Ο "υπερπατριώτης" και η παρέα του,
θα απασχολούν το αναπτυξιακό παρόν
και το μέλλον της ΒΑ Χαλκιδικής;
(Χοντρό Δέντρο 25/3/12)
|
Είναι αλήθεια πως εξαιτίας των δράσεων τηςτρόικας της ΒΑ Χαλκιδικής, δηλαδή του «Παρατηρητηρίου...», της Λαϊκής Συνέλευσης Ιερισσού και του ιδεολογικό-πολιτικού (θεσμικού και εξωθεσμικού) αχταρμά που τους στηρίζει, έννοιες όπως «πατρίδα», «δημοκρατία», «περιβάλλον» και «κατοχή» έχουν ξαναβρεί... το σύγχρονο «νόημα» τους!
Για τις επα-νοηματοδοτημένες έννοιες της «πατρίδας», της «δημοκρατίας» και του «περιβάλλοντος» δε θα μπούμε καν στη διαδικασία να πούμε από τη μεριά μας το παραμικρό, καθώς υπάρχουν σίγουρα πιο αρμόδιοι και πιο μαχητικοί ως προς την υπεράσπισης του από εμάς...
Φερ’ ειπείν για την «πατρίδα» και τη «δημοκρατία», αυτοί που έχουν τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο, είναι οι «τροϊκανοί»... (οι οικολόγοι-επιλεκτικοί του «παρατηρητηρίου...», κάποιες συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ, και οι καλύτεροι τους φίλοι - οι αντιεξουσιαστές).
Χάρη σ’ όλους αυτούς, οι έννοιες «πατρίδα» και η «δημοκρατία» στην περιοχή μας, ενδεχομένως και αλλού κοιμούνται ήσυχες... και μαζί τους όλοι εμείς οι υπόλοιποι.
Για το «περιβάλλον» δε χρειάζεται να πούμε πολλά... Όλοι βλέπουμε την καθημερινή «μάχη», που δίνουν «παρατηρητήριο...» και Λαϊκή Συνέλευση Ιερισσού, να μην φαίνονται ούτε από τον αέρα, ούτε από τη στεριά, οι χωματερές που έχουν εμφανιστεί ξανά σε απόσταση αναπνοής από την δυτική της πλευρά...
Με αυτά τα ζητήματα έχουμε κλείσει σαν κοινωνία. Είμαστε καλυμμένοι από τη δράση των παραπάνω φορέων. Εκεί όμως που νομίζουμε πως σηκώνει λίγο παραπάνω κουβέντα είναι στο θέμα της έννοιας «κατοχή», καθώς σύμφωνα με το τελευταίο ψήφισμα της λαϊκής συνέλευσης της Ιερισσού οι πρωινές βουτιές της Κυριακής, μεταφέρονται για το απόγευμα, επειδή πρέπει να πάνε μέχρι τις Σκουριές «για να απελευθερώσουν τον Κάκαβο από την ξένη κατοχή».
Πολύ καλή ακούγεται η πρόθεσή τους. Είναι όμως τα πράγματα έτσι; Έχουμε εισβολή κατοχικών (ξένων) δυνάμεων στη ΒΑ Χαλκιδική και όλα τα παρελκόμενα μιας τέτοιας κατάστασης, έτσι όπως τουλάχιστον την έζησε η χώρα πριν από 70 χρόνια; Έχουμε δηλ. πείνα, φυλακίσεις, εκτελέσεις, καταστροφή υποδομών, ιδεολογική τρομοκρατία μέσω της προπαγάνδας, τον καθημερινό φόβο και τρόμο και για «γλυκό» στο τέλος έναν εμφύλιο σπαραγμό; Όλα δηλαδή τα στοιχεία, που συνέθεσαν την έννοια κατοχή, όπως την έζησαν μεγαλύτεροι από μας; Και αν ναι από ποιους τελικά;
Οι κάτοικοι των Μαδεμοχωρίων κυρίως αυτοί που βρίσκονται στην παραγωγική φάση της ζωής τους, θυμούνται όλα τα παραπάνω (εκτός των εκτελέσεων ευτυχώς) να έχουν αποδέκτη την τοπική κοινωνία, που έχει στο πετσί της τα μεταλλεία, και ζει απ’ αυτά...
Μήπως δεν ένιωσαν τι σημαίνει πείνα το 2003 και για παραπάνω από 6 μήνες, οι οικογένειες των μεταλλωρύχων, όταν η προηγούμενη εταιρεία τα μάζεψε και έφυγε, άρον –άρον, εξαιτίας του ανηλεούς πολέμου που δέχτηκε από τους «προστάτες» και «σωτήρες» μας;
Μήπως δεν δέχτηκαν και δέχονται ακόμη ιδεολογική τρομοκρατία, όσοι επιθυμούν την ανάπτυξη της περιοχής και την επέκταση της μεταλλευτικής δραστηριότητας; Μήπως δεν αναγκάστηκαν κάποιοι να κλείσουν τα μαγαζιά τους στην Ιερισσό; Μήπως δεν αναγκάστηκαν να φύγουν κιόλας από την Ιερισσό, επειδή δεν σήκωνε το κλίμα...τις απόψεις τους;
Μήπως δεν είναι αυτοί που επειδή δεν έχουν τον κόσμο της περιοχής μαζί τους, μας κουβαλάνε κάθε τρεις και λίγο τους μπαχαλάκηδες - αλληλέγγυους φίλους, εκτός Χαλκιδικής;
Μήπως η κοινωνία μας δεν ταλανίζεται στην κυριολεξία, από τη σπορά του εμφυλιακού κλίματος, που μεθοδικά και έντεχνα καλλιεργείται χρόνια τώρα από αυτούς που έχουν το «αλάθητο» φιλοπατριωτικό και φιλοπεριβαλλοντικό πνεύμα; Αυτή η κοινωνία επίσης, μήπως ταλαιπωρήθηκε αφάνταστα από τις ανεκπλήρωτες επιθυμίες τους για καρκινογενέσεις, θανάτους από τα μεταλλεία, καταρρεύσεις σπιτιών από τα φουρνέλα; Τα ίδια δε λένε μέχρι και τώρα, ενώ τίποτα απ όλα αυτά δεν έχει συμβεί; Αυτοί επίσης δεν είναι που ξεκίνησαν τον πόλεμο εναντίον του Στρατωνίου και των κατοίκων του για όξινους δρόμους και όξινη θάλασσα;
Μήπως δεν εκμεταλλεύτηκαν την Ολυμπιάδα και τους κατοίκους της για να πετύχουν το στόχο τους και έπειτα την έκαναν να φαίνεται και κρανίου τόπος, χαρακτηρίζοντας τα τέλματα παλιών αποθέσεων ως «τοξικό εφιάλτη και απειλή για ολόκληρο το Β. Αιγαίο»;
Μήπως δεν «διανυκτέρευσαν» για μια μέρα στα κρατητήρια του Α.Τ. Αρναίας 11 εργαζόμενοι. Μήπως δεν οδηγήθηκαν στα δικαστήρια του Πολυγύρου με χειροπέδες στα χέρια, λες και ήταν εγκληματίες; Μήπως οι ίδιοι αλλά και άλλοι εργαζόμενοι δεν δέχτηκαν και δε δέχονται όλο αυτό το χρονικό διάστημα υβριστικές επιθέσεις και απειλές ακόμη και μέσα στη Μ. Παναγία;
Μήπως δεν είναι αυτοί, που έκαναν τα σοβαρά επεισόδια στην Ιερισσό στις 31 Μαρτίου και κανείς τους δεν έδωσε ούτε καν εξηγήσεις στη δικαιοσύνη;
Ας μην το κουράζουμε. Οι απαντήσεις είναι ήδη γνωστές. Κατοχή όλα αυτά τα χρόνια γνωρίζει περιοχή μας από αυτούς τους συγκεκριμένους, που ξέρουν να παίζουν καλά όλα τα παιχνίδια κατοχής, επιβολής και προπαγάνδας. Η ζωή όμως και οι συνθήκες τους έχουν ξεπεράσει. Ο κόσμος δεν τρώει πια κουτόχορτο.
Πολύ περισσότερο απ' αυτούς, που ενώ είναι κατά τεκμήριο οι πιο αξιόπιστοι υπερασπιστές του διεθνισμού, την κατάργησης των συνόρων, της πλήρους αποδοχής κάθε οικονομικού ή πολιτικού πρόσφυγα, ξαφνικά τους χτυπά το «υπερπατριωτικό» ρεύμα..., όταν πρόκειται να πέσουν ξένα κεφάλαια στη χώρα για να επενδυθούν και να τα δουλέψουν Έλληνες εργαζόμενοι...
Τι ιδιότυπος ρατσισμός; Ποιο «πατριώτης» δε γίνεται.... Μετά απ' αυτό «πεθαίνεις»...!
Για τις επα-νοηματοδοτημένες έννοιες της «πατρίδας», της «δημοκρατίας» και του «περιβάλλοντος» δε θα μπούμε καν στη διαδικασία να πούμε από τη μεριά μας το παραμικρό, καθώς υπάρχουν σίγουρα πιο αρμόδιοι και πιο μαχητικοί ως προς την υπεράσπισης του από εμάς...
Φερ’ ειπείν για την «πατρίδα» και τη «δημοκρατία», αυτοί που έχουν τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο, είναι οι «τροϊκανοί»... (οι οικολόγοι-επιλεκτικοί του «παρατηρητηρίου...», κάποιες συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ, και οι καλύτεροι τους φίλοι - οι αντιεξουσιαστές).
Χάρη σ’ όλους αυτούς, οι έννοιες «πατρίδα» και η «δημοκρατία» στην περιοχή μας, ενδεχομένως και αλλού κοιμούνται ήσυχες... και μαζί τους όλοι εμείς οι υπόλοιποι.
Για το «περιβάλλον» δε χρειάζεται να πούμε πολλά... Όλοι βλέπουμε την καθημερινή «μάχη», που δίνουν «παρατηρητήριο...» και Λαϊκή Συνέλευση Ιερισσού, να μην φαίνονται ούτε από τον αέρα, ούτε από τη στεριά, οι χωματερές που έχουν εμφανιστεί ξανά σε απόσταση αναπνοής από την δυτική της πλευρά...
Με αυτά τα ζητήματα έχουμε κλείσει σαν κοινωνία. Είμαστε καλυμμένοι από τη δράση των παραπάνω φορέων. Εκεί όμως που νομίζουμε πως σηκώνει λίγο παραπάνω κουβέντα είναι στο θέμα της έννοιας «κατοχή», καθώς σύμφωνα με το τελευταίο ψήφισμα της λαϊκής συνέλευσης της Ιερισσού οι πρωινές βουτιές της Κυριακής, μεταφέρονται για το απόγευμα, επειδή πρέπει να πάνε μέχρι τις Σκουριές «για να απελευθερώσουν τον Κάκαβο από την ξένη κατοχή».
Πολύ καλή ακούγεται η πρόθεσή τους. Είναι όμως τα πράγματα έτσι; Έχουμε εισβολή κατοχικών (ξένων) δυνάμεων στη ΒΑ Χαλκιδική και όλα τα παρελκόμενα μιας τέτοιας κατάστασης, έτσι όπως τουλάχιστον την έζησε η χώρα πριν από 70 χρόνια; Έχουμε δηλ. πείνα, φυλακίσεις, εκτελέσεις, καταστροφή υποδομών, ιδεολογική τρομοκρατία μέσω της προπαγάνδας, τον καθημερινό φόβο και τρόμο και για «γλυκό» στο τέλος έναν εμφύλιο σπαραγμό; Όλα δηλαδή τα στοιχεία, που συνέθεσαν την έννοια κατοχή, όπως την έζησαν μεγαλύτεροι από μας; Και αν ναι από ποιους τελικά;
Οι κάτοικοι των Μαδεμοχωρίων κυρίως αυτοί που βρίσκονται στην παραγωγική φάση της ζωής τους, θυμούνται όλα τα παραπάνω (εκτός των εκτελέσεων ευτυχώς) να έχουν αποδέκτη την τοπική κοινωνία, που έχει στο πετσί της τα μεταλλεία, και ζει απ’ αυτά...
Μήπως δεν ένιωσαν τι σημαίνει πείνα το 2003 και για παραπάνω από 6 μήνες, οι οικογένειες των μεταλλωρύχων, όταν η προηγούμενη εταιρεία τα μάζεψε και έφυγε, άρον –άρον, εξαιτίας του ανηλεούς πολέμου που δέχτηκε από τους «προστάτες» και «σωτήρες» μας;
Μήπως δεν δέχτηκαν και δέχονται ακόμη ιδεολογική τρομοκρατία, όσοι επιθυμούν την ανάπτυξη της περιοχής και την επέκταση της μεταλλευτικής δραστηριότητας; Μήπως δεν αναγκάστηκαν κάποιοι να κλείσουν τα μαγαζιά τους στην Ιερισσό; Μήπως δεν αναγκάστηκαν να φύγουν κιόλας από την Ιερισσό, επειδή δεν σήκωνε το κλίμα...τις απόψεις τους;
Μήπως δεν είναι αυτοί που επειδή δεν έχουν τον κόσμο της περιοχής μαζί τους, μας κουβαλάνε κάθε τρεις και λίγο τους μπαχαλάκηδες - αλληλέγγυους φίλους, εκτός Χαλκιδικής;
Μήπως η κοινωνία μας δεν ταλανίζεται στην κυριολεξία, από τη σπορά του εμφυλιακού κλίματος, που μεθοδικά και έντεχνα καλλιεργείται χρόνια τώρα από αυτούς που έχουν το «αλάθητο» φιλοπατριωτικό και φιλοπεριβαλλοντικό πνεύμα; Αυτή η κοινωνία επίσης, μήπως ταλαιπωρήθηκε αφάνταστα από τις ανεκπλήρωτες επιθυμίες τους για καρκινογενέσεις, θανάτους από τα μεταλλεία, καταρρεύσεις σπιτιών από τα φουρνέλα; Τα ίδια δε λένε μέχρι και τώρα, ενώ τίποτα απ όλα αυτά δεν έχει συμβεί; Αυτοί επίσης δεν είναι που ξεκίνησαν τον πόλεμο εναντίον του Στρατωνίου και των κατοίκων του για όξινους δρόμους και όξινη θάλασσα;
Μήπως δεν εκμεταλλεύτηκαν την Ολυμπιάδα και τους κατοίκους της για να πετύχουν το στόχο τους και έπειτα την έκαναν να φαίνεται και κρανίου τόπος, χαρακτηρίζοντας τα τέλματα παλιών αποθέσεων ως «τοξικό εφιάλτη και απειλή για ολόκληρο το Β. Αιγαίο»;
Μήπως δεν «διανυκτέρευσαν» για μια μέρα στα κρατητήρια του Α.Τ. Αρναίας 11 εργαζόμενοι. Μήπως δεν οδηγήθηκαν στα δικαστήρια του Πολυγύρου με χειροπέδες στα χέρια, λες και ήταν εγκληματίες; Μήπως οι ίδιοι αλλά και άλλοι εργαζόμενοι δεν δέχτηκαν και δε δέχονται όλο αυτό το χρονικό διάστημα υβριστικές επιθέσεις και απειλές ακόμη και μέσα στη Μ. Παναγία;
Μήπως δεν είναι αυτοί, που έκαναν τα σοβαρά επεισόδια στην Ιερισσό στις 31 Μαρτίου και κανείς τους δεν έδωσε ούτε καν εξηγήσεις στη δικαιοσύνη;
Ας μην το κουράζουμε. Οι απαντήσεις είναι ήδη γνωστές. Κατοχή όλα αυτά τα χρόνια γνωρίζει περιοχή μας από αυτούς τους συγκεκριμένους, που ξέρουν να παίζουν καλά όλα τα παιχνίδια κατοχής, επιβολής και προπαγάνδας. Η ζωή όμως και οι συνθήκες τους έχουν ξεπεράσει. Ο κόσμος δεν τρώει πια κουτόχορτο.
Πολύ περισσότερο απ' αυτούς, που ενώ είναι κατά τεκμήριο οι πιο αξιόπιστοι υπερασπιστές του διεθνισμού, την κατάργησης των συνόρων, της πλήρους αποδοχής κάθε οικονομικού ή πολιτικού πρόσφυγα, ξαφνικά τους χτυπά το «υπερπατριωτικό» ρεύμα..., όταν πρόκειται να πέσουν ξένα κεφάλαια στη χώρα για να επενδυθούν και να τα δουλέψουν Έλληνες εργαζόμενοι...
Τι ιδιότυπος ρατσισμός; Ποιο «πατριώτης» δε γίνεται.... Μετά απ' αυτό «πεθαίνεις»...!
Αξιος ο μισθος σας τσιρακια των Καναδων καταστροφεων! Κοπιαστε και στο Κιλκις, εκει να δειτε υποδοχη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταστροφέίς είστε εσείς, που το παίζεται πατριώτες ενώ είστε η κερκόπορτα της Ελλάδας. Ούστ κοπρόσκυλα από το Κιλκίς. Λίγα και εδώ τα ψωμιά σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι χρησιμοι προθυμοι ηλιθιοι και τα λαμογια παντα καναν την βρωμικη δουλεια τους προσδοκοντας προσωπικα ωφελη.Οπως στην κατοχη με τους Γερμανους κατακτητες ετσι και τωρα ειναι ετοιμοι να δουλεψουν στην αφεντια των Καναδων και των ντοπιων συνεργατων τους στην προκειμενη περιπτωση του Μπομπολα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο ¨Γνώμη¨, δίνεται βήμα στους π(ω)λ(η)τες Αριστοτέλη και τα συμφέροντα που εκπροσωπούν, στη Χρυσή Αυγή και το ¨κοινωνικό¨ της πρόσωπο Βλέπε κοινωνικό παντοπωλείο της ΧΑ.. Τέτοιο ¨πλουραλισμό¨, τόση δημοκρατία... Το να προβαλλονται οι παραπάνω δε βοηθάει πουθενά εκτός απ΄το δυνάμωμά της φωνής τους. Θέλοντας και μη τους βοηθάτε. Η ανοχή μου τελειώσε. Ή με τους Π.Α. ή με τους πολίτες Κιλκίς που τάχθηκαν σύσσωμα ενάντια στις καταστροφικές εξορύξεις. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία. Επίσκεψη από μένα προσωπικά ξανά δε θα υπάρξει.-
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ (ΚΑΙ ΠΑΛΙ) ΣΤΗΝ "ΓΝΩΜΗ ΚΙΛΚΙΣ ΠΑΙΟΝΙΑΣ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΒΗΜΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ Ο Λ Ο Ι ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ" ΔΕΙΧΝΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΤΟΥΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφή