Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Τοποθέτηση του Δ/Σ της ΕΛΜΕ ν. Κιλκίς σχετικά με την επιβολή ποινής σε μαθητές του 2ου ΓΕΛ Κιλκίς

Το Δ/Σ της ΕΛΜΕ ν. Κιλκίς σε συνεδρίασή του την 01/03/2012 συζήτησε το ζήτημα που προέκυψε με την επιβολή ποινής σε μαθητές του 2ου ΓΕΛ Κιλκίς και λαμβάνο­ντας υπόψη όλες τις επιμέρους πτυχές του θέματος, αλλά και τις αδικαιολόγητες δια­στάσεις που έλαβε αυτό εδώ και αρκετές μέρες και αφού συναντήθηκε με το διευθυντή του 2ου ΓΕΛ στις 5-3-2012, κατέληξε κατά πλειοψηφία στην παρακάτω τοποθέτηση:
α). Η επιβολή ποινής σε μαθητές εμπίπτει στην εσωτερική λειτουργία της σχολικής μονάδας, για την εύρυθμη λειτουργία της οποίας αποκλειστικά υπεύθυνος είναι ο Σύλλογος Διδασκόντων σε συνεργασία με τη Διεύθυνση του σχολείου. Εφόσον οποιαδήποτε απόφαση, είτε του Συλλόγου Διδασκόντων, είτε της Διεύθυνσης του σχολείου, είναι σύννομη, δηλαδή προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία, και ταυ­τόχρονα αποσκοπεί στην ηθική, πνευματική και πολιτική αγωγή των μαθητών και στην ομαλή σχολική ζωή, δεν αφήνονται σε κανέναν περιθώρια ούτε αμφισβήτησης, ούτε κριτικής.
β). Καταδικάζουμε απερίφραστα οποιαδήποτε εξωσχολική και εξωθεσμική παρέμβα­ση στην εσωτερική λειτουργία των σχολείων, από όπου και αν προέρχεται. Η σχολι­κή κοινότητα διέπεται από κανόνες και αρχές, για τη διασφάλιση των οποίων υπεύ­θυνοι είναι οι θεσμοθετημένοι εκπαιδευτικοί φορείς, δηλαδή ο Σύλλογος Διδα­σκόντων, η Διεύθυνση Σχολικής Μονάδας, η νομαρχιακή και περιφερειακή Διεύθυν­ση Εκπαίδευσης, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, τα Μαθητικά Συμβούλια, οι κατά τόπους Ενώσεις και η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης. Επιδοκι­μάζουμε και αγωνιζόμαστε για το ανοικτό προς την κοινωνία σχολείο, το αντιλαμβα­νόμαστε και το ορίζουμε όμως ως ένα οργανωμένο και συντεταγμένο σύνολο που δεν “αντιδρά για την αντίδραση”, ούτε αναλώνεται σε μια στείρα πολιτικολογία, αλλά παρεμβαίνει συλλογικά, με γνώση και άποψη για τα φλέγοντα θέματα της κοινωνίας, αφού ενημερωθεί και αφού διαμορφώσει μια ολοκληρωμένη και κριτικά ισχυρή άπο­ψη.
γ). Η σχολική κοινότητα δεν είναι χώρος κομματικής αντιπαράθεσης ούτε εξυπηρέτη­σης μικροκομματικών συμφερόντων, αλλά ένα υγιές υποσύνολο της κοινωνίας που διαθέτει όλους τους προβλεπόμενους θεσμικούς φορείς, ώστε να αντιμετωπίζει τα εσωτερικά της προβλήματα αυτόνομα στο πλαίσιο της ισχύουσας νομοθεσίας και της παιδαγωγικής ηθικής. Προβοκάτορες και πολιτικοί αριβίστες, ψηφοθήρες και δημα­γωγοί δεν έχουν θέση στο χώρο του σχολείου και στη σχολική ζωή.
δ). Όσον αφορά την αφορμή του συγκεκριμένου ζητήματος, δηλαδή το θέμα των με­ταλλείων, η ΕΛΜΕ ν. Κιλκίς τοποθετήθηκε με προηγούμενο ψήφισμά της Γενικής Συνέλευσής της, στις 30/11/2011. Προσθέτουμε, ωστόσο, την ανάγκη για πληρέστε­ρη ενημέρωση επί του ζητήματος, ώστε η αγωνία όλων μας, και ιδίως των μαθητών μας, δηλαδή των παιδιών μας, να εκφραστεί οργανωμένα και συλλογικά, και όχι μεμονωμένα, αποσπασματικά και επομένως αναποτελεσματικά.
Ελπίζουμε να γίνει αντιληπτή και σεβαστή από όλους η αυτονομία της σχολικής κοι­νότητας και στο μέλλον να μην επαναληφθούν ανάλογα παρεμβατικά φαινόμενα.
Την ανακοίνωση υπερψήφισαν 5 μέλη: Λοκοβίτης Μιχαήλ, Πολυχρονιάδης Γιώργος, Ρέμπας Μιχαήλ, Γεωργούσης Γιάννης και Παπουλίδης Ιάκωβος και καταψήφισαν 2 μέλη: Ξενέλης Γιώργος και Αγγίσταλη Κατερίνα.

16 σχόλια:

  1. ΑΨΟΓΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΗ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ ΛΑΪΚΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα προσμένουν ίσως κάποιο θαύμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙ ΕΣΥ 1150 Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΜΑΣΚΟΦΟΡΟΣ ΖΟΡΟ ΥΠΕΡΗΡΩΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ! ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΟΙ !

      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρω αν θα τον σώσω. Εκείνο που ξέρω είναι ότι δεν περιμένω από άλλους να με ενημερώσουν. Αυτοί όμως που καθημερινά είναι στην αίθουσα θα έπρεπε να πάρουν πρωτοβουλία από την πρώτη στιγμή και να κάνουν αντίστοιχες κινήσεις. Αλλά μάλλον ήταν απασχολημένοι, σε κανένα καφενείο εκεί στην 25η Μαρτίου.

      Διαγραφή
  3. Μακάκες σας παρακάμπτω, θα ασχοληθώ με την Κυρια ΕΕΜΕ, αυτό το ¨υγιές υποσύνολο¨,κύριοι το παρακάνατε.Προτιμάτε να έχετε καινούριες μοκέτες στις γραφειάρες σας και να ζητάτε περικοπές σε ΔΕΗ και πετρέλαιο, από το να κοιτάξετε τα παιδιά στα μάτια.Τι πρωτοβουλίες πήρατε για ενημέρωση; 14 Μαρτη λήγει ο διαγωνισμος για τα Κρουσια και η ανάδοχος εταιρεία θα πει στους μαθητές σας ότι εκεί που είναι τα χωράφια και τα σπίτια τους θα γίνουν μεταλλεία.Με πόση ελαφρότητα αντιμετωπιζεται το θέμα και πόσο γενναία οι μαθητές σας που πήραν απουσίες και δεν πήγαν για καφέ, ήρθαν στην πορεία, και που αν θυμάστε καλά, διαδήλωσαν και στις 13 Φλεβαρη, τρεις μέρες πριν, 2 το μεσημερι κι αφού σχολάσαν και σε συνθήκες παγετού. Εύγε στους μαθητές και δασκάλους που τόλμησαν, εσείς για να σας απαλλάξω είστε ανεπαρκείς! Οι συνάδελφοί σας εχουν το λόγο, γιατί αυτό που εκπροσωπείτε είναι σκοτείνο και διχάζετε την κοινότητά σας. Κοινωνία είμαστε όλοι εμείς μαθητές, γονείς, δάσκαλοι εσείς είστε οι: Λοκοβίτης Μιχαήλ, Πολυχρονιάδης Γιώργος, Ρέμπας Μιχαήλ, Γεωργούσης Γιάννης και Παπουλίδης Ιάκωβος. Αντε και καλές κωλοτούμπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπόν πότε θα καλέσετε ΕΛΜΕ στους θεσμοθετημένους φορείς της σχολικής κοινότητας, συλλόγους μαθητών, γονέων, διδασκόντων και όλων όσων προείπατε; Είστε ανεύθυνοι, αφού η Πολιτεία δε νοιάζεται που δημιούργησε το προβλημα της ελλειπους όπως λέτε μέχρι τώρα ενημέρωσης, θα έπρεπε αυτό το ρόλο εσείς οι λειτουργοί να πάρετε πρωτοβουλίες. Όχι μόνο δεν το πραξατε αλλά ζητάτε απο τους μαθητές σας να μείνουν το ίδιο αμμέτοχοι.Συγχωρεστε με για την ορθογραφια αλλά τα μεγάλα σφαλματα μόλις τα διαπράξατε.Μισάνθρωποι είστε ανθρωπακια, άντε και με κουκούλα, κατδικασμενοι και δειλοί γραφειοκρατες, κρατικοδιαιτοι συνδικαΛΗΣΤΕΣ και τρομοκράτες.ΕΛΜΕ πάντως δεν μπορείτε να είστε! ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συνάδελφοι, μην ασχολείστε με τους επικριτές μας, αφού δεν διαθέτουν την ικανότητα να αντιληφθούν τα της ανακοίνωσης. Προσωπικά αισθάνομαι υπεύθυνη για την έλλειψη Παιδείας τους και σκέπτομαι ότι δεν πράτταμε σωστά, όταν τους προβιβάζαμε στην επόμενη τάξη. Άφετε αυτοίς...ου γαρ οίδασι τι ποιούσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετική η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ν.ΚΙΛΚΙΣ. Το πιο σπουδαίο από όλα είναι οτι δε διολίσθησε να στηρίξει μία λαϊκίστικη άποψη παρασυρόμενη από το κλίμα τρομοκρατίας που καλλιεργούν στο Κιλκίς 50 περίεργοι δήθεν Οικολόγοι, ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ. Οι Αρχές του τόπου υπέκυψαν, αν υπέκυπταν και οι δάσκαλοι με την ευρεία έννοια δεν θα υπήρχε καμία ελπίδα στον τόπο.
    Τώρα αυτά που γράφουν οι ψευτοτσαμπουκάδες και με αλήτικη συμπεριφορά 0151 και 0216 κρυμμένοι πίσω από το κομπιούτερ τους προκαλούν μόνο αηδία. Οι ανώνυμοι δίνουν μαθήματα υπευθυνότητας σ' αυτούς που υπογράφουν επώνυμα την ανακοίνωση.
    Θα τρελαθούμε εντελώς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ, ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΠΕΡΙΕΡΓΟΥΣ, ΟΠΑΔΟΥΣ ΚΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ - ΛΟΙΠΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΛΠ

    Μ Ε Γ Α Λ Ε Σ Α Λ Η Θ Ε Ι Ε Σ ! ! !

    Ο μεγάλος Λιβανέζος ποιητής Χαλίλ Γκιμπράν [1883-1931] έγραψε μεταξύ των αριστουργημάτων του και το έργο
    "Ο Κήπος του Προφήτη".
    Το ποίημα εκδόθηκε το 1923 !!!, λες και προφήτευε για την Ελλάδα του σήμερα.
    Ιδού ένα απόσπασμα :


    "Το έθνος να λυπάστε αν φορεί ένδυμα που δεν το ύφανε.
    Ψωμί αν τρώει αλλά όχι απ' τη σοδειά του.
    Κρασί αν πίνει, αλλά όχι από το πατητήρι του.
    Το έθνος να λυπάστε που δεν υψώνει τη φωνή παρά μονάχα στη πομπή της κηδείας.
    Που δεν συμφιλιώνεται παρά μονάχα μες τα ερείπιά του.
    Που δεν επαναστατεί παρά μονάχα σαν βρεθεί ο λαιμός του ανάμεσα στο σπαθί και την πέτρα.
    Το έθνος να λυπάστε που έχει αλεπού για πολιτικό, απατεώνα για φιλόσοφο, μπαλώματα και απομιμήσεις είναι η τέχνη του.
    Το έθνος να λυπάστε που έχει σοφούς από χρόνια βουβαμένους."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έγραψε και κάτι άλλο παρακάτω ότι τα παιδιά σας δεν είναι ιδιοκτησία σας ή κάνω λάθος; Αλλά είπαμε ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΠΟΝΤΙΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ 0225 ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΟΝΟΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ !

      Διαγραφή
    2. τάδε έφι οι καθηγητούληδες της ΕΛΜΕ και μετά επικέντρωσαν την προσοχή των στα ιδιαίτερά τους. Μια ζωή υποταγμένοι, απαθείς και βολεμένοι. Μια ζωή επικεντρωμένοι στο να "βγάλουν την ύλη". Υπεύθυνοι για την κατάντια της παιδείας. Παιδεία που τη στερούνται οι ίδιοι φυσικά. Με κάποιες -δυστυχώς λίγες- φωτεινές εξαιρέσεις.
      Πάντα με εκτίμηση
      ένας πρώην μαθητής σας.

      Διαγραφή
    3. Πάντως από το παραπάνω κείμενό σου 0303, φαίνεται οτι και εσύ πέρασες και δεν ακούμπησες!

      Διαγραφή
    4. Η απόφαση της ΕΛΜΕ κατά τη γνώμη μου υποτάχθηκε στη συναδελφική αλληλεγγύη, ενώ προσπαθεί να κατοχυρώσει το αυτοδιοίκητο της σχολικής κοινότητας βγάζοντας όλους εμάς τους άλλους απέξω. Θυμίζει την υπεράσπιση του πανεπιστημιακού ασύλου ενώ τα πανεπιστήμια καίγονταν. Τώτα μου φαίνεται ότι τα σχολεία και τα παιδιά "φλέγονται" από θέληση έκφρασης και πρωτοβουλίας. Αν κάποιες φορές αυτή η φλόγα εκφρασθεί με μούντζες-χαιρετίσματα στην εξουσία ή με πορείες συμπαράστασης στην κοινωνία, μη φοβάστε δε θα καούμε. Αντίθετα ίσως ξαναζεσταθούμε λιγάκι και μεις.

      Διαγραφή
  9. http://gnomikilkis.blogspot.com/2012/03/blog-post_9294.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ .
    ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ . ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΕΚΠΕΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ . ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΤΑΞΑΝ ΣΑΝ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΙ ΜΙΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ. ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΕΚΟΝΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.