Απάντηση Eurobank για το κλείσιμο του καταστήματος στο Πολύκαστρο
Αξιότιµε κ. Κ. Σιωνίδη, Δήμαρχε Παιονίας,
µε την παρούσα επιστολή επιθυμούμε να σας γνωρίσουμε ότι από τις αρχές Φεβρουαρίου του τρέχοντος έτους η Τράπεζα θα μεταφέρει τις εργασίες του υποκαταστήµατος Πολυκάστρου στο κατάστηµα Κιλκίς (Δ/νση: 211: Ιουνίου και Διογένους, 611 00 Κιλκίς).
Η απόφαση αυτή δεν ήταν εύκολη για την Διοίκηση της Τράπεζας. Υπαγορεύθηκε από την ανάγκη διατηρήσεως ενός λειτουργικά αποτελεσματικού δικτύου καταστημάτων ανά την χώρα, κάτι που υπό τις τρέχουσες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες µμπορεί να επιτευχθεί µόνο µέσω της προσαρμογής του δικτύου των καταστημάτων στις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στον τραπεζικό Κλάδο. Ανάλογες ενέργειες θα γίνουν και σε άλλα διαμερίσματα της χώρας.
Όπως γνωρίζετε, σε αντίστοιχες κινήσεις έχουν προχωρήσει και τα άλλα τραπεζικά ιδρύματα σε διάφορες περιοχές.
Μέλημά µας είναι πάντοτε η διαρκής εξυπηρέτηση των πελατών µας και των τοπικών κοινωνιών, µε τρόπο που να ανταποκρίνεται στα νέα δεδοµένα της αγοράς. Η εισαγωγή νέων τεχνολογικών δυνατοτήτων αναβαθµίζει τις δυνατότητες παροχής υπηρεσιών στους πελάτες µας χωρίς να είναι αναγκαία η φυσική παρουσία, για ένα πλήθος συναλλαγών που έως πρόσφατα απαιτούσαν την αυτοπρόσωπη παρουσία του πελάτη στο κατάστηµα εξυπηρέτησης.
Με τον τρόπο αυτό φρονούμε ότι επιδεικνύουµε αίσθηµα ευθύνης και ανταποκρινόµαστε στις απαιτήσεις και στις προσδοκίες των καταθετών και εν γένει των πελατών µας.
Η Ευrοbank έχει προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις για την ενίσχυση των εναλλακτικών δικτύων εξυπηρέτησης και ενημέρωσης των πελατών µας, προσφέροντας την ευχέρεια διεξαγωγής σχεδόν του συνόλου των συνήθων καθημερινών συναλλαγών µέσα από αυτά.
Συγκεκριµένα:
- Η τηλεφωνική υπηρεσία Europhone Banking στο 210 9555000. η οποία είναι διαθέσιµη 24 ώρες το 24ωρο, 365 ηµέρες τον χρόνο. Με ένα τηλεφώνημα µπορεί κάποιος να ενημερωθεί για τα προϊόντα του και να κάνει τις συναλλαγές του.
- Το e-banking ή και το mobil app της Eurobank, που δίνει τη δυνατότητα για πάνω από 1.200 συναλλαγές γρήγορα Και µε ασφάλεια 24 ώρες το 24vρο από τον υπολογιστή, το κινητό ή το tablet των πελατών.
- 4 ΑΤΜ που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή, όπου μπορούν να πραγματοποιηθούν αναλήψεις, μεταφορές καθώς και πληρωμές.
Ειδικά για τις επιχειρήσεις, το V-banking, µια πρωτοποριακή υπηρεσία της Eurobank. µε την οποία παρέχεται προσωπική επικοινωνία µε τον Επαγγελματικό Σύμβουλο ώστε να εξοικονοµείται χρόνος και να γίνονται τραπεζικές εργασίες για τις επιχειρήσεις εύκολα και µε ασφάλεια, σαν να ήταν στην Τράπεζα.
Για τις δυνατότητες αυτές θα υπάρξει µε διάφορους τρόπους η δέουσα ενηµέρω ση των πελατών µας.
Επιπλέον, οι δημότες του Πολυκάστρου που είναι πελάτες της Τράπεζάς µας μπορούν να εξυπηρετηθούν για ένα σηµαντικό πλήθος εργασιών µέσω του υποκαταστήµατος των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ) στην πόλη σας.
Η Eurobank διατηρεί στενή συνεργασία µε το δίκτυο των ΕΛΤΑ. τα οποία έχουν γραφεία εξυπηρέτησης κοινού στο Πολύκαστρο, στην Γουµένισσα, και στην Ευρωπό. Σε όλα τα υποκαταστήματα των ΕΛΤΑ οι πελάτες της Eurobank έχουν την δυνατότητα να πραγματοποιήσουν όλες τις βασικές τραπεζικές εργασίες όπως αναλήψεις, καταθέσεις, πληρωμές λογαριασµών- καρτών, άνοιγµα λογαριασμού και αίτηση χρεωστικής κάρτας, άνοιγμα προθεσµιακής κατάθεσης. Ἡ εναλλακτική αυτή δυνατότητα διευκολύνει ιδίως τους µη εξοικειωµένους µε τις ηλεκτρονικές συναλλαγές πελάτες.
Παράλληλα, παραμένει σε λειτουργία το υφιστάμενο δίκτυο αυτοµάτων συναλλαγών (ΑΤΜ) στην πόλη σας.
Για τις εργασίες που απαιτούν φυσική παρουσία, ας σημειωθεί ότι οι εργασίες του καταστήματος Πολυκάστρου μεταφέρονται στο κατάστηµα του Κιλκίς, που βρίσκεται σε απόσταση 32 χλμ.
Η Τράπεζα µας θα συνεχίσει επομένως να έχει παρουσία στην πόλη του Πολυκάστρου και στην ευρύτερη περιοχή για την εξυπηρέτηση όλων των αναγκών των πελατών της µέσα από ένα πλήθος εναλλακτικών δυνατοτήτων.
Αξιότιµε κ. Κ. Σιωνίδη, Δήμαρχε Παιονίας,
µε την παρούσα επιστολή επιθυμούμε να σας γνωρίσουμε ότι από τις αρχές Φεβρουαρίου του τρέχοντος έτους η Τράπεζα θα μεταφέρει τις εργασίες του υποκαταστήµατος Πολυκάστρου στο κατάστηµα Κιλκίς (Δ/νση: 211: Ιουνίου και Διογένους, 611 00 Κιλκίς).
Η απόφαση αυτή δεν ήταν εύκολη για την Διοίκηση της Τράπεζας. Υπαγορεύθηκε από την ανάγκη διατηρήσεως ενός λειτουργικά αποτελεσματικού δικτύου καταστημάτων ανά την χώρα, κάτι που υπό τις τρέχουσες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες µμπορεί να επιτευχθεί µόνο µέσω της προσαρμογής του δικτύου των καταστημάτων στις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στον τραπεζικό Κλάδο. Ανάλογες ενέργειες θα γίνουν και σε άλλα διαμερίσματα της χώρας.
Όπως γνωρίζετε, σε αντίστοιχες κινήσεις έχουν προχωρήσει και τα άλλα τραπεζικά ιδρύματα σε διάφορες περιοχές.
Μέλημά µας είναι πάντοτε η διαρκής εξυπηρέτηση των πελατών µας και των τοπικών κοινωνιών, µε τρόπο που να ανταποκρίνεται στα νέα δεδοµένα της αγοράς. Η εισαγωγή νέων τεχνολογικών δυνατοτήτων αναβαθµίζει τις δυνατότητες παροχής υπηρεσιών στους πελάτες µας χωρίς να είναι αναγκαία η φυσική παρουσία, για ένα πλήθος συναλλαγών που έως πρόσφατα απαιτούσαν την αυτοπρόσωπη παρουσία του πελάτη στο κατάστηµα εξυπηρέτησης.
Με τον τρόπο αυτό φρονούμε ότι επιδεικνύουµε αίσθηµα ευθύνης και ανταποκρινόµαστε στις απαιτήσεις και στις προσδοκίες των καταθετών και εν γένει των πελατών µας.
Η Ευrοbank έχει προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις για την ενίσχυση των εναλλακτικών δικτύων εξυπηρέτησης και ενημέρωσης των πελατών µας, προσφέροντας την ευχέρεια διεξαγωγής σχεδόν του συνόλου των συνήθων καθημερινών συναλλαγών µέσα από αυτά.
Συγκεκριµένα:
- Η τηλεφωνική υπηρεσία Europhone Banking στο 210 9555000. η οποία είναι διαθέσιµη 24 ώρες το 24ωρο, 365 ηµέρες τον χρόνο. Με ένα τηλεφώνημα µπορεί κάποιος να ενημερωθεί για τα προϊόντα του και να κάνει τις συναλλαγές του.
- Το e-banking ή και το mobil app της Eurobank, που δίνει τη δυνατότητα για πάνω από 1.200 συναλλαγές γρήγορα Και µε ασφάλεια 24 ώρες το 24vρο από τον υπολογιστή, το κινητό ή το tablet των πελατών.
- 4 ΑΤΜ που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή, όπου μπορούν να πραγματοποιηθούν αναλήψεις, μεταφορές καθώς και πληρωμές.
Ειδικά για τις επιχειρήσεις, το V-banking, µια πρωτοποριακή υπηρεσία της Eurobank. µε την οποία παρέχεται προσωπική επικοινωνία µε τον Επαγγελματικό Σύμβουλο ώστε να εξοικονοµείται χρόνος και να γίνονται τραπεζικές εργασίες για τις επιχειρήσεις εύκολα και µε ασφάλεια, σαν να ήταν στην Τράπεζα.
Για τις δυνατότητες αυτές θα υπάρξει µε διάφορους τρόπους η δέουσα ενηµέρω ση των πελατών µας.
Επιπλέον, οι δημότες του Πολυκάστρου που είναι πελάτες της Τράπεζάς µας μπορούν να εξυπηρετηθούν για ένα σηµαντικό πλήθος εργασιών µέσω του υποκαταστήµατος των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ) στην πόλη σας.
Η Eurobank διατηρεί στενή συνεργασία µε το δίκτυο των ΕΛΤΑ. τα οποία έχουν γραφεία εξυπηρέτησης κοινού στο Πολύκαστρο, στην Γουµένισσα, και στην Ευρωπό. Σε όλα τα υποκαταστήματα των ΕΛΤΑ οι πελάτες της Eurobank έχουν την δυνατότητα να πραγματοποιήσουν όλες τις βασικές τραπεζικές εργασίες όπως αναλήψεις, καταθέσεις, πληρωμές λογαριασµών- καρτών, άνοιγµα λογαριασμού και αίτηση χρεωστικής κάρτας, άνοιγμα προθεσµιακής κατάθεσης. Ἡ εναλλακτική αυτή δυνατότητα διευκολύνει ιδίως τους µη εξοικειωµένους µε τις ηλεκτρονικές συναλλαγές πελάτες.
Παράλληλα, παραμένει σε λειτουργία το υφιστάμενο δίκτυο αυτοµάτων συναλλαγών (ΑΤΜ) στην πόλη σας.
Για τις εργασίες που απαιτούν φυσική παρουσία, ας σημειωθεί ότι οι εργασίες του καταστήματος Πολυκάστρου μεταφέρονται στο κατάστηµα του Κιλκίς, που βρίσκεται σε απόσταση 32 χλμ.
Η Τράπεζα µας θα συνεχίσει επομένως να έχει παρουσία στην πόλη του Πολυκάστρου και στην ευρύτερη περιοχή για την εξυπηρέτηση όλων των αναγκών των πελατών της µέσα από ένα πλήθος εναλλακτικών δυνατοτήτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.