Ερώτηση για αφύλακτες τα βράδια ισόπεδες διαβάσεις του ΟΣΕ, μεταξύ των οποίων κι αυτή στις Μουριές, κατέθεσε στη Βουλή το ΚΚΕ. Σύμφωνα με τους ερωτώντες βουλευτές, "λόγω των υποχρεωτικών μετατάξεων των εργαζομένων του ΟΣΕ και του ανεπαρκούς αριθμού υπαλλήλων σε ορισμένα τμήματα του σιδηροδρόμου, μετατράπηκε το ωράριο εργασίας των φυλάκων που κατεβάζουν τις μπάρες για τη διέλευση των τρένων στις ισόπεδες διαβάσεις", με "αποτέλεσμα να μένουν αφύλακτες ολόκληρη τη νύχτα".
Οι βουλευτές Γιάννης Ζιώγας, Θεόδωρος Ιγνατιάδης και Σοφία Καλαντίδου, στην ερώτησή τους αναφέρουν και τα εξής:
"Προβλήματα όμως εντοπίζονται και σε άλλους τομείς τους οργανισμού όπως για παράδειγμα αυτόν της ρύθμισης της κυκλοφορίας των τρένων που βρίσκονται σε άσχημη κατάσταση. Σύμφωνα με δημοσιεύματα η τηλεδιοίκηση της Θεσσαλονίκης λειτουργεί με ελλείψεις, η ρύθμιση της κυκλοφορίας των τρένων γίνεται από τους σταθμάρχες με κινητά τηλέφωνα, η σηματοδότηση είναι ελλιπής και οι βλάβες που σημειώνονται στις γραμμές και στα σημεία αλλαγής τροχιάς είναι και συχνές και δεν αποκαθιστούνται άμεσα.
Η πολιτική της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ που ακολούθησε αυτή της ΝΔ, με τη λεγόμενη «εξυγίανση» του ΟΣΕ, τον «εξορθολογισμό» της λειτουργίας του, είναι αυτή που οδηγεί ουσιαστικά στον μαρασμό του οργανισμού και στην πλήρη ιδιωτικοποίηση του με στόχο την εξυπηρέτηση των συμφερόντων και την αύξηση των κερδών των μονοπωλιακών ομίλων.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός:
Τι μέτρα θα λάβει ώστε να γίνουν άμεσα όλες οι απαραίτητες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στον ΟΣΕ ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες του για τη φύλαξη των ισόπεδων διαβάσεων
Τι μέτρα θα λάβει για τον εκσυγχρονισμό της υλικοτεχνικής υποδομής και την ορθή λειτουργία της ρύθμισης της κυκλοφορίας των τρένων."
Οι βουλευτές Γιάννης Ζιώγας, Θεόδωρος Ιγνατιάδης και Σοφία Καλαντίδου, στην ερώτησή τους αναφέρουν και τα εξής:
"Προβλήματα όμως εντοπίζονται και σε άλλους τομείς τους οργανισμού όπως για παράδειγμα αυτόν της ρύθμισης της κυκλοφορίας των τρένων που βρίσκονται σε άσχημη κατάσταση. Σύμφωνα με δημοσιεύματα η τηλεδιοίκηση της Θεσσαλονίκης λειτουργεί με ελλείψεις, η ρύθμιση της κυκλοφορίας των τρένων γίνεται από τους σταθμάρχες με κινητά τηλέφωνα, η σηματοδότηση είναι ελλιπής και οι βλάβες που σημειώνονται στις γραμμές και στα σημεία αλλαγής τροχιάς είναι και συχνές και δεν αποκαθιστούνται άμεσα.
Η πολιτική της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ που ακολούθησε αυτή της ΝΔ, με τη λεγόμενη «εξυγίανση» του ΟΣΕ, τον «εξορθολογισμό» της λειτουργίας του, είναι αυτή που οδηγεί ουσιαστικά στον μαρασμό του οργανισμού και στην πλήρη ιδιωτικοποίηση του με στόχο την εξυπηρέτηση των συμφερόντων και την αύξηση των κερδών των μονοπωλιακών ομίλων.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός:
Τι μέτρα θα λάβει ώστε να γίνουν άμεσα όλες οι απαραίτητες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στον ΟΣΕ ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες του για τη φύλαξη των ισόπεδων διαβάσεων
Τι μέτρα θα λάβει για τον εκσυγχρονισμό της υλικοτεχνικής υποδομής και την ορθή λειτουργία της ρύθμισης της κυκλοφορίας των τρένων."
Βεβαίως και η ασφάλεια των διαβάσεων είναι πρωταρχικό μέλημα του ΟΣΕ. Αφού όμως έγινε το "μεγάλο φαγοπότι" τόσα χρόνια στον ΟΣΕ και "μπήκε μέσα για μέσα" ο αματρωλός αυτός οργανισμός, ξαφνικά το ΚΚΕ τον "θυμήθηκε". Στην εποχή των αυτοματισμών και των υπολογιστών, ζητάει να γίνουν μόνιμες προσλήψεις για την... χειροκίνητη φύλαξη των ισόπεδων διαβάσεων! Και ως μόνιμο επωδό του, το ΚΚΕ επισείει τον "μπαμπούλα" της ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ και αλλού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμάν ρε παιδιά, ξεκολλήστε επιτέλους απ'αυτά τα στερεότυπα, που τόσα χρόνια ανέξοδα και χωρίς αποτέλεσμα πιπιλάτε! Ο κόσμος ζητάει νέες ιδέες, νέες προτάσεις, νέο πολιτικό λόγο.
Το να χα'ι'δεύετε τ'αυτιά των εργαζόμενων του ΟΣΕ και όχι μόνον, προς άγραν ψήφων, δεν προσφέρετε καμμία υπηρεσία στην κοινωνία.