Η αποστολή επισκέφθηκε σχολεία της πόλης Anapa όπου είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί για το εκπαιδευτικό σύστημα, τις υποδομές και τα εκπαιδευτικά προγράμματα που εφαρμόζονται στη Ρωσία. Ακόμη αντάλλαξε απόψεις με εκπαιδευτικούς και στελέχη της εκπαίδευσης και αποκόμισε χρήσιμες εμπειρίες.
Σε εκδήλωση που έλαβε χώρα στην πόλη-θέρετρο Ανάπα, στις 24/9 υπογράφηκε σύμφωνο συνεργασίας ανάμεσα στο 2ο Γυμνάσιο και 2ο Δημοτικό Κιλκίς και το σχολείο No3 του Vityazevo, ένα προάστιο της Ανάπα με έντονο το ελληνικό στοιχείο και χρώμα. Σημειώνεται ότι το 30 % των μαθητών είναι ελληνικές καταγωγής όπως και ο διευθυντής του σχολείου Νικόλαος Μουρατίδης.
Σε εκδήλωση που έλαβε χώρα στην πόλη-θέρετρο Ανάπα, στις 24/9 υπογράφηκε σύμφωνο συνεργασίας ανάμεσα στο 2ο Γυμνάσιο και 2ο Δημοτικό Κιλκίς και το σχολείο No3 του Vityazevo, ένα προάστιο της Ανάπα με έντονο το ελληνικό στοιχείο και χρώμα. Σημειώνεται ότι το 30 % των μαθητών είναι ελληνικές καταγωγής όπως και ο διευθυντής του σχολείου Νικόλαος Μουρατίδης.
Την ελληνική αποστολή υποδέχθηκαν στην είσοδο του σχολείου με τους ήχους της ποντιακής λύρας χορευτικά του συλλόγου"Γοργιππία" και μαθητών του σχολείου με τις παραδοσιακές ποντιακές στολές. Ακόμη παρουσιάσθηκε πλούσιο καλλιτεχνικό πρόγραμμα με στοιχεία της τοπικής παράδοσης και κουλτούρας.
Πρόκειται για συνεργασία με σχολεία που προωθούν προγράμματα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας καθώς στις περιοχές αυτές υπάρχει έντονο το ελληνικό στοιχείο και ισχυρή επιθυμία εκμάθησης της γλώσσας.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο διευθυντής του 2ου Γυμνασίου Κιλκίς αναφέρθηκε στους ισχυρούς δεσμούς που ενώνουν τους δύο λαούς τονίζοντας ότι «την αδελφοποίηση των δύο λαών την έχει κάνει αιώνες πριν η Ιστορία και η Ορθοδοξία. Με την συνεργασία των σχολείων που υπογράφηκε, μαθητές κι εκπαιδευτικοί θα έχουν την ευκαιρία να βαδίσουν σε ιστορικά μονοπάτια που συνδέουν την Ελλάδα με τις περιοχές αυτές της Μαύρης θάλασσας ενισχύοντας δεσμούς αιώνων».
Στόχος της συνεργασίας είναι η εμβάθυνση των σχέσεων φιλίας ανάμεσα στις δύο κοινότητες και η προώθηση της επικοινωνίας μέσω της εκμάθησης της αντίστοιχης γλώσσας.
Η συνεργασία αφορά σε:
- κοινές δραστηριότητες, ανταλλαγή πληροφοριών, εκπαιδευτικών και μαθητών.
-εφαρμογή κοινών δράσεων με έμφαση στον πολιτισμό, την ιστορία, τη γεωγραφία, τη λογοτεχνία.
-ανταλλαγή εκπαιδευτικής ύλης, όπως χάρτες, βιβλία, περιοδικά, οπτικοακουστικό υλικό κλπ.
-εκπόνηση των προγραμμάτων, των μεθόδων και οδηγιών για την εκμάθηση γλώσσας της χώρας εταίρου και διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων και αγώνων.
Πρόκειται για συνεργασία με σχολεία που προωθούν προγράμματα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας καθώς στις περιοχές αυτές υπάρχει έντονο το ελληνικό στοιχείο και ισχυρή επιθυμία εκμάθησης της γλώσσας.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο διευθυντής του 2ου Γυμνασίου Κιλκίς αναφέρθηκε στους ισχυρούς δεσμούς που ενώνουν τους δύο λαούς τονίζοντας ότι «την αδελφοποίηση των δύο λαών την έχει κάνει αιώνες πριν η Ιστορία και η Ορθοδοξία. Με την συνεργασία των σχολείων που υπογράφηκε, μαθητές κι εκπαιδευτικοί θα έχουν την ευκαιρία να βαδίσουν σε ιστορικά μονοπάτια που συνδέουν την Ελλάδα με τις περιοχές αυτές της Μαύρης θάλασσας ενισχύοντας δεσμούς αιώνων».
Στόχος της συνεργασίας είναι η εμβάθυνση των σχέσεων φιλίας ανάμεσα στις δύο κοινότητες και η προώθηση της επικοινωνίας μέσω της εκμάθησης της αντίστοιχης γλώσσας.
Η συνεργασία αφορά σε:
- κοινές δραστηριότητες, ανταλλαγή πληροφοριών, εκπαιδευτικών και μαθητών.
-εφαρμογή κοινών δράσεων με έμφαση στον πολιτισμό, την ιστορία, τη γεωγραφία, τη λογοτεχνία.
-ανταλλαγή εκπαιδευτικής ύλης, όπως χάρτες, βιβλία, περιοδικά, οπτικοακουστικό υλικό κλπ.
-εκπόνηση των προγραμμάτων, των μεθόδων και οδηγιών για την εκμάθηση γλώσσας της χώρας εταίρου και διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων και αγώνων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.