Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 11 Μαρτίου 2021

Ο Αντιδήμαρχος Κιλκίς Κωνσταντίνος Πουντζουκίδης, μιλά στη Γνώμη στους Μαρκόπουλο Χ. Θωμά και Καραγεωργίου Χαράλαμπο


Ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού, Νέας Γενιάς, Εθελοντισμού και Διά Βίου Μάθησης Κιλκίς, Κωνσταντίνος Πουντζουκίδης, μιλά στους Μαρκόπουλο Χ. Θωμά και Καραγεωργίου Χαράλαμπο

Αρχικά θα μας πεις τα βασικά για σένα αγαπητέ Κωνσταντίνε: Καταγωγή, ηλικία, επάγγελμα, σπουδές, τοπική αυτοδιοίκηση, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια, καθημερινότητα κλπ.

Γεννήθηκα το 8/5/1977 στο Κιλκίς όπου έζησα και μεγάλωσα. Παιδί του Πουντζουκίδη Μιχαήλ, ταχυδρόμου στο επάγγελμα με καταγωγή από την Αγία Κυριακή με Μικρασιατικές ρίζες και της Παναγιώτας Γυμνοπούλου με καταγωγή από την Ευκαρπία με ποντιακές ρίζες. 

Πορεύομαι την ζωή μου με την Αγαπημένη μου σύζυγο Κυριακίδου Παρθένα εδώ και είκοσι χρόνια και έχουμε αποκτήσει μαζί τρία όμορφα παιδιά. Προσωπικά τώρα μεγάλωσα και έπαιξα σαν παιδί στις γειτονιές των οδών 25ης Μαρτίου και Θεσσαλονίκης όπου ήταν το πατρικό μου σπίτι όντας η αλήθεια λίγο ζωηρός και σκανδαλιάρης. 

Σε ηλικία 5 ετών ξεκίνησα την ενασχόληση μου με τον αθλητισμό με τον οποίο ασχολούμαι μέχρι και σήμερα. Ως ανήσυχο πνεύμα ασχολήθηκα αρχικά με τον στίβο ως ρίπτης αλλά και τις πολεμικές τέχνες ξεκινώντας με το παραδοσιακό karate okinawa , συνέχισα με το kick boxing, το tae kwon do wtf και itf , καθώς και με το άθλημα του Muay thai. 

Καταφέρνοντας μέσα από τον αθλητισμό να πραγματοποιήσω πανελλήνιες διακρίσεις αλλά και 2 παγκόσμιες,  γαλουχήθηκα να αγαπώ την Ελληνική Σημαία την Πατρίδα μου και τον θεό. Σπούδασα το πρώτο μου πτυχίο στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση ως Ηλεκτρολόγος Μηχανικός στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Καβάλας και άμεσα κατατάχθηκα στον Ελληνικό Στρατό στις ειδικές δυνάμεις από όπου απολύθηκα ευδοκίμως. 

Αμέσως και χωρίς να χαθεί χρόνος εντάχθηκα στο Λιμενικό Σώμα στο κλιμάκιο ειδικών αποστολών όπου υπηρέτησα για 10 συνεχή χρόνια ως εκπαιδευτής αυτοάμυνας και αυτοπροστασίας αλλά και ως προπονητής της Ομάδος Λιμενικού Σώματος στο άθλημα του tae kwon do. 

Ταυτόχρονα συνέχισα μη εφησυχάζοντας τις σπουδές μου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης στο τμήμα ΤΕΦΑΑ όπου αποφοίτησα με Άριστα, με ειδικότητα την Πυγμαχία. 

Παράλληλα με την ενασχόληση μου με τον αθλητισμό και τον πρωταθλητισμό δημιούργησα το 2005 το αθλητικό Σωματείο Άθλος Κιλκίς στο οποίο είμαι και Προπονητής από την ίδρυση του μέχρι τώρα. Ένα αθλητικό σωματείο που θεωρώ πραγματικά παιδί μου και που μέσα από αυτό έχουν βγει αρκετοί πρωταθλητές και μέλη εθνικών ομάδων και στα τρία αθλήματα που εκπροσωπεί. 

Φτάνοντας στα 20 χρόνια υπηρεσίας στο επάγγελμα του Λιμενικού και με γνώμονα πάντα και ιδέα την δια βίου μάθηση συνέχισα τις σπουδές μου αποκτώντας ένα Μεταπτυχιακό με θέμα "προπονητική αθλημάτων" στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης καθώς και ένα Μεταπτυχιακό με θέμα "άσκηση εργοσπιρομετρία και αποκατάσταση" στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στο Τμήμα Ιατρικής. 


Η καθημερινότητα μου είναι πολύ πλούσια καθώς πέραν των άλλων στις τελευταίες δημοτικές εκλογές του 2019 έθεσα τον εαυτό μου στην κρίση της τοπικής μας κοινωνίας και κατάφερα να εκλέγω δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό του Δημάρχου Κιλκίς Δ. Κυριακίδη τον οποίο και με την ευκαιρία που μου δίνετε με το ερώτημα σας θέλω να τον ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό μου αναθέτοντας την νεοσύστατη Αντιδημαρχία Αθλητισμού, Νέας Γενιάς, Εθελοντισμού και Δια Βίου Μάθησης. 

Προσπαθώ πάντα μέσα από την θέση μου αυτή να μεταδώσω προς τους συμπολίτες μας τα θετικά του αθλητισμού, την νοοτροπία του εθελοντισμού στην ζωή μας, κυρίως δε στην νέα γενιά όντας κοντά στους νέους ανθρώπους. Μέσα από τον τρόπο ζωής μου άλλα και την συνεχή εκπαίδευση μου παραδειγματίζω την Δια βίου μάθηση η οποία πρέπει να γίνει ιδέα στους νέους ανθρώπους διότι η ζωή μας είναι μια συνεχής εκπαίδευση και μάθηση.

Σε λίγους μήνες κλείνεις 2 έτη ως εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος και ως αντιδήμαρχος Δ. Κιλκίς… η πιο φωτεινή στιγμή μέχρι τώρα και η πιο δύσκολη;

Θέλω καταρχάς να αναφέρω ότι η τοπική αυτοδιοίκηση για μένα είναι ακόμα ένα σχολείο στην ζωή μου όσον αφορά συμπεριφορές, νοοτροπίες, ιδεολογίες αλλά και ήθος. Η τοπική αυτοδιοίκηση είναι ένας θεσμός της Πολιτείας ο οποίος έχει να κάνει με τον πρώτο βαθμό διοίκησης και είναι η άμεσα εμπλεκόμενη με τον πολίτη. Η αγάπη για τον τόπο μου, την πατρίδα μου, αλλά και τον άνθρωπο με ώθησαν να ασχοληθώ με αυτόν τον τομέα. 

Είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον να καταφέρεις να μην αλλάξεις ως άνθρωπος μετά την εκλογή σου αλλά και να παραμείνεις ταπεινός και φρόνιμος όπως ήσουν πριν. Η πιο φωτεινή στιγμή μου είναι η επιλογή μου ως Αντιδημάρχου σε μια νεοσύστατη Αντιδημαρχία, η οποία με εκφράζει πραγματικά και είναι σαν να έχει δημιουργηθεί πραγματικά διαβάζοντας κάποιος το προφίλ της ζωής μου. 



Όλα τα κομμάτια της αντιδημαρχίας ένα προς ένα με τη σειρά του με αντιπροσωπεύουν διότι παιδεία, αθλητισμός, εθελοντισμός και η Δια βίου μάθηση είναι ιδέες που ακολουθώ στη ζωή μου, μαζί βέβαια με την πίστη μου στον Θεό. Φωτεινή στιγμή για εμένα επίσης είναι με την βοήθεια του Θεού κάθε πρωί να πηγαίνω στο γραφείο μου ξέροντας ότι θα συναντήσω αιτήματα συμπολιτών μας και η συνεχής προσπάθεια μου να τα επιλύσω. 

Είναι κάτι που πραγματικά με ικανοποιεί όταν καταφέρω τελικά στο τέλος της ημέρας να επιλύσω σε μεγάλο βαθμό τα προβλήματα και να επαναφέρω τα χαμόγελα στον συνάνθρωπο μας. 

Η πιο δύσκολη στιγμή αναμφισβήτητα για εμένα είναι η υγειονομική κρίση που ξέσπασε με τον covid-19 σε όλη την χώρα μας και με βρήκε στην θέση του Αντιδημάρχου αθλητισμού σε μια χρονική διάρκεια που ο αθλητισμός βρίσκεται φυλακισμένος και εγκλωβισμένος στα αδιέξοδά που έχουν δημιουργηθεί, καταστρέφοντας για την πλευρά μας τον προγραμματισμό τέλεσης εθνικών πρωταθλημάτων και εκδηλώσεων στον δήμο μας. 

Πρωταθλήματα που είχαν προγραμματιστεί ακυρώθηκαν, όπως και εκδηλώσεις που θα έφερναν στον τόπο μας κινητικότητα, κόσμο και ουσιαστικά χρήμα στην τοπική αγορά. Βέβαια επειδή έχω μάθει από την δουλειά μου στο κλιμάκιο ειδικών αποστολών του Λιμενικού Σώματος να σκέφτομαι ότι η δική μου ομάδα είναι φτιαγμένη για τις ειδικές και δύσκολες συνθήκες έτσι και τώρα ενσωματωμένος στην δημοτική αρχή ως αντιδήμαρχος νιώθω ότι έτσι πρέπει να πράξω και να λειτουργήσω και πάλι προσφέροντας το καλύτερο δυνατό στον αθλητισμό του τόπου μας αλλά και στα τοπικά αθλητικά σωματεία που έχουν τώρα πραγματικά ανάγκη την στήριξή μας.

Είσαι νέος κύριος στην πολιτική, με ιδέες καινοτόμες και έτοιμος για δράση. Είναι οι 60plus έτοιμοι να μας δεχθούν ως γενιά του αύριο; Και επαγγελματικά, κοινωνικά βέβαια


Δεν θα διατυπώσω ότι όλοι οι παλιοί δεν αξίζουν τίποτα ή δεν έκαναν τίποτα, κάτι που έχει επικρατήσει, άλλα θα αναφέρω ότι όλοι μας είμαστε η συνέχεια και ότι παράγουμε ακόμα και εμείς, είναι επιλογές και χαρακτηριστικά που μας έχουν μεταλαμπαδεύσει οι γονείς μας και προγονοί μας. 

Αρχή μου είναι, αν οι πρόγονοι μας, μας έχουν παραδώσει δέκα πράγματα στην ζωή μας εμείς να τα κάνουμε έστω έντεκα αλλά πότε εννιά. Άρα έχοντας υπόψιν μας αυτήν την αρχή και λειτουργώντας με γνώμονα το θετικό πρίσμα παραγωγής σε όλους τους τομείς θα έχουμε θετικό πρόσημο στην πορεία και της δικιάς μας γενιάς. Άλλωστε μάλλον θα έπρεπε να νιώθουμε εμείς μάλλον πιο ταπεινοί ως γενιά βλέποντας όλα αυτά τα εξαιρετικά δημιουργήματα παλαιών γενιών και των προγόνων μας (αρχαία κτίσματα και θησαυροί )

Είσαι κοινωνικοποιημένο άτομο σε ότι αφορά κοινωνικά, διεθνή, περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα γύρω από τα ζωάκια, κλπ;


Στο ερώτημα που αφορά το περιβάλλον άλλα και τα ζώα η προηγούμενη απάντηση μου για το θετικό πρόσημο αφορά και το περιβάλλον. Αν το ερώτημα αφορά το αν αγαπώ το περιβάλλον και τα ζώα το θεωρώ άτοπο για έναν άνθρωπο που σέβεται τον εαυτό του γιατί η φύση, το περιβάλλον και τα ζώα είναι το πραγματικό μας σπίτι και όχι τα τέσσερα ψυχρά ντουβάρια από ένα χτίσμα που μας προστατεύει από την βροχή. 

Άρα όποιος δεν εκτιμά και δεν αγαπά το σπίτι του και επομένως τον πλανήτη μας σε γενικευμένο φάσμα είναι άξιος της μοίρας του. Η πρώτη ένδειξη μιας ορθά ανεπτυγμένης κοινωνίας είναι το πως συμπεριφέρονται οι πολίτες της στα ζώα και στο περιβάλλον. Τα ζώα και το περιβάλλον θεωρούνται για εμένα βασικό δεδομένο για την ύπαρξη μας.

Πως βιώνεις την οικονομική και κοινωνική κρίση που περνά η πατρίδα μας εδώ και 12-13 χρόνια; Τι σε ταλαιπωρεί; Εργασιακά, μα και σαν άτομο στην απλή σου ζωή.

Η οικονομική κρίση πρωτίστως είναι ένα από τα βασικά προβλήματα της εποχής μας, πρόβλημα που επηρεάζει και οξύνει και την κοινωνική κρίση. Τα οικονομικά προβλήματα δημιουργούν προβλήματα και στην κοινωνικοποίηση των πολιτών αλλά και στην κοινωνία γενικότερα. 

Δεν μπορείς να μείνεις άπραγος όταν βλέπεις οικογένειες και ανθρώπους να αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, πρέπει να βρίσκεσαι δίπλα τους όπως μπορείς και με οποίον τρόπο μπορείς, πράγμα που κάνω με κάθε ευκαιρία.

Δεν μπορώ να πω ότι η οικονομική κρίση δεν επηρέασε και εμένα, αλλά έχοντας μάθει να αγωνίζομαι και να νικάω πιστεύω ότι ακόμα είμαι όρθιος στο ρινγκ της μάχης ενάντια στην οικονομική κρίση και το παλεύω γνωρίζοντας ότι έχω μόνο αυτήν την επιλογή για μένα και τα παιδιά μου. 

Η κρίση που βιώνουμε σήμερα είναι τελικά κρίση αξιών, κρίση ηθικής και κρίση προτύπων. Η νεολαία μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζεται βλέποντας λανθασμένες αντιλήψεις και νοοτροπίες που διαφημίζονται ως in και pro όπως λένε και τα παιδιά μου. 

Τελικά πιστεύω όμως ότι όλα ξεκινούν από τα θεμέλια που χτίζονται μέσα σε κάθε οικογένεια και αυτό είναι για μένα το πρώτο σχολείο των παιδιών μας. Όσο πολεμάται η οικογένεια με όποιο τρόπο την έχει θεσμοθετημένη ο καθένας μέσα στο μυαλό του, τόσο θα φθίνουν οι αξίες και τα προβλήματα θα οξύνονται στην κοινωνία μας.

Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; Η φράση που σε παρακινεί, αν θες, που σε εμπνέει.


Το πρώτο είναι: "Το πρώτο σχολείο είναι η οικογένεια" και το δεύτερο: "Υπομονή, επιμονή και συνεχή συντονισμένη δουλειά" σε ότι καταπιάνεται ο καθένας και όλα θα έρθουν και θα βελτιωθούν.

Κλείνοντας, πες μας τι σκέφτεσαι... ελεύθερη ερώτηση

Ξέχωρα τώρα από τα ερωτήματά σας και δοθείσης της ευκαιρίας αλλά και των γεγονότων που έχουν διαδραματιστεί τις τελευταίες ήμερες στον τόπο μας θα ήθελα να καταδικάσω τα φαινόμενα βίας από όπου και αν προέρχονται και από όποιο ιδεολογικό πρίσμα. 

Είναι δύσκολοι οι καιροί για να διασπείρεται η διχόνοια σε έναν λαό που τώρα το μόνο που έχει ανάγκη είναι η ενότητα. Σας ευχαριστώ θερμά για την συζήτηση μας αυτή και ελπίζω με την βοήθεια του Θεού μας και στοχευμένες κινήσεις από τους θεσμούς να βγούμε από αυτήν την γενικευμένη οικονομική, υγειονομική, κοινωνική κρίση αξιών. 

Αν κινηθείς και συμμετέχεις κάτι θα γίνει! 

Αν μείνεις άπραγος δεν θα αλλάξει τίποτα!




Ως Θωμάς, Μπάμπης και Γνώμη Κιλκίς Παιονίας ευχαριστούμε τον κ. Κωνσταντίνο για την επικοινωνία και την αμεσότητα του. Σίγουρα ένα πράγμα αγαπάμε όλοι και όλες σε αυτή την πόλη, σε αυτόν τον τόπο, το Κιλκίς. Τη διαρκή και θετική αλλαγή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.