Δελτίο τύπου Ε. Αγαθοπούλου
Κατά τη διάρκεια των περιοδειών των προηγούμενων ημερών της βουλεύτριας Κιλκίς, Ειρήνης Αγαθοπούλου, και των συναντήσεών της με τους προέδρους και τα μέλη των τοπικών κοινοτήτων στα χωριά των Δήμων Κιλκίς και Παιονίας αναδείχτηκε μετ’ επιτάσεως το σημαντικό πρόβλημα στις συγκοινωνίες της Π.Ε. Κιλκίς.
Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει η πλειοψηφία των Τοπικών Συμβουλίων των χωριών της Π.Ε. Κιλκίς, οι αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες των χωριών, μετά τα πρώτα απαγορευτικά μέτρα κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας, δεν έχουν επανέλθει ποτέ στην κανονική τους λειτουργία, δημιουργώντας το παράδοξο για τα υγειονομικά πρωτόκολλα της μείωσης των δρομολογίων και κατά συνέπεια της αύξησης του συνωστισμού σε λιγότερα μέσα μεταφοράς εν μέσω πανδημίας.
Επίσης, υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες το πρόβλημα είχε γιγαντωθεί πολύ πριν την πανδημία, με περιοχές να μην έχουν κανένα δρομολόγιο ή να έχουν ένα δρομολόγιο την εβδομάδα, με τις ευθύνες γι΄ αυτή την διαχρονική κατάσταση να βαρύνουν τους αρμόδιους για τις συγκοινωνίες στον νομό.
Η συγκεκριμένη κατάσταση οδηγεί στην αδυναμία εξυπηρέτησης του γηραιότερου πληθυσμού, των εργαζομένων, των στρατιωτικών, των φοιτητών και των εκπαιδευτικών, οι οποίοι επιθυμούν να κατοικούν στα χωριά της υπαίθρου και να μεταβαίνουν καθημερινά με τα μέσα μεταφοράς στον χώρο της εργασίας τους, στα νοσοκομεία, στις δημόσιες υπηρεσίες, στους χώρους εκπαίδευσης και άθλησης κοκ. Επιπλέον και η σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη είναι ιδιαίτερα προβληματική, αφού έχουν μειωθεί κατά πολύ τα δρομολόγια, ειδικά από την πλευρά της Παιονίας, με αποτέλεσμα όλες οι παραπάνω πληθυσμιακές ομάδες που κατοικούν στο Κιλκίς και δουλεύουν στη Θεσσαλονίκη ή το αντίστροφο να μην εξυπηρετούνται.
Για τους παραπάνω λόγους και γιατί το θέμα των συγκοινωνιών είναι κομβικής σημασίας για μια παραμεθόριο περιοχή όπως η Π.Ε. Κιλκίς, το αμέσως επόμενο διάστημα η Ειρήνη Αγαθοπούλου δεσμεύτηκε ότι θα αναλάβει πρωτοβουλίες, μεταξύ αυτών και για κοινή συνάντηση εργασίας με τον αρμόδιο Υπουργό για τις μεταφορές και με τους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων, των οποίων το πρόβλημα είναι εξαιρετικά οξυμένο και η επίλυσή του συνδέεται άμεσα με την ανάπτυξη και την βιωσιμότητα των ακριτικών αυτών περιοχών.
Η συγκεκριμένη κατάσταση οδηγεί στην αδυναμία εξυπηρέτησης του γηραιότερου πληθυσμού, των εργαζομένων, των στρατιωτικών, των φοιτητών και των εκπαιδευτικών, οι οποίοι επιθυμούν να κατοικούν στα χωριά της υπαίθρου και να μεταβαίνουν καθημερινά με τα μέσα μεταφοράς στον χώρο της εργασίας τους, στα νοσοκομεία, στις δημόσιες υπηρεσίες, στους χώρους εκπαίδευσης και άθλησης κοκ. Επιπλέον και η σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη είναι ιδιαίτερα προβληματική, αφού έχουν μειωθεί κατά πολύ τα δρομολόγια, ειδικά από την πλευρά της Παιονίας, με αποτέλεσμα όλες οι παραπάνω πληθυσμιακές ομάδες που κατοικούν στο Κιλκίς και δουλεύουν στη Θεσσαλονίκη ή το αντίστροφο να μην εξυπηρετούνται.
Για τους παραπάνω λόγους και γιατί το θέμα των συγκοινωνιών είναι κομβικής σημασίας για μια παραμεθόριο περιοχή όπως η Π.Ε. Κιλκίς, το αμέσως επόμενο διάστημα η Ειρήνη Αγαθοπούλου δεσμεύτηκε ότι θα αναλάβει πρωτοβουλίες, μεταξύ αυτών και για κοινή συνάντηση εργασίας με τον αρμόδιο Υπουργό για τις μεταφορές και με τους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων, των οποίων το πρόβλημα είναι εξαιρετικά οξυμένο και η επίλυσή του συνδέεται άμεσα με την ανάπτυξη και την βιωσιμότητα των ακριτικών αυτών περιοχών.
Τόσο η Κεντρική Διοίκηση όσο και η Αυτοδιοίκηση οφείλουν να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες για να υποστηρίξουν τον κοινωνικό χαρακτήρα των αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών και προς αυτή την κατεύθυνση θα συμβάλλει ο ΣΥΡΙΖΑ Κιλκίς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.