημα για τους μισθωτούς (το οποίο δηλώνουν στο Ε1 και το οποίο αποτελεί τη βάση υπολογισμού της Ειδικής Εισφοράς Αλληλεγγύης) δεν περιλαμβάνει τις ασφαλιστικές εισφορές (σύνταξη, υγεία, πρόνοια, κλπ.) ενώ για τους αυτοαπασχολούμενους οι εισφορές αυτές προσμετρούνται πλήρως στο Συνολικό Εισόδημα. Ως αποτέλεσμα, ο αυτοαπασχολούμενος θα πληρώσει την έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης με βάση το συνολικό εισόδημα στο οποίο περιλαμβάνονται οι ασφαλιστικές εισφορές του, ενώ ο μισθωτός θα φορολογηθεί με βάση το καθαρό εισόδημα που είναι απαλλαγμένο από τις ασφαλιστικές εισφορές του.
Act Business Center
Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011
Τεράστιες επενδύσεις για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Η εταιρία EDF Energies Nouvelles, η οποία μαζί με την ΔΕΗ και την Acciona Ενεργειακή AE είναι οι μεγαλύτερες που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας στον τομέα των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ), σχεδιάζει να επενδύσει στο νομό μας 30 εκατ. ευρώ για αιολικό σταθμό ισχύος 32 MW. Παράλληλα, στο νομό Κιλκίς εκδόθηκαν ήδη έξι άδειες για 5,4 MW φωτοβολταϊκών, 12 MW ηλιοθερμικών και 2,66 Mwe, που θα παράγονται από μονάδα βιοαερίου.
Τί χαράτσια θα πληρώσουμε μέχρι το τέλος του `12
Σε 12,5 δις ευρώ υπολογίζεται η χασούρα των ελληνικών νοικοκυριών μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, απ` τα μέτρα της κυβέρνησης. Βλέπετε, απ` τον μήνα που διανύουμε μέχρι τον Δεκέμβρη του 2012 θ` αναγκαστούμε να πληρώσουμε 16 χαράτσια, που μας επέβαλαν οι κυβερνώντες για να μπορέσουν να πείσουν τους δανειστές μας ότι θα πάρουν κάποτε τα λεφτά τους πίσω.
Και για του λόγου το αληθές, παραθέτουμε τα 16 αυτά χαράτσια ένα-ένα, έτσι για να τα εμπεδώσουμε! Έχουμε και λέμε, λοιπόν:
Και για του λόγου το αληθές, παραθέτουμε τα 16 αυτά χαράτσια ένα-ένα, έτσι για να τα εμπεδώσουμε! Έχουμε και λέμε, λοιπόν:
Τέλος τα έργα οδοποιοίας για 3 χρόνια!
Εντάξεις έργων οδοποιίας στο ΕΣΠΑ, τέλος! Το σχετικό κονδύλι εξαντλήθηκε! Και τώρα τί θα γίνει με τους δρόμους που σχεδιάζαμε να εντάξουμε στο πρόγραμμα αυτό; Τί θα γίνει με τους δρόμους Κιλκίς - Πολυκάστρου - Γουμένισσας, Θεσσαλονίκης - Δοιράνης - Προμαχώνα, Κιλκίς - Θεσσαλονίκης; Τί θα γίνει με το τμήμα της ΠΑΘΕ που διασχίζει το νομό μας;
Πονοκέφαλο για Περιφέρεια και δήμους αποτελεί, πράγματι, ο φραγμός στις επιλέξιμες δαπάνες του ΕΣΠΑ για έργα οδοποιίας. Επειδή, απλούστατα, για τα επόμενα 3 χρόνια η κατάσταση των δρόμων θα παραμείνει αυτή του ξέρουμε. Τα χρήματα του ΕΣΠΑ ξοδεύτηκαν σε άλλες ανάγκες και όσοι δεν ενέταξαν εγκαίρως έργα οδοποιίας, έχασαν οριστικά την ευκαιρία.
Τώρα, η Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας καλείται να αναλάβει τη συντήρηση του οδικού δικτύου στους επτά νομούς. Δίκτυο, το οποίο εμφανίζεται κατεστραμμένο στο 40%, με τουλάχιστον 14 δρόμους να θεωρούνται πλέον επικίνδυνοι. Μεταξύ αυτών και οι δρόμοι Κιλκίς - Πολυκάστρου και Κιλκίς - Δοιράνης.
Ο δρόμος μας προς το μέλλον είναι γεμάτος κακοτεχνίες!
Πονοκέφαλο για Περιφέρεια και δήμους αποτελεί, πράγματι, ο φραγμός στις επιλέξιμες δαπάνες του ΕΣΠΑ για έργα οδοποιίας. Επειδή, απλούστατα, για τα επόμενα 3 χρόνια η κατάσταση των δρόμων θα παραμείνει αυτή του ξέρουμε. Τα χρήματα του ΕΣΠΑ ξοδεύτηκαν σε άλλες ανάγκες και όσοι δεν ενέταξαν εγκαίρως έργα οδοποιίας, έχασαν οριστικά την ευκαιρία.
Τώρα, η Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας καλείται να αναλάβει τη συντήρηση του οδικού δικτύου στους επτά νομούς. Δίκτυο, το οποίο εμφανίζεται κατεστραμμένο στο 40%, με τουλάχιστον 14 δρόμους να θεωρούνται πλέον επικίνδυνοι. Μεταξύ αυτών και οι δρόμοι Κιλκίς - Πολυκάστρου και Κιλκίς - Δοιράνης.
Ο δρόμος μας προς το μέλλον είναι γεμάτος κακοτεχνίες!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)