Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

"Είμαι βέβαιος ότι οι συμπολίτες μου θα καταδικάσουν το χθες"

Υπογράφει ο Κώστας Κουλίνας
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Δημοτικού Συνδυασμού ‘’Παιονία Ισχυρή’’

Στις 18 Μαϊου οι συμπολίτες μου αποφασίζουν για το μέλλον της Παιονίας. Πιστεύω ότι μπορούν να διακρίνουν, να συγκρίνουν πρόσωπα και πράγματα, να ζυγίσουν πρακτικές και συμπεριφορές πριν κάνουν την τελική αξιολόγησή τους.

Οι συμπολίτες μου θα ανασκαλίσουν τη μνήμη τους για ότι έγινε και για ότι δεν έγινε τα τέσσερα χρόνια της πρώτης Καλλικρατικής περιόδου στο Δήμο Παιονίας. Έχω τη βεβαιότητα ότι δε θα χρειαστεί να βασανίσουν και πολύ το θυμητικό τους γιατί ουσιαστικά ο Δήμος ήταν αδύναμος και αδιάφορος απέναντι στα προβλήματα και στις ανάγκες τους.

Άσκησε απλή διαχείριση και προσαρμόστηκε στις εντολές για σφιχτές οικονομικές απαιτήσεις ενώ από την άλλη πλευρά δεν εγκαταλείφθηκαν, αλίμονο, οι φιέστες και οι αλόγιστες δαπάνες προς τους ημετέρους.

Είμαι βέβαιος ότι οι συμπολίτες μου θα καταδικάσουν το χθες και θα δώσουν μια ευκαιρία στο αύριο: Στο Χρήστο Γκουντενούδη, στον άνθρωπο που θέλει να αλλάξει το αρρωστημένο χθες και να φέρει στον τόπο μας ελπίδα, προκοπή και ανάπτυξη, μαζί με ικανούς συμπολίτες μας που έχουν αποφασίσει να δουλέψουν και να πετύχουν ότι αξίζει γι’ αυτή την περιοχή. 

Ανάμεσα σ’ αυτούς τους πολλούς ανθρώπους είμαι και εγώ. Συνεπώς στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις το Χρήστο Γκουντενούδη και θα είμαι υποψήφιος στο Δημοτικό Συνδυασμό ‘’Παιονία Ισχυρή’’.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.