Με το ΕΣΠΑ στα χέρια τους, οι περιφέρειες του "Καλλικράτη" αναλαμβάνουν τον ουσιαστικό ρόλο τους όσον αφορά την ανάπτυξη του τόπου. Πράγματι, η κεντρική εξουσία μεταβίβασε πλέον την ευθύνη των χρηματοδοτήσεων μέσω του πιο σημαντικού εργαλείου χρηματοδότησης έργων, στους 13 περιφερειάρχες και περιφερειακά συμβούλια.
Αυτό σημαίνει ότι η ευθύνη των, για πρώτη φορά αιρετών, περιφερειακών αρχόντων θα είναι πλέον τεράστια, με τους περιφερειάρχες να καλούνται ν` αποδείξουν ότι μπορούν ν` ανταποκριθούν στον τίτλο του "μικρού υπουργού", που τους επιφυλάσσει ο"Καλλικράτης".
Είναι σε θέση, όμως, να τα καταφέρουν οι περιφέρειες, με τα χρέη που έχουν αναλάβει να `ναι τεράστια, ενώ η ωριμότητα των μελετών για μεγάλα έργα να θεωρείται ακόμα ζητούμενο; Στη δική μας περιφέρεια, πάντως, αυτό που προτάσσει η υπό τον Π. Ψωμιάδη αρχή είναι τα έργα οδικών υποδομών και σχολικής στέγης. Μπορεί, όμως, ν` ανταποκριθεί, με τη συνολική χρηματοδότηση νά `ναι μειωμένη κατά 40% σε σχέση μ` αυτές των πρώην νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων;
Στο νομό μας αναμένουμε να υλοποιηθούν, με βάση προηγούμενο ήδη προγραμματισμό, σημαντικά οδικά έργα. Μιλάμε κυρίως για τους άξονες Θεσσαλονίκης - Κιλκίς - Δοιράνης - Προμαχώνα, και Κιλκίς - Πολυκάστρου - Γουμένισσας - Γιαννιτσών, καθώς και για την βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της ΠΑΘΕ. Και μέχρι στιγμής για τα έργα αυτά το μόνο "χειροπιαστό" είναι, η διαβεβαίωση ότι το κομμάτι του δρόμου Κιλκίς - κόμβος Μαυρονερίου θα δημοπρατηθεί ως το τέλος του έτους. Για όλα τα υπόλοιπα, τα "θα" που έχουμε ακούσει αφορούν το ...απώτατο μέλλον!
Αυτό σημαίνει ότι η ευθύνη των, για πρώτη φορά αιρετών, περιφερειακών αρχόντων θα είναι πλέον τεράστια, με τους περιφερειάρχες να καλούνται ν` αποδείξουν ότι μπορούν ν` ανταποκριθούν στον τίτλο του "μικρού υπουργού", που τους επιφυλάσσει ο"Καλλικράτης".
Είναι σε θέση, όμως, να τα καταφέρουν οι περιφέρειες, με τα χρέη που έχουν αναλάβει να `ναι τεράστια, ενώ η ωριμότητα των μελετών για μεγάλα έργα να θεωρείται ακόμα ζητούμενο; Στη δική μας περιφέρεια, πάντως, αυτό που προτάσσει η υπό τον Π. Ψωμιάδη αρχή είναι τα έργα οδικών υποδομών και σχολικής στέγης. Μπορεί, όμως, ν` ανταποκριθεί, με τη συνολική χρηματοδότηση νά `ναι μειωμένη κατά 40% σε σχέση μ` αυτές των πρώην νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων;
Στο νομό μας αναμένουμε να υλοποιηθούν, με βάση προηγούμενο ήδη προγραμματισμό, σημαντικά οδικά έργα. Μιλάμε κυρίως για τους άξονες Θεσσαλονίκης - Κιλκίς - Δοιράνης - Προμαχώνα, και Κιλκίς - Πολυκάστρου - Γουμένισσας - Γιαννιτσών, καθώς και για την βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της ΠΑΘΕ. Και μέχρι στιγμής για τα έργα αυτά το μόνο "χειροπιαστό" είναι, η διαβεβαίωση ότι το κομμάτι του δρόμου Κιλκίς - κόμβος Μαυρονερίου θα δημοπρατηθεί ως το τέλος του έτους. Για όλα τα υπόλοιπα, τα "θα" που έχουμε ακούσει αφορούν το ...απώτατο μέλλον!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.