"ΙΣΤΟΡΙΚΟ: Ξεκίνησε η προσπάθεια ένταξης και κατασκευής του οδικού άξονα που συνδέει το Κιλκίς με την Θες/νίκη από το 1998 στο ΠΕΠ και Γ΄ ΚΠΣ. Ολοκληρώθηκε το μισό τμήμα στον οδικό άξονα από κόμβο Μαυτονερίου έως Νέα Σάντα καθότι αυτό δεν είχε πρόβλημα απαλλοτριώσεων.
Το υπόλοιπο τμήμα από Νέα Σάντα έως Κόμβο Ασύρου εντάθηκε στο ΕΣΠΑ στις 03-06-2009 με προϋπολογισμό 88.000.000 E. Δημοπρατήθηκε στις 09-11-2010 και εκ των υστέρων υπήρξε η κήρυξη απαλλοτριώσεων.
Επίσης προέκταση του ιδίου οδικού άξονα είναι η κατασκευή του τμήματος από κόμβο Μαυτονερίου έως είσοδο Κιλκίς. Το έργο εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ στις 28-06-11 με προϋπολογισμό 28.000.000 E και δημοπρατήθηκε στις 23-10-2012.
Κύριε Υπουργέ,
Πρέπει να γνωρίζετε πως το έργο αυτό είναι επιτακτική ανάγκη να υλοποιηθεί άμεσα διότι το τμήμα αυτό του δρόμου είναι πολύ επικίνδυνο διότι εκτός των ΙΧ αυτοκινήτων το χρησιμοποιούν και φορτηγά κυρίως από τις γειτονικές χώρες (Βουλγαρία, Fyrom). Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι δέχεται μεγάλο κυκλοφοριακό φορτίο.
Αυτό που προκαλεί ανησυχία στους πολίτες του Νομού μου αλλά και σε εμένα τον ίδιο, είναι ότι ενώ έχει εγκατασταθεί εργολάβος από την Άνοιξη του 2011, η απόφαση για τις απαλλοτριώσεις έχει δημοσιευθεί προσφάτως (τον 9ο /2012).
Γι’ αυτό ερωτάσθε:
· Να μας ενημερώσετε για την πρόοδο των διαδικασιών και σε ποια φάση βρίσκονται προκειμένου να τακτοποιηθούν οι ατέλειες και οι ελλείψεις των φακέλων όπως αυτού των απαλλοτριώσεων.
· Αν μπορεί να εκτιμηθεί το χρονοδιάγραμμα έναρξης και ολοκλήρωσης των έργων."
Το υπόλοιπο τμήμα από Νέα Σάντα έως Κόμβο Ασύρου εντάθηκε στο ΕΣΠΑ στις 03-06-2009 με προϋπολογισμό 88.000.000 E. Δημοπρατήθηκε στις 09-11-2010 και εκ των υστέρων υπήρξε η κήρυξη απαλλοτριώσεων.
Επίσης προέκταση του ιδίου οδικού άξονα είναι η κατασκευή του τμήματος από κόμβο Μαυτονερίου έως είσοδο Κιλκίς. Το έργο εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ στις 28-06-11 με προϋπολογισμό 28.000.000 E και δημοπρατήθηκε στις 23-10-2012.
Κύριε Υπουργέ,
Πρέπει να γνωρίζετε πως το έργο αυτό είναι επιτακτική ανάγκη να υλοποιηθεί άμεσα διότι το τμήμα αυτό του δρόμου είναι πολύ επικίνδυνο διότι εκτός των ΙΧ αυτοκινήτων το χρησιμοποιούν και φορτηγά κυρίως από τις γειτονικές χώρες (Βουλγαρία, Fyrom). Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι δέχεται μεγάλο κυκλοφοριακό φορτίο.
Αυτό που προκαλεί ανησυχία στους πολίτες του Νομού μου αλλά και σε εμένα τον ίδιο, είναι ότι ενώ έχει εγκατασταθεί εργολάβος από την Άνοιξη του 2011, η απόφαση για τις απαλλοτριώσεις έχει δημοσιευθεί προσφάτως (τον 9ο /2012).
Γι’ αυτό ερωτάσθε:
· Να μας ενημερώσετε για την πρόοδο των διαδικασιών και σε ποια φάση βρίσκονται προκειμένου να τακτοποιηθούν οι ατέλειες και οι ελλείψεις των φακέλων όπως αυτού των απαλλοτριώσεων.
· Αν μπορεί να εκτιμηθεί το χρονοδιάγραμμα έναρξης και ολοκλήρωσης των έργων."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.