Νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν επί περίπου τέσσερις μήνες, αρχίζουν να ισχύουν από σήμερα στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ, στην περιοχή του ανισόπεδου κόμβου Κ16, στην περιοχή της Λαχαναγοράς Θεσσαλονίκης.
Προκειμένου να υλοποιηθούν τα έργα της δεύτερης φάσης και οι υπολειπόμενες εργασίες στο παράπλευρο οδικό δίκτυο του Κ16, στη συμβολή του αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ με την εσωτερική περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης, στο ρεύμα πορείας από τη Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα, η Τροχαία και η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας προχωρούν σε συγκεκριμένεςρυθμίσεις, που θα διαρκέσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα, εφιστώντας την προσοχή των διερχομένων:
-Στο ρεύμα πορείας από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται κανονικά από τις ελεύθερες λωρίδες κυκλοφορίας του ίδιου ρεύματος.
-Η κυκλοφορία των οχημάτων από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα θα εκτραπεί μέσω του προσωρινά διαμορφωμένου – ασφαλτοστρωμένου οδικού τμήματος της νησίδας, κάτι όμως που θα ισχύσει από το Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2022.
-Σε αυτή τη φάση των εργασιών η κίνηση των οχημάτων από και προς τους κλάδους του ανισόπεδου κόμβου Κ16 (είσοδος και έξοδος για την περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης και την Κεντρική Αγορά Θεσσαλονίκης) θα διεξάγεται κανονικά από τις δεξιές λωρίδες (Κλάδοι A, B, C και D).
-Το ανώτατο όριο ταχύτητας στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ μειώνεται σταδιακά στα 60 χλμ./ώρα κατά μήκος της ζώνης των εργασιών και παύει να ισχύει ως ανώτατο όριο ταχύτητας τα 130 χλμ./ώρα.
Όπως τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων, Πάρις Μπίλλιας, “προχωρήσαμε, σε συνεργασία πάντα με την Τροχαία Θεσσαλονίκης, σε σημαντικές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, με στόχο τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια των διερχομένων από την περιοχή του ανισόπεδου κόμβου Κ16. Οι εργασίες για την ολοκλήρωση των παρεμβάσεών μας στο παράπλευρο οδικό δίκτυο του Κ16 είναι σε εξέλιξη, προκειμένου να δημιουργήσουμε τις βέλτιστες συνθήκες για την εξυπηρέτηση της κομβικής αυτής περιοχής, που επί πολλά χρόνια υφίσταται τις συνέπειες των ανολοκλήρωτων υποδομών.
Ήδη η λειτουργία του Κ16, που ολοκλήρωσε η διοίκηση της Περιφέρειας, έχει αποδειχθεί καθοριστική για τις μετακινήσεις στην περιοχή, αλλά και στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ. Το ίδιο καθοριστικές είναι και οι ‘υπολειπόμενες εργασίες’ στο παράπλευρο δίκτυο, που εξυπηρετεί χιλιάδες συμπολίτες μας καθημερινά. Αναγκαζόμαστε να μειώσουμε σημαντικά το ανώτατο όριο ταχύτητας για το χρονικό διάστημα που θα διαρκέσουν οι εργασίες μας στην περιοχή, ώστε να μη συμβούν τροχαία ατυχήματα.
Ο περιορισμός αυτός θα διαρκέσει για διάστημα περίπου τεσσάρων μηνών, ενώ απαιτείται μεγάλη προσοχή από τους διερχόμενους, διότι σημειακά θα γίνει και εκτροπή της κυκλοφορίας. Μείωση ταχύτητας και προσοχή στην εργοταξιακή σήμανση για να ολοκληρώσουμε τις παρεμβάσεις μας και να παραδώσουμε το συντομότερο στην κυκλοφορία ένα από τα σημαντικότερα οδικά έργα για τη Θεσσαλονίκη”.
Παρακαλούνται οι οδηγοί για την πιστή τήρηση της εργοταξιακής σήμανσης και για τον περιορισμό της ταχύτητας, τόσο κατά την προσέγγιση, όσο και κατά τη διέλευση στην περιοχή εκτέλεσης των εργασιών.
Ημερομηνία έναρξης των εργασιών ορίζεται η Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2022 από την οποία και στη συνέχεια θα αποδίδονται σταδιακά σε κυκλοφορία τα τμήματα του έργου που θα ολοκληρώνονται.
Η οριστική εκτροπή της κυκλοφορίας από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα μέσω του προσωρινά διαμορφωμένου – ασφαλτοστρωμένου οδικού τμήματος της νησίδας προγραμματίζεται για το Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2022.
Παρακαλούνται οι οδηγοί για την πιστή τήρηση της εργοταξιακής σήμανσης και για τον περιορισμό της ταχύτητας, τόσο κατά την προσέγγιση, όσο και κατά τη διέλευση στην περιοχή εκτέλεσης των εργασιών.
Ημερομηνία έναρξης των εργασιών ορίζεται η Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2022 από την οποία και στη συνέχεια θα αποδίδονται σταδιακά σε κυκλοφορία τα τμήματα του έργου που θα ολοκληρώνονται.
Η οριστική εκτροπή της κυκλοφορίας από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα μέσω του προσωρινά διαμορφωμένου – ασφαλτοστρωμένου οδικού τμήματος της νησίδας προγραμματίζεται για το Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2022.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.