Ο Αντιπεριφερειάρχης Χρ. Γκουντενούδης απέστειλε προς τον Υπουργό, επιστολή, εξ αιτίας παραπόνων των ασφαλισμένων του Ε.Ο.Π.Υ.Υ..
“Αξιότιμε κύριε Υπουργέ
Μετά από πολλά παράπονα ασφαλισμένων του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., παίρνουμε την πρωτοβουλία να σας αναφέρουμε το παρακάτω πρόβλημα, το οποίο διαπιστώσαμε και διασταυρώσαμε αναφορικά με το θέμα:
α. η τηλεφωνική γραμμή 184 -για τα ραντεβού με τους γιατρούς και τα διαγνωστικά κέντρα του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.- σταμάτησε να λειτουργεί
β. οι νέες τηλεφωνικές γραμμές 14554, 14784, 14884, 14900 ανήκουν σε ιδιωτικές εταιρείες παροχής υπηρεσιών τηλεφωνίας και οι χρεώσεις κλήσεων δεν είναι και πολύ οικονομικές
γ. η σχετική ανακοίνωση του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. αναφέρει ότι η χρέωση από σταθερό τηλέφωνο είναι ανά κλήση (0,99-1,08€), η δε χρέωση από κινητό τηλέφωνο είναι ανά λεπτό (1,18-1,86€)
δ. όπως μας παραπονέθηκαν πολλοί ασφαλισμένοι του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. η μέση αναμονή για τη «σύνδεση με εκπρόσωπο» είναι 4-5 λεπτά, με συνέπεια την υπερβολική τους χρέωση -εφόσον καλούν από κινητό
ε. επίσης, πολλοί ασφαλισμένοι που ανήκουν σε σταθερά δίκτυα τηλεφωνίας ιδιωτικών εταιρειών (& εξυπηρετούνται από ασύρματα δίκτυα) έχουν διαπιστώσει ότι χρεώνονται με το λεπτό («χρονοχρέωση») και όχι ανά κλήση, με αποτέλεσμα και σ’ αυτή την περίπτωση την υπερβολική τους χρέωση.
Στην δύσκολη εποχή που διανύουμε, οι ασφαλισμένοι του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. -πέραν των μειώσεων σε μισθούς και συντάξεις- καλούνται να επιβαρυνθούν ένα μεγάλο μέρος της ιατροφαρμακευτικής τους περίθαλψης και για τους λόγους αυτούς,
κύριε Υπουργέ
παρακαλούμε να εξετάσετε το ενδεχόμενο μείωσης των χρεώσεων για τα τηλεφωνικά ραντεβού του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. ή -τουλάχιστον- της μη χρέωσης του χρόνου αναμονής.
Ευελπιστούμε ότι θα εξετάσετε το αίτημά μας με ιδιαίτερη ευαισθησία και θα ανταποκριθείτε στην ικανοποίησή του, στο μέτρο του δυνατού. ”
“Αξιότιμε κύριε Υπουργέ
Μετά από πολλά παράπονα ασφαλισμένων του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., παίρνουμε την πρωτοβουλία να σας αναφέρουμε το παρακάτω πρόβλημα, το οποίο διαπιστώσαμε και διασταυρώσαμε αναφορικά με το θέμα:
α. η τηλεφωνική γραμμή 184 -για τα ραντεβού με τους γιατρούς και τα διαγνωστικά κέντρα του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.- σταμάτησε να λειτουργεί
β. οι νέες τηλεφωνικές γραμμές 14554, 14784, 14884, 14900 ανήκουν σε ιδιωτικές εταιρείες παροχής υπηρεσιών τηλεφωνίας και οι χρεώσεις κλήσεων δεν είναι και πολύ οικονομικές
γ. η σχετική ανακοίνωση του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. αναφέρει ότι η χρέωση από σταθερό τηλέφωνο είναι ανά κλήση (0,99-1,08€), η δε χρέωση από κινητό τηλέφωνο είναι ανά λεπτό (1,18-1,86€)
δ. όπως μας παραπονέθηκαν πολλοί ασφαλισμένοι του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. η μέση αναμονή για τη «σύνδεση με εκπρόσωπο» είναι 4-5 λεπτά, με συνέπεια την υπερβολική τους χρέωση -εφόσον καλούν από κινητό
ε. επίσης, πολλοί ασφαλισμένοι που ανήκουν σε σταθερά δίκτυα τηλεφωνίας ιδιωτικών εταιρειών (& εξυπηρετούνται από ασύρματα δίκτυα) έχουν διαπιστώσει ότι χρεώνονται με το λεπτό («χρονοχρέωση») και όχι ανά κλήση, με αποτέλεσμα και σ’ αυτή την περίπτωση την υπερβολική τους χρέωση.
Στην δύσκολη εποχή που διανύουμε, οι ασφαλισμένοι του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. -πέραν των μειώσεων σε μισθούς και συντάξεις- καλούνται να επιβαρυνθούν ένα μεγάλο μέρος της ιατροφαρμακευτικής τους περίθαλψης και για τους λόγους αυτούς,
κύριε Υπουργέ
παρακαλούμε να εξετάσετε το ενδεχόμενο μείωσης των χρεώσεων για τα τηλεφωνικά ραντεβού του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. ή -τουλάχιστον- της μη χρέωσης του χρόνου αναμονής.
Ευελπιστούμε ότι θα εξετάσετε το αίτημά μας με ιδιαίτερη ευαισθησία και θα ανταποκριθείτε στην ικανοποίησή του, στο μέτρο του δυνατού. ”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.