Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Π. Ψωμιάδης: "Ξαφνικά με αγάπησαν όλοι"

Σχολιάζοντας τη φημολογία που θέλει υποψηφίους να ζητούν τη στήριξη του στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Ξαφνικά με αγάπησαν όλοι. Που ήταν άραγε όλοι αυτοί όταν εγώ ανέβαινα το δικό μου Γολγοθά;
Δεν επιτρέπω σε κανέναν να παίζει με το όνομα μου χάριν εντυπώσεων. Οι πάντες γνωρίζουν τι συνέβη πριν ένα χρόνο, όταν τα τηλέφωνα… ζωντάνεψαν ένα βράδυ Παρασκευής και κάποιοι υπάκουσαν στις άνωθεν εντολές, εντολές που ήθελαν την πολιτική μου εξόντωση, επιλέγοντας τότε την πειθαρχία από τη συνείδηση, την αξιοπρέπεια και το σεβασμό στους ψηφοφόρους.

Σε κάθε περίπτωση, δεν πρόκειται να ακολουθήσω τις μεθοδεύσεις ορισμένων, ιδιαίτερα αυτών που με πέταξαν στην κρεατομηχανή, διαγράφοντας εν μια νυκτί την προσφορά μου στην Πατρίδα και την Παράταξη. Διαγράφοντας ότι στη ψυχή και στη συνείδηση των πολιτών της Κεντρικής Μακεδονίας, Περιφερειάρχης παραμένει ο Παναγιώτης Ψωμιάδης.

Στέγνωσε η ψυχή μου βλέποντας την αδικία σε βάρος μου και σε βάρος της οικογένειας μου. Να ξέρουν, όμως, πως με έκαναν σίγουρα πιο σοφό και πιο δυνατό, καθώς αυτό το χρόνο της πολιτικής εξορίας είχα την ευκαιρία να βρω τα σκαλοπάτια της ελευθερίας μου και να μάθω τους πραγματικούς φίλους μου.

Τις προκλήσεις τις αντιμετώπισα με αξιοπρέπεια και σεβασμό. Με σεβασμό στον ελληνικό λαό. Και έτσι θα κινηθώ στο άμεσο μέλλον. Το ταξίδι με το δισάκι μου στον ώμο συνεχίζεται. Στην αποστρατεία θα με στείλει ο λαός και όχι τα κακά πνεύματα στου Μαξίμου και στη Συγγρού».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.