Γράφει ο Κώστας Στεφανίδης
«Την έκανε» και ο Θανάσης Βέγγος μετά τον Παπάζογλου και τον Ρασούλη για τον παράδεισο αν και η ήδη ευρισκόμενη εκεί Μοσχολιού είχε πει τραγουδώντας «Ξενύχτησα στην πόρτα σου και σιγοτραγουδώ, εδώ είναι ο παράδεισος και η κόλαση εδώ».
Βέβαια τα τελευταία χρόνια επιβεβαιώνεται διεθνώς αλλά κυρίως στην Ελλάδα ότι πράγματι ο παράδεισος και η κόλαση είναι εδώ. Γι’ αυτό προέβλεψαν κάποιοι οι οποίοι ζούσαν, ζουν και θα συνεχίσουν να ζουν σαν στον παράδεισο ενώ ταυτόχρονα κανόνισαν ώστε όλοι οι υπόλοιποι να ζουν σαν στην κόλαση. Βεβαίως το επίμαχο ερώτημα είναι ποιοι είναι αυτοί οι κάποιοι και αναρωτιέμαι μήπως τηρουμένων των αναλογιών συμπεριλαμβάνεται σ’ αυτούς ο καθένας από εμάς. Ο Θανάσης και οι άλλοι που αναφέρθηκαν αντιπροσώπευσαν τον μέσο έλληνα που στη διάρκεια της καθημερινότητάς του παλεύει με το εκάστοτε κατεστημένο για την επιβίωσή του. Σε όλη τη διάρκεια της καριέρας του και μέσα από το έργο του λειτούργησε προφητικά για το κατάντημα του Έλληνα και πολλές φορές ερμήνευσε και την αντίδρασή του.
Ειλικρινά θα ήθελα να γνώριζα τις τελευταίες σκέψεις του Θανάση και των άλλων πριν εγκαταλείψουν τον κάθε άλλο παρά μάταιο κόσμο, όπως οι ίδιοι απέδειξαν με το έργο τους. Κατά κάποιο τρόπο και ο καθένας ξεχωριστά με τον τρόπο του κατέγραψαν δημόσια την κριτική τους και την αντίδρασή τους απέναντι σε αυτό που εμπεριέχεται στο γενικό όρο κατεστημένο ο οποίος όμως άκρως εξειδικευμένα επέφερε τα πλέον τραγικά αποτελέσματα στην ιστορία της Ελλάδας μετά τη μεταπολίτευση. Θα αναφέρω μία εξαίρεση του κανόνα όσον αφορά στη διαχείριση δημόσιας περιουσίας για να τεκμηριώσω την άποψή μου ότι ήμαστε ικανοί να διευθετήσουμε την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει παρόλο που ο κανόνας λέει ότι αδυνατούμε να διαχειριστούμε τις τύχες μας προς όφελός μας. Η λύση του προβλήματος είναι να ανατρέψουμε την κατάσταση ώστε η εξαίρεση να γίνει κανόνας και τούμπαλη. Την άθλια κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει τα ολυμπιακά ακίνητα την γνωρίζετε . Όχι μόνον δεν τα εκμεταλλεύτηκαν σαν ακίνητα αλλά καταστρέφονται κάθε μέρα και περισσότερο. Γιατί άραγε ο Τσιτουρίδης Σάββας δεν κατάφερε να τα χρησιμοποιήσει για τη στέγαση του Υπουργείου Απασχόλησης επί υπουργίας του και σε τελική ανάλυση ας τα έπαιρνε το Βατοπέδι. Δεν ξέρω αν αντιλαμβάνεστε τις κομπίνες που παίχτηκαν και συνεχίζονται να παίζονται και μη μου πείτε ότι φταίνε οι Ολυμπιακοί αγώνες, η γέφυρα Ρίου-Αντίριου, η Εγνατία οδός κλπ. Η τύφλα μας η μαύρη φταίει. Και σε αυτήν συμμετέχουμε όλοι μηδενός εξαιρουμένου. Στα Ολυμπιακά ακίνητα λοιπόν λειτουργεί η πολυκλινική των ολυμπιακών ακινήτων κατά παραδειγματικό τρόπο ώστε την λειτουργία της να ζήλευε και το πιο σύγχρονο ιατρικό κέντρο της Ελλάδας προσφέροντας ιατρικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Τώρα πώς εξηγείται αυτό. Ποιος είναι αυτός που κατάφερε όχι μόνον να μην καταστραφούν οι εγκαταστάσεις αλλά και να λειτουργεί υποδειγματικά. Αυτόν πρέπει να βρούμε και να του αναθέσουμε τη διαχείριση του Εθνικού Συστήματος Υγείας. Λοβέρδε βρες τον. Εκτός και εάν ισχύει κάτι άλλο όπως για παράδειγμα κάποιος ή κάποιοι ωφελούνται τόσο που επιτρέπουν και ένα είδος λούσου υγείας στο λαό. Αυτή η σκέψη δεν είναι πλέον καχυποψία αλλά ορθολογιστική συνέπεια των όσων αποκαλύπτονται καθημερινά.
Το κερασάκι στην τούρτα αποτελεί η περίπτωση των 800 υποθέσεων αναδρομικών προς πρώην βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου. Εγώ τι σχολιασμό θα πρέπει να κάνω εάν σας πάρουν με τις πέτρες ή όταν αντικαταστήσουν τις πέτρες με καλάσνικοφ όπως είπε ο Καμένος; Ευτυχώς υπήρξε αντίδραση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.