Όλα έτοιμα φαίνεται να είναι στη Γενική Γραμματεία Πληροφορικών Συστημάτων και μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου θα ξεκινήσει η λειτουργία της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας, στην οποία οι φορολογούμενοι – ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών θα πληροφορούνται για το ύψος των τελών κυκλοφορίας που θα κληθούν να πληρώσουν για το νέο έτος.
Από φέτος το υπουργείο Οικονομικών σταματά να τυπώνει τα γνωστά αυτοκόλλητα που οι ιδιοκτήτες οχημάτων τοποθετούσαν στο παρμπρίζ και πλέον τα τέλη θα αναρτώνται στο διαδίκτυο, και οι πολίτες μέσω του Taxisnet θα μπορούν να μπαίνουν στο διαδίκτυο για να βρουν το ειδοποιητήριο πληρωμής.
Μετά θα πρέπει οι ίδιοι να το εκτυπώσουν και να επισκεφθούν είτε κάποια τράπεζα, είτε το ταχυδρομείο ή ακόμα και την εφορία προκειμένου να πληρώσουν το αντίτιμο του τέλους κυκλοφορίας. Η απόδειξη που θα παίρνουν στα χέρια τους οι φορολογούμενοι θα είναι το νέο τέλος κυκλοφορίας, το οποία θα πρέπει οι οδηγοί να έχουν στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου.
Με το τέλος στα γνωστά αυτοκόλλητα, ο κρατικός προϋπολογισμός θα γλιτώσει περίπου 80 εκατομμύρια ευρώ.
Αναλυτικά το κόστος των τελών κυκλοφορίας 2013
Από 51 κ.ε. μέχρι 300 κ.ε. 22 ευρώ
Από 301 κ.ε. μέχρι 785 κ.ε. 55 ευρώ
Από 786 κ.ε. μέχρι 1071 κ.ε. 120 ευρώ
Από 1071 κ.ε. μέχρι 1357 κ.ε 135 ευρώ
Από 1358 κ.ε. μέχρι 1548 κ.ε 240 ευρώ
Από 1549 κ.ε. μέχρι 1738 κ.ε. 265 ευρώ
Από 1739 κ.ε. μέχρι 1928 κ.ε. 300 ευρώ
Από 1929 κ.ε. μέχρι 2357 κ.ε. 660 ευρώ
Από 2358 κ.ε. μέχρι 3000 κ.ε. 880 ευρώ
Από 3001 κ.ε. μέχρι 4000 κ.ε. 1100 ευρώ
Από 4001 κ.ε. και άνω 1320 ευρώ
Επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα:
Κλιμάκιο εκπομπών CO2 (γρ./χλμ.) - Ετήσια τέλη κυκλοφορίας ανά γραμ. εκπομπών σε ευρώ
0 – 100 (γρ./χλμ. ευρώ)
101 – 120 (γρ./χλμ.) 0,90 ευρώ
121 – 140 (γρ./χλμ.) 1,10 ευρώ
141 – 160 (γρ./χλμ.) 1,70 ευρώ
161 – 180 (γρ./χλμ.) 2,25 ευρώ
181 – 200 (γρ./χλμ.) 2,55 ευρώ
201 – 250 (γρ./χλμ. 2,80 ευρώ
Άνω των 251 (γρ./χλμ.) 3,40 ευρώ
Από φέτος το υπουργείο Οικονομικών σταματά να τυπώνει τα γνωστά αυτοκόλλητα που οι ιδιοκτήτες οχημάτων τοποθετούσαν στο παρμπρίζ και πλέον τα τέλη θα αναρτώνται στο διαδίκτυο, και οι πολίτες μέσω του Taxisnet θα μπορούν να μπαίνουν στο διαδίκτυο για να βρουν το ειδοποιητήριο πληρωμής.
Μετά θα πρέπει οι ίδιοι να το εκτυπώσουν και να επισκεφθούν είτε κάποια τράπεζα, είτε το ταχυδρομείο ή ακόμα και την εφορία προκειμένου να πληρώσουν το αντίτιμο του τέλους κυκλοφορίας. Η απόδειξη που θα παίρνουν στα χέρια τους οι φορολογούμενοι θα είναι το νέο τέλος κυκλοφορίας, το οποία θα πρέπει οι οδηγοί να έχουν στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου.
Με το τέλος στα γνωστά αυτοκόλλητα, ο κρατικός προϋπολογισμός θα γλιτώσει περίπου 80 εκατομμύρια ευρώ.
Αναλυτικά το κόστος των τελών κυκλοφορίας 2013
Από 51 κ.ε. μέχρι 300 κ.ε. 22 ευρώ
Από 301 κ.ε. μέχρι 785 κ.ε. 55 ευρώ
Από 786 κ.ε. μέχρι 1071 κ.ε. 120 ευρώ
Από 1071 κ.ε. μέχρι 1357 κ.ε 135 ευρώ
Από 1358 κ.ε. μέχρι 1548 κ.ε 240 ευρώ
Από 1549 κ.ε. μέχρι 1738 κ.ε. 265 ευρώ
Από 1739 κ.ε. μέχρι 1928 κ.ε. 300 ευρώ
Από 1929 κ.ε. μέχρι 2357 κ.ε. 660 ευρώ
Από 2358 κ.ε. μέχρι 3000 κ.ε. 880 ευρώ
Από 3001 κ.ε. μέχρι 4000 κ.ε. 1100 ευρώ
Από 4001 κ.ε. και άνω 1320 ευρώ
Επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα:
Κλιμάκιο εκπομπών CO2 (γρ./χλμ.) - Ετήσια τέλη κυκλοφορίας ανά γραμ. εκπομπών σε ευρώ
0 – 100 (γρ./χλμ. ευρώ)
101 – 120 (γρ./χλμ.) 0,90 ευρώ
121 – 140 (γρ./χλμ.) 1,10 ευρώ
141 – 160 (γρ./χλμ.) 1,70 ευρώ
161 – 180 (γρ./χλμ.) 2,25 ευρώ
181 – 200 (γρ./χλμ.) 2,55 ευρώ
201 – 250 (γρ./χλμ. 2,80 ευρώ
Άνω των 251 (γρ./χλμ.) 3,40 ευρώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.