Τραγικό πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη
• 36, οι νεκροί για την ώρα, και 85 οι πολυτραυματίες.
• Με μνημονιακη εντολή και αποικιακή σύμβαση, η ιδιωτικοποίηση των τραίνων
• Μυστική παραμένει η σύμβαση με την Ferrovie dello Stato Italiane Group, κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων της Ιταλίας.
• Με 50 εκατ, ευρώ επιδοτεί το Ελληνικό δημόσιο την ιδιωτική σύμβαση
• Ερειπωμένοι Σταθμοί και ασυντήρητες γραμμές. Ρητορικό ερώτημα. Που πηγαίνουν τα λεφτά;
• Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, Κώστας Γενηδούνιας, καταγγέλει ότι «Στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη όλα γίνονται χειροκίνητα. σε όλο τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Ούτε τα φωτοσήματα λειτουργούν. Οι μηχανοδηγοί κινούνται στα τυφλά και οι πληροφορίες δίνονται από σταθμάρχη σε σταθμάρχη μέσω ασυρμάτου. Φέτος οι σιδηρόδρομοι γιορτάζουν εκατόν πενήντα χρόνια στην Ελλάδα..
Κι εμείς γιορτάσαμε την επέτειο με πάρα πολύ αίμα. H πολύνεκρη φρίκη ακούει στο όνομα ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ. Οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι πουλήθηκαν έναντι του εξευτελιστικού ποσού, των 45 εκατ. ευρώ.
Η αποικιακή σύμβαση παραμένει επτασφράγιστο μυστικό και δεν δημοσιοποιήθηκε ποτέ, ούτε και δόθηκε στους Reporters United, από τους οποίους ζητήθηκε. Άπειρες οι καταγγελίες του ΟΣΕ για αποδυνάμωση στις υποδομές και το προσωπικό. Ο υπεύθυνος ασφαλείας της Τρενοσέ παραιτήθηκε πριν ένα χρόνο, καταγγέλλοντας την ανυπαρξία μέτρων.
Και τώρα "το μαχαίρι θα φτάσει στο κόκκαλο", φορτώνοντας όλη την πολιτική διαχειριστική αλητεία σε κάποιο σταθμάρχη. Από τύχη ζούμε (επιβιώνουμε δηλαδή ακόμη) σ΄ αυτή την πουλημένη χώρα. Κατά τα άλλα. Ο αρμόδιος υπουργός πριν από ένα περίπου μήνα είχε κάνει την Σιβηλική δήλωση. Δεν παίζουμε με την ασφάλεια των επιβατών στα τρένα.
Σήμερα ο Ντογιακος είπε θα διατάξει έρευνα σε βάθος για να διερευνηθούν τα αίτια της τραγωδίας. Ο Ντογιακος που ο γιος του είναι μετακλητος στο γραφείο του Υπουργού Μεταφορών κ Καραμανλή.
Και η συνέχεια στις οθόνες μας.
Α! Και καλή μας ψήφο...
....ποιο μαχαίρι και ποιο κόκκαλο ?? Δεν έμειναν δυστυχώς, ούτε κόκκαλα , εξαϋλώθηκαν.....
ΑπάντησηΔιαγραφή