Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019

ALUMIL: Η ιστορία επιτυχίας 30 χρόνων μίας τολμηρής Ελληνικής πολυεθνικής βιομηχανίας

Η γνωστή ελληνική πολυεθνική εταιρεία ALUMIL, που δραστηριοποιείται στον τομέα των αρχιτεκτονικών συστημάτων αλουμινίου και της διέλασης αλουμινίου εν γένει, γιόρτασε την Παρασκευή 1η Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Hyatt Regency στη Θεσσαλονίκη, την επέτειο των 30 χρόνων λειτουργίας της. Στην εκδήλωση παρευρέθηκε πλήθος κόσμου, συνεργάτες και φίλοι της εταιρείας, καθώς και γνωστές προσωπικότητες από τον επιχειρηματικό και πολιτικό χώρο της Ελλάδας.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, τον συντονισμό της οποίας ανέλαβε η δημοσιογράφος κα. Πόπη Τσαπανίδου, ο κ. Γεώργιος Μυλωνάς, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, παρουσίασε την πορεία της ALUMIL από την ίδρυσή της έως σήμερα. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στις πέντε πιο χαρακτηριστικές φάσεις της εταιρείας, που την διαμόρφωσαν σε αυτό που είναι σήμερα, έναν πολυεθνικό Όμιλο με 32 θυγατρικές σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης, 12 εργοστάσια παραγωγής σε έξι χώρες, 2.200 εργαζομένους στην Ελλάδα και το εξωτερικό και με κύκλο εργασιών που αναμένεται να ξεπεράσει τα 240 εκ. €.

Τα «Χρόνια της Νιότης», η περίοδος 1989-1998, ήταν η περίοδος στην οποία μπήκαν τα πρώτα θεμέλια για την δυναμική πορεία της εταιρείας, με όραμα να γίνει ηγέτης στον τομέα των αρχιτεκτονικών συστημάτων αλουμινίου. Ακολούθησαν τα «Χρόνια της Παγκοσμιοποίησης», η περίοδος 1999-2008, στην οποία ξεκίνησε το άνοιγμα της εταιρείας στις διεθνείς αγορές με την ίδρυση εμπορικών και παραγωγικών θυγατρικών σε όλο τον κόσμο με αφετηρία την Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Στη συνέχεια, την περίοδο 2009-2015 με την έλευση της κρίσης, ο κ. Μυλωνάς αναφέρθηκε στα «Χρόνια της Οργής», μία περίοδος που έφερε την εταιρεία αντιμέτωπη με μία πρωτόγνωρη πτώση πωλήσεων και τον κατακρημνισμένο κλάδο της οικοδομής. Όμως με πείσμα και ψυχή, τόσο της ανώτατης διοίκησης όσο και των εργαζόμενων της εταιρείας, η λύση βρέθηκε μέσα από την επιτυχημένη ανασύνταξή της και την περαιτέρω ενίσχυση της εξωστρέφειας. 

Τέλος, τα «Χρόνια της Καινοτομίας», η περίοδος 2015-2019 χαρακτηρίστηκε από την μεγάλη έμφαση που δόθηκε στην καινοτομία, με το λανσάρισμα μεγάλου αριθμού καινοτόμων προϊόντων, την κατοχύρωση διεθνών ευρεσιτεχνιών και την εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ, συντελώντας στην επιτυχημένη διείσδυση της εταιρείας σε όλες τις αγορές του εξωτερικού, με ένα εκτενές προϊοντικό χαρτοφυλάκιο έτοιμο να καλύψει κάθε κτιριακή ανάγκη.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Μυλωνάς αναφέρθηκε και στον «πράσινο» χαρακτήρα της ALUMIL, με παραγωγικές διαδικασίες που δίνουν έμφαση στην προστασία του περιβάλλοντος και την προσφορά λύσεων που συμβάλλουν στην υψηλή εξοικονόμηση ενέργειας, όπως το παράθυρο που σχεδίασε η εταιρεία για τα κεντρικά γραφεία της Google στη Νέα Υόρκη, με προδιαγραφές για παθητικά κτίρια μηδενικής κατανάλωσης ενέργειας.

Σήμερα, έπειτα από 30 επιτυχημένα χρόνια λειτουργίας, η εταιρεία εισέρχεται σε μία νέα εποχή. Με λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) που προβλέπεται σύντομα να ξεπεράσουν τα 30 εκ. €, τη στιγμή που τα χρόνια της βαθιάς ύφεσης το 2014, είχαν αγγίξει ακόμη και τα 5 εκ. € (από 37 εκ. € το 2008), η ALUMIL ατενίζει το μέλλον με σιγουριά και αισιοδοξία, όντας έτοιμη για νέες προκλήσεις. 

Η ομιλία του οικοδεσπότη, κ. Μυλωνά, έκλεισε με αναφορά στη νέα γενιά της οικογένειας που πλέον έχει αναλάβει δυναμικά τα διοικητικά σκήπτρα της εταιρείας και η οποία, μέσα από ένα σύγχρονο μοντέλο εταιρικής διακυβέρνησης (corporate governance), φιλοδοξεί να οδηγήσει την εταιρεία σε ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες.

Η μεγάλη χαρά, τόσο των μελών της οικογένειας Μυλωνά, όσο και όλων των παρευρισκόμενων ήταν έκδηλη, καθώς μία από τις πιο σημαντικές βιομηχανίες της Βόρειας Ελλάδας γιόρτασε όχι μόνο τα 30 χρόνια λειτουργίας της, αλλά και τη δυναμική της επάνοδο, αφήνοντας πλέον πίσω τη σκοτεινή περίοδο της κρίσης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.