Ο Mακαριότατος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος, που πριν μερικούς μήνες έστελνε χαιρετισμό στην ημερίδα της Π.Σ.Ε.Ζ.Σ. και της Π.Φ.Π.Ο «Α΄ Συνάντηση για την Ευρωπαϊκή Προοπτική της Φιλοζωικής Κουλτούρας στην Ελλάδα του Σήμερα» λέγοντας εκείνο το πολύ ωραίο ότι «τα ζώα έχουν θεόσδοτη αξιοπρέπεια» και ότι «...Δεν απέχουμε δε από την αλήθεια αν ισχυρισθούμε πως όποιος αγαπά και σέβεται τη θεία δημιουργία αγαπά τα δημιουργήματα εν καθ’ εν και πως όποιος αγαπά τα δημιουργήματα σέβεται και τιμά τον άκτιστο και άρρητο Δημιουργό», έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα της Κυνηγετικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος στις 14 Φεβρουαρίου 2012 και «ευλόγησε» την έναρξη της εκστρατείας που ξεκινούν οι κυνηγοί, προκειμένου να ενισχύσουν τα συσσίτια αλληλεγγύης της Αρχιεπισκοπής για τους αναξιοπαθούντες συνανθρώπους μας των χαλεπών καιρών.
Πρόκειται για τη λεγόμενη στρατηγική win-win κατά την οποία όλοι οι συμμετέχοντες έχουν κάτι να λαβαίνουν, με τον έναν τρόπο ή τον άλλο. Έτσι ο μεν Μακαριότατος και η εκκλησία θα λάβουν «τα καραβάνια αλληλεγγύης» από τους κυνηγούς, οι δε κυνηγοί τις ευλογίες του Μακαριότατου και τώρα θα μπορούν να διατυμπανίζουν με περίσσιο θάρρος ότι εκτός από «φιλόζωοι», «οικολόγοι», «φυσιολάτρες» και «διαχειριστές της φύσης», είναι και ενάρετοι!
Εν πάση περιπτώσει, άλλος ένας Φλεβάρης φεύγει παίρνοντας μαζί του αυτό το απεχθές, αλλά ευγενικό κατά τα άλλα, σπορ. Φέτος, οι κυνηγετικές άδειες μειώθηκαν κατά 10% από την προηγούμενη κυνηγετική περίοδο. Εμείς ευχόμαστε ολοψύχως την επόμενη χρονιά να έχουμε μία μείωση της τάξεως του 100%.
Το κυνήγι αποτελεί βιασμό για τη φύση και τη ζωή. Οι λάτρεις του είδους επιβεβαιώνουν την επιστημονική υπόθεση ότι γονίδια των Νεάντερταλ υπάρχουν ακόμα στο σύγχρονο άνθρωπο. Απόδειξη ότι ο ψυχικός τους κόσμος είναι το ίδιο «λίθινος» με την εποχή στην οποία νομίζουν ότι βρίσκονται ακόμη. Ψυχικές αξίες όπως είναι η ενσυναίσθηση και η συμπόνια προς εκείνα τα πλάσματα που ματώνουν και ψυχορραγούν όντας ανυπεράσπιστα, απουσιάζουν όπως ακριβώς απουσίαζαν και από τον άνθρωπο της λίθινης εποχής όταν τα σκότωνε για να τα φάει και να ντυθεί. Μόνο που τότε δικαίως απουσίαζαν, αφού προσπαθούσε να εξασφαλίσει την επιβίωσή του!
Η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία
Η Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή Ζωοφιλικών Σωματείων
Πρόκειται για τη λεγόμενη στρατηγική win-win κατά την οποία όλοι οι συμμετέχοντες έχουν κάτι να λαβαίνουν, με τον έναν τρόπο ή τον άλλο. Έτσι ο μεν Μακαριότατος και η εκκλησία θα λάβουν «τα καραβάνια αλληλεγγύης» από τους κυνηγούς, οι δε κυνηγοί τις ευλογίες του Μακαριότατου και τώρα θα μπορούν να διατυμπανίζουν με περίσσιο θάρρος ότι εκτός από «φιλόζωοι», «οικολόγοι», «φυσιολάτρες» και «διαχειριστές της φύσης», είναι και ενάρετοι!
Εν πάση περιπτώσει, άλλος ένας Φλεβάρης φεύγει παίρνοντας μαζί του αυτό το απεχθές, αλλά ευγενικό κατά τα άλλα, σπορ. Φέτος, οι κυνηγετικές άδειες μειώθηκαν κατά 10% από την προηγούμενη κυνηγετική περίοδο. Εμείς ευχόμαστε ολοψύχως την επόμενη χρονιά να έχουμε μία μείωση της τάξεως του 100%.
Το κυνήγι αποτελεί βιασμό για τη φύση και τη ζωή. Οι λάτρεις του είδους επιβεβαιώνουν την επιστημονική υπόθεση ότι γονίδια των Νεάντερταλ υπάρχουν ακόμα στο σύγχρονο άνθρωπο. Απόδειξη ότι ο ψυχικός τους κόσμος είναι το ίδιο «λίθινος» με την εποχή στην οποία νομίζουν ότι βρίσκονται ακόμη. Ψυχικές αξίες όπως είναι η ενσυναίσθηση και η συμπόνια προς εκείνα τα πλάσματα που ματώνουν και ψυχορραγούν όντας ανυπεράσπιστα, απουσιάζουν όπως ακριβώς απουσίαζαν και από τον άνθρωπο της λίθινης εποχής όταν τα σκότωνε για να τα φάει και να ντυθεί. Μόνο που τότε δικαίως απουσίαζαν, αφού προσπαθούσε να εξασφαλίσει την επιβίωσή του!
Η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία
Η Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή Ζωοφιλικών Σωματείων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.