«Στην ιστοσελίδα σας, υπάρχει αναρτημένη μία προσφορά του προμηθευτή xxx για επίγειο ψηφιακό δέκτη TV. Αναφέρεται ότι η αρχική τιμή ήταν 50 ευρώ και μετά από έκπτωση 32% το προϊόν προσφέρεται στην τιμή των 33,9 ευρώ. Εκτός του ότι με σύντομη έρευνα στο διαδίκτυο οι τιμές που πωλείται αρχίζουν από 25,76 ευρώ, ο ίδιος ο προμηθευτής στην ιστοσελίδα του το πουλάει στην τιμή των 29,9 ευρώ.»
«Αγόρασα την προσφορά της εταιρείας xxx με αριθμό κουπονιού 24/2728. Στο κουπόνι αλλά και στην προσφορά, αναφέρεται ότι η αρχική τιμή του προϊόντος ήταν 200 ευρώ και με το κουπόνι 99 ευρώ, ήτοι έκπτωση 51%. Όμως, 99 ευρώ είναι η κανονική τιμή του προϊόντος και στο κατάστημα, την οποία μάλιστα διαφημίζει με σχετική μεταλλική πινακίδα και δεν υφίσταται καμία έκπτωση.»
«Μέσω site αγόρασα ιατρική εξέταση τεστ Παπανικολάου, αντί 20 ευρώ. Στο ιατρικό κέντρο, όπου έκανα την εξέταση, αποδείχθηκε ότι η τιμή της, ήταν 15 ευρώ, για κάθε ασθενή, χωρίς κουπόνι.»
«Αγόρασα κουπόνια, για ημιμόνιμο μανικιούρ-πεντικιούρ. Η λέξη ημιμόνιμο αναγραφόταν, στα κουπόνια. Στην επιχείρηση, όπου έκανα το μανικιούρ-πεντικιούρ μου είπαν ότι τα κουπόνια είναι μόνο για απλό και όχι για ημιμόνιμο.»
«Αγόρασα εκπτωτικό κουπόνι, για γυμναστήριο, διαρκείας 5 ωρών. Το γυμναστήριο δεν υπάρχει.»
Οι παραπάνω είναι πραγματικές καταγγελίες, που δεχτήκαμε, στο ΚΕ.Π.ΚΑ. Οι απαντήσεις, των προμηθευτών, για τις τρεις πρώτες περιπτώσεις, ήταν ότι οι προμηθευτές τους έκαναν τις ίδιες προσφορές, ή ότι η προσφορά του προμηθευτή αφορά μόνο συγκεκριμένους τύπους προϊόντων.
Πρέπει να επισημάνουμε ότι, στην ελεύθερη αγορά, οι τιμές διαμορφώνονται, ελεύθερα. Έτσι, ίδια προϊόντα μπορούμε να τα βρούμε, σε αρκετά διαφορετικές τιμές. Επειδή, όμως, σε αυτές τις ιστοσελίδες, με τις προσφορές, τις εκπτώσεις, τα κουπόνια κ.λπ, μπαίνουμε, με την πεποίθηση, ότι θα βρούμε το προϊόν, που θέλουμε, στη χαμηλότερη τιμή, δεν κάνουμε καμία έρευνα αγοράς, πριν αποφασίσουμε και πριν αγοράσουμε συγκεκριμένα προϊόντα.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ.- Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή, εφιστά την προσοχή των καταναλωτών:
Δεν αγοράζουμε τίποτε και από πουθενά, αν, προηγουμένως, δεν έχουμε πραγματοποιήσει έρευνα αγοράς.
Διαβάζουμε, πάντοτε, πριν αγοράσουμε τους όρους και τα «ψιλά γράμματα». Εκεί «κρύβονται» κίνδυνοι και παγίδες.
Πριν κάνουμε κάποια αγορά ελέγχουμε αν, πράγματι, οι επιχειρήσεις είναι υπαρκτές.
Στη δύσκολη περίοδο της κρίσης, που βιώνουμε, τα χρήματά μας είναι ακόμα πιο πολύτιμα. Και επειδή σε τέτοιες περιόδους, οι «λύκοι» περισσεύουν, ας προστατεύσουμε τα χρήματά, που μας έμειναν.
«Αγόρασα την προσφορά της εταιρείας xxx με αριθμό κουπονιού 24/2728. Στο κουπόνι αλλά και στην προσφορά, αναφέρεται ότι η αρχική τιμή του προϊόντος ήταν 200 ευρώ και με το κουπόνι 99 ευρώ, ήτοι έκπτωση 51%. Όμως, 99 ευρώ είναι η κανονική τιμή του προϊόντος και στο κατάστημα, την οποία μάλιστα διαφημίζει με σχετική μεταλλική πινακίδα και δεν υφίσταται καμία έκπτωση.»
«Μέσω site αγόρασα ιατρική εξέταση τεστ Παπανικολάου, αντί 20 ευρώ. Στο ιατρικό κέντρο, όπου έκανα την εξέταση, αποδείχθηκε ότι η τιμή της, ήταν 15 ευρώ, για κάθε ασθενή, χωρίς κουπόνι.»
«Αγόρασα κουπόνια, για ημιμόνιμο μανικιούρ-πεντικιούρ. Η λέξη ημιμόνιμο αναγραφόταν, στα κουπόνια. Στην επιχείρηση, όπου έκανα το μανικιούρ-πεντικιούρ μου είπαν ότι τα κουπόνια είναι μόνο για απλό και όχι για ημιμόνιμο.»
«Αγόρασα εκπτωτικό κουπόνι, για γυμναστήριο, διαρκείας 5 ωρών. Το γυμναστήριο δεν υπάρχει.»
Οι παραπάνω είναι πραγματικές καταγγελίες, που δεχτήκαμε, στο ΚΕ.Π.ΚΑ. Οι απαντήσεις, των προμηθευτών, για τις τρεις πρώτες περιπτώσεις, ήταν ότι οι προμηθευτές τους έκαναν τις ίδιες προσφορές, ή ότι η προσφορά του προμηθευτή αφορά μόνο συγκεκριμένους τύπους προϊόντων.
Πρέπει να επισημάνουμε ότι, στην ελεύθερη αγορά, οι τιμές διαμορφώνονται, ελεύθερα. Έτσι, ίδια προϊόντα μπορούμε να τα βρούμε, σε αρκετά διαφορετικές τιμές. Επειδή, όμως, σε αυτές τις ιστοσελίδες, με τις προσφορές, τις εκπτώσεις, τα κουπόνια κ.λπ, μπαίνουμε, με την πεποίθηση, ότι θα βρούμε το προϊόν, που θέλουμε, στη χαμηλότερη τιμή, δεν κάνουμε καμία έρευνα αγοράς, πριν αποφασίσουμε και πριν αγοράσουμε συγκεκριμένα προϊόντα.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ.- Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή, εφιστά την προσοχή των καταναλωτών:
Δεν αγοράζουμε τίποτε και από πουθενά, αν, προηγουμένως, δεν έχουμε πραγματοποιήσει έρευνα αγοράς.
Διαβάζουμε, πάντοτε, πριν αγοράσουμε τους όρους και τα «ψιλά γράμματα». Εκεί «κρύβονται» κίνδυνοι και παγίδες.
Πριν κάνουμε κάποια αγορά ελέγχουμε αν, πράγματι, οι επιχειρήσεις είναι υπαρκτές.
Στη δύσκολη περίοδο της κρίσης, που βιώνουμε, τα χρήματά μας είναι ακόμα πιο πολύτιμα. Και επειδή σε τέτοιες περιόδους, οι «λύκοι» περισσεύουν, ας προστατεύσουμε τα χρήματά, που μας έμειναν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.