Δελτίο τύπου ΣΥΡΙΖΑ Κιλκίς
Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας αντί να αντιμετωπίσει τα υπαρκτά προβλήματα της εκπαίδευσης, επιχειρεί να καλλιεργήσει φρούδες ελπίδες σε μια μερίδα της ελληνικής κοινωνίας, υποσχόμενη λιγοστές «οάσεις αριστείας» σε μια γενικευμένη εκπαιδευτική έρημο. Επιμένει σε μια διχαστική πολιτική, με αιχμή την ίδρυση Πειραματικών και Πρότυπων Σχολείων, που όχι μόνο δεν αντιμετωπίζει, αλλά αντίθετα ενισχύει την ανισότητα και την κοινωνική αδικία.
Γιατί η λεγόμενη ποιοτική αναβάθμιση πρέπει να περιορίζεται σε ολιγάριθμα σχολεία και να μην αφορά το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας;
Τι εξυπηρετεί η αναστάτωση στις ζωές τόσων εκπαιδευτικών που με μια τέτοια απόφαση καταργούνται οι οργανικές τους θέσεις και μπαίνουν στις λίστες των υπεράριθμων του νομού;
Γιατί πρέπει να ακυρώνεται το «σχολείο της γειτονιάς» και να αναγκάζονται οι μαθητές να φοιτούν σε απομακρυσμένα σχολεία από τη γειτονιά τους, χωρίς καμιά ενημέρωση των Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων;
Και τελικά, ποιοι θα ωφεληθούν από την ίδρυση αυτών των σχολείων;
Ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, απορρίπτει κάθε αντίληψη και πρακτική που οδηγεί σε διαχωρισμό των μαθητών και μαθητριών σε διαφορετικά σχολεία βάσει των επιδόσεών τους. Η κοινωνία μας δεν χρειάζεται ελιτίστικα σχολεία «αρίστων», αλλά συνολική ποιοτική αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου.
Και αυτή την πολιτική επιχειρεί να την επιβάλει παρά τις διαφωνίες και τις ισχυρές αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και των τοπικών κοινωνιών.
Συγκεκριμένα, μόνο στον νομό μας απ’ όλη την Κεντρική Μακεδονία, χαρακτηρίζονται ως Πειραματικά για την νέα σχολική χρονιά 2021-22 το 2ο Γυμνάσιο και το 2ο Λύκειο Κιλκίς, παρά την αντίθετη γνώμη των συλλόγων των αντίστοιχων σχολείων.
Τα ερωτήματα που προκύπτουν από αυτή την απόφαση είναι:
Συγκεκριμένα, μόνο στον νομό μας απ’ όλη την Κεντρική Μακεδονία, χαρακτηρίζονται ως Πειραματικά για την νέα σχολική χρονιά 2021-22 το 2ο Γυμνάσιο και το 2ο Λύκειο Κιλκίς, παρά την αντίθετη γνώμη των συλλόγων των αντίστοιχων σχολείων.
Τα ερωτήματα που προκύπτουν από αυτή την απόφαση είναι:
Γιατί η λεγόμενη ποιοτική αναβάθμιση πρέπει να περιορίζεται σε ολιγάριθμα σχολεία και να μην αφορά το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας;
Τι εξυπηρετεί η αναστάτωση στις ζωές τόσων εκπαιδευτικών που με μια τέτοια απόφαση καταργούνται οι οργανικές τους θέσεις και μπαίνουν στις λίστες των υπεράριθμων του νομού;
Γιατί πρέπει να ακυρώνεται το «σχολείο της γειτονιάς» και να αναγκάζονται οι μαθητές να φοιτούν σε απομακρυσμένα σχολεία από τη γειτονιά τους, χωρίς καμιά ενημέρωση των Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων;
Και τελικά, ποιοι θα ωφεληθούν από την ίδρυση αυτών των σχολείων;
Ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, απορρίπτει κάθε αντίληψη και πρακτική που οδηγεί σε διαχωρισμό των μαθητών και μαθητριών σε διαφορετικά σχολεία βάσει των επιδόσεών τους. Η κοινωνία μας δεν χρειάζεται ελιτίστικα σχολεία «αρίστων», αλλά συνολική ποιοτική αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου.
Σχολεία πρώτης προτεραιότητας σε ό,τι αφορά την κρατική μέριμνα πρέπει να είναι τα σχολεία των υποβαθμισμένων περιοχών, αυτά δηλαδή των οποίων οι μαθητές και μαθήτριες έχουν μειωμένες ευκαιρίες και δυνατότητες για εκπαίδευση και μόρφωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.