Act Business Center
Πέμπτη 11 Μαρτίου 2021
Δράση του δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη, για να διασωθούν οι παλιές συνταγές των γιαγιάδων μας
Δράση για να σωθούν οι πεντανόστιμες τοπικές συνταγές των γιαγιάδων μας ξεκινά ο δήμος Πυλαίας-Χοτιάτη. Γιατί μπορεί η πανδημία και η καραντίνα να άλλαξαν και τη σχέση μας με την κουζίνα, όμως είναι κοινή ευχή όταν όλα αυτά έχουν περάσει να ανταμώσουμε όλοι μαζί σε ένα μεγάλο οικογενειακό τραπέζι.
Έχοντας επάνω του τις παραδοσιακές συνταγές των γιαγιάδων μας και τις γεύσεις από το Ασβεστοχώρι, την Εξοχή, το Πανόραμα, την Πυλαία, το Φίλυρο και τον Χορτιάτη.
Με αυτή την προσδοκία ο δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη, μέσω του ΚΕ.Κ.Π.Α.Π. και της πρόεδρου του Βίβιαν Λιόλιου, καλούν όλες τις κυρίες-μέλη των ΚΑΠΗ να ψάξουν στα σεντούκια τους παλιούς τσελεμεντέδες, να αξιοποιήσουν τις προφορικές μαρτυρίες των γιαγιάδων και να δημιουργήσουν τον δικό μας τσελεμεντέ για τις ημέρες μετά την πανδημία.
«Ο δήμος μας τιμά την παράδοση και αναδεικνύει τις συνταγές του των γιαγιάδων μας αλλά και του τόπου μας. Με την πρωτοβουλία αυτή καλούμε όλα τα μέλη των ΚΑΠΗ να μεταδώσουν τις πολύτιμες γνώσεις τους στη μαγειρική. Έτσι ώστε όταν περάσει η πανδημία να ανταμώσουμε ξανά. Ασφαλείς και πάλι όλοι μαζί», τονίζει η πρόεδρος της ΚΕ.Κ.Π.Α.Π. κ. Βίβιαν Λιόλιου.
Όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με τους κοινωνικούς λειτουργούς των ΚΑΠΗ ανάλογα με την περιοχή που ανήκουν στα παρακάτω τηλέφωνα:
Ασβεστοχώρι 2313.302035
Μαλακοπή 2310.925210
Πανόραμα 2310.344300
Πυλαία 2313.302751
Φίλυρο 2310.678546
Χορτιάτης 2310. 349777
Παράρτημα Εξοχής 2316. 019837
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.