Δελτίο τύπου ΕΛΜΕ Κιλκίς
Με δεδομένο ότι έχει ανοίξει ένας ευρύς διάλογος εντός της Βουλής σχετικά με τη δομή και το ρόλο του Γενικού Λυκείου καθώς και το σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, είναι αντιληπτό ότι θα έχουμε μια ριζική αναμόρφωση του αναλυτικού και του ωρολόγιου προγράμματος.
Ως εκ τούτου θεωρούμε ότι είναι εξαιρετικά πρόωρο να προχωρήσει το Υπ. Παιδείας στην ομαδοποίηση κλάδων και ειδικοτήτων στα μαθήματα γενικής παιδείας.
Η ΕΛΜΕ Κιλκίς αποφάσισε κατά πλειοψηφία, ότι είναι επιβεβλημένο να διασαφηνιστεί πρώτα το αναλυτικό και το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων των Γυμνασίων και των ΓΕΛ, να οριστούν οι αναθέσεις των μαθημάτων ανά ειδικότητα, ώστε, να έχουμε ορθή επιστημονική-παιδαγωγική κρίση για το ποιος πρέπει να διδάξει τι.
Η ΕΛΜΕ Κιλκίς αποφάσισε κατά πλειοψηφία, ότι είναι επιβεβλημένο να διασαφηνιστεί πρώτα το αναλυτικό και το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων των Γυμνασίων και των ΓΕΛ, να οριστούν οι αναθέσεις των μαθημάτων ανά ειδικότητα, ώστε, να έχουμε ορθή επιστημονική-παιδαγωγική κρίση για το ποιος πρέπει να διδάξει τι.
Για τους λόγους αυτούς εκφράζουμε την κατηγορηματική μας αντίθεση στην ομαδοποίηση κλάδων και ειδικοτήτων των μαθημάτων γενικής παιδείας.
Σχετικά με την πρόταση του Υπουργείου για την ομαδοποίηση κλάδων και ειδικοτήτων, στην Επαγγελματική Εκπαίδευση στο ΔΣ της ΕΛΜΕ Κιλκίς θεωρούμε ότι για τους ίδιους λόγους, πρέπει να γίνει διασαφήνιση πρώτα του αναλυτικού και του ωρολόγιου προγράμματος των μαθημάτων των ΕΠΑΛ, να οριστούν οι αναθέσεις των μαθημάτων ανά ειδικότητα, ώστε να έχουμε ορθή επιστημονική-παιδαγωγική κρίση για το ποιος πρέπει να διδάξει τι.
Για τους λόγους αυτούς εκφράζουμε την κατηγορηματική μας αντίθεση στην ομαδοποίηση κλάδων και ειδικοτήτων και στην Επαγγελματική Εκπαίδευση.
Σχετικά με την πρόταση του Υπουργείου για την ομαδοποίηση κλάδων και ειδικοτήτων, στην Επαγγελματική Εκπαίδευση στο ΔΣ της ΕΛΜΕ Κιλκίς θεωρούμε ότι για τους ίδιους λόγους, πρέπει να γίνει διασαφήνιση πρώτα του αναλυτικού και του ωρολόγιου προγράμματος των μαθημάτων των ΕΠΑΛ, να οριστούν οι αναθέσεις των μαθημάτων ανά ειδικότητα, ώστε να έχουμε ορθή επιστημονική-παιδαγωγική κρίση για το ποιος πρέπει να διδάξει τι.
Για τους λόγους αυτούς εκφράζουμε την κατηγορηματική μας αντίθεση στην ομαδοποίηση κλάδων και ειδικοτήτων και στην Επαγγελματική Εκπαίδευση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.