Τα Μαδεμοχώρια δεν ζήτησαν ΠΟΤΕ τέτοια "αλληλεγγύη"... |
Αναμφίβολα αυτή η ρητορική αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του ιδεολογικού-αξιακού κώδικα των αντιεξουσιαστών, καταδεικνύει όπως για πολλοστή φορά, ότι οι ντόπιοι Κοτζαμπάσηδες, έχοντας χάσει τη συντριπτική πλειοψηφία της τοπικής μας κοινωνίας, προστρέχουν σε "συμμαχίες", που δεν έχουν καμία σχέση με τον τόπο μας.
Γιατί κοντά τα ψέματα..., αν είχαν την τοπική κοινωνία, δε θα έκαναν τέτοιου επιπέδου καλέσματα από Αθήνα και Θεσσαλονίκη...
Το ερώτημα είναι βέβαια το εξής: η τοπική κοινωνία της ΒΑ Χαλκιδικής, αποδέχεται την εμπλοκή τέτοιων... συμμαχιών, σε θέματα που δεν τους αφορούν; Ξένα στοιχεία προς τον τόπο θα αποφασίσουν για το θέλω των κατοίκων του;
Επίσης επειδή γνωρίζουμε ότι οι ίδιοι δεν αποδέχονται τον χαρακτηρισμό μπαχαλάκηδες, πως σχολιάζουν την εύρεση αντιασφυξιογόνων μασκών, σφεντόνων, μπουλονιών και καδρονιών; Έτσι χτίζεται η "αλληλεγγύη" σε μειοψηφίες; Αυτοί που είναι έμπειροι σε σκηνικά συμπλοκών με τις αστυνομικές δυνάμεις στις πόλεις τους, δε θα έπρεπε να δείξουν εκ των προτέρων την ευαισθησία τους, σε παιδιά, ηλικιωμένους και γυναίκες της υπαίθρου; Αντί να τη δείξουν εκ των υστέρων... μέσω ανακοινώσεων και φωτογραφιών;
Όλο το ζουμί της ανακοινώσεως, κατά τη γνώμη μας βρίσκεται στην προτελευταία παράγραφο. Θα συμφωνήσουμε κιόλας μαζί τους με μια αναγκαία σημείωση. Κουμάντο στο εκάστοτε τόπο, κάνουν οι εκάστοτε κοινωνίες μέσα από θεσμούς, που προβλέπονται από το σύνταγμα. Το ότι δεν αναγνωρίζουν το σύνταγμα είναι δικό τους θέμα... Αν θέλουν να συμπαρασταθούν στους λιγοστούς στα Μαδεμοχώρια συντρόφους τους, ας το κάνουν από τη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα σε αντίστοιχες εκδηλώσεις. Στα Μαδεμοχώρια τέτοιες προφάσεις για δήθεν "δράσεις", που διαταράσσουν την ηρεμία του τόπου και των ανθρώπων του, δε μπορούν να γίνουν αποδεκτές...
Ακολουθεί η ανακοίνωση... Δελτίο Τύπου
Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012
Την Κυριακή 25 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε μεγάλη συγκέντρωση στην Ιερισσό, πορεία στη Μεγάλη Παναγιά και συγκέντρωση στο όρος Κάκκαβος όπου συμμετείχαν οι επιτροπές αγώνα ενάντια στην εξόρυξη χρυσού από τη Χαλκιδική, το Κιλκίς, τη Θράκη και η Πρωτοβουλία αλληλεγγύης από τη Θεσσαλονίκη.
Το καθεστώς βυθισμένο σε μία οριακή και πολύπλευρη κρίση προσπαθεί να επιβληθεί με εκβιασμούς και ψευτοδιλήμματα. Είναι το μόνο όπλο που διαθέτει για να αποκρύψει την ουσία και το βάθος της κρίσης του. Γι' αυτό όσο προσκρούει σε κοινωνικές αντιστάσεις τόσο πιο απολυταρχικό γίνεται. Εξάλλου με ψευτοδιλήμματα εδραιώθηκε μεταπολιτευτικά (Καραμανλής ή τανκς) και οδήγησε τα πράγματα εδώ που είμαστε σήμερα (φαστ τρακ επένδυση ή ανεργία κι εξαθλίωση, ΔΝΤ ή χρεωκοπία), προσπαθώντας σήμερα να αποφύγει την κοινωνική έκρηξη.
Τα γεγονότα της 25ης Μαρτίου καταδεικνύουν τα εξής:
Η αστυνομία μετατρέπεται σε δύναμη κατοχής δημιουργώντας συνθήκες πολέμου και μόνιμη κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.
Οι εικόνες από τα γεγονότα της 25ης Ματίου στις Σκουριές είναι εικόνες από το μέλλον. Ένα μέλλον που είναι τόσο κοντά όσο η ταχύτητα που τρέχουν οι φαστ τρακ διαδικασές εκποίησης του δημόσιου πλούτου και των κοινωνικών αγαθών.
Η αστυνομική βία δεν βρίσκεται εκτός του σχεδίου της γρήγορης ανάπτυξης αλλά υπακούει στις εντολές των πολυεθνικών και των ντόπιων κρατικοδίαιτων μεγαλοεργολάβων και κατευθύνεται από αυτές. Αυτό έγινε ξεκάθαρο τόσο από την προ ημερών καλά σχεδιασμένη τραμπούκικη επίθεση εντεταλμένων εργαζομένων της εταιρείας κατά των κατοίκων της περιοχής υπό τη φυσική παρουσία της αστυνομίας, όσο και από τη στάση των δυνάμεων καταστολής στα γεγονότα της Κυριακής: ρίψη εκατοντάδων χημικών στα κεφάλια των διαδηλωτών που εκτός από τον τραυματισμό τους, προκάλεσε και πολλαπλές εστίες φωτιάς στο δάσος, εκδικητική - μαζική έρευνα και προσαγωγή αδιακρίτως κατά όσων βρέθηκαν παρόντες και στη συνέχεια μετάδοση ψευδών ειδήσεων στα μμε, ώστε να παρουσιαστούν οι αλληλέγγυοι ως τρομοκράτες - εισβολείς. Αυτή η τακτική έχει ως απώτερο στόχο τη διασπορά του φόβου και τη διάσπαση του κοινού μετώπου αντίστασης ενάντια στο χρυσό.
Το πραγματικό ερώτημα που τίθεται για εμάς είναι το εξής: ή θα πάρουμε τη ζωή στα χέρια μας ή θα υποστούμε τις συνέπειες. Ή θα επιλέξουμε το δρόμο της δημιουργίας μιας άλλης ζωής, άλλης κοινωνίας και άλλης οικονομίας, ή το δρόμο της κοινωνικής αγριότητας και του αλληλοσπαραγμού.
Στεκόμαστε αλληλέγγυοι στους αγώνες των τοπικών κοινωνιών ενάντια στο ξεπούλημα της γης, του αέρα και της ζωής όλων μας.
Στηρίζουμε τους αγώνες για αυτοδιάθεση και αξιοπρέπεια.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΗ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Αντιεξουσιαστική Κίνηση Θεσσαλονίκης
Ρε έχετε ξεφύγει. Από αυτούς στη φωτογραφία σας φαίνετε κάποιος για αντιεξουσιαστής? Χαλαρώστε λίγο.
ΑπάντησηΔιαγραφήναι ναι φαίνεται!!! είναι ένας με μαλλιά και μούσια (διατί πας έχων μαλλια και μούσια αναρχοκουμουνιστής, μπαχαλάκης σταλινιστής θα είναι το δίχως άλλο!!!).
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτροπή στους αντιεξουσιαστές να ανακατεύονται στα χωράφια των "πολιτών του αριστοτέλη (κοινώς των υπαλλήλων του μπομπολέικου)". Πως τολμάνε να υπερασπίζουν τους άλλους τους ξεβράκωτους που φωνάζουν για το περιβάλλον τους και υποστηρίζουν τα δικαιώματά τους να αποφασίζουν για τη δική τους γη. Να αμφισβητούν την αλήθεια των παιδιών του Πάχτα (αχ συγνώμη του Αριστοτέλη ήθελα να πω!).
Ντροπή και όνειδος αντιεξουσιαστές. Εδώ μιλάνε μόνο οι εξουσιαστές μόνο αυτόί κατέχουν την πάσα αλήθεια!!!
xaxa, eisaste gia gelia. Sas lene oi eksousiastes eimastan ekei , kai eseis to xava sas. Oriste to mellon mas eseis oi dyo. xaxaaxaaxa
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί που έλεγαν να κατέβουν οι Ελληνικές σημαίες απο την διαμαρτυρία στην Δοϊράνη μια φορά ήταν άπλυτοι αναρχοδιάφοροι, που πηγαίνουν σε διαμαρτυρίες μέχρι να γεμίσουν τα ταμεία των ΜΚΟ τους με ευρω ευρω ευρω και τοτε την κάνουν με ελαφρα( Βλέπε ανταρσυα, τρεμοπουλο οικολογους κλπ κλπ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι σχέση έχουν οι αντιεξουσιαστές με ανταρσύα, οικολόγους πράσινους και αλλά και ΜΚΟ, άλλη τόση σχέση έχεις κι εσύ με την αεροναυπηγική. Φυσικά για να κάνεις τέτοιους διαχωρισμούς προϋποθέτει να καθίσεις να ανοίξεις λίγο τα στραβά σου και να διαβάσεις. Αλλά φευ είναι απείρως βολικότερο να πετάμε ότι κοτσάνα μας έρχεται για άποψη...
ΑπάντησηΔιαγραφή