Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Ο Τριγωνοψαρούλης στο Συνεδριακό Κέντρο του Δήμου Κιλκίς

Εγώ, ο Τριγωνοψαρούλης και οι φίλοι μου, σας προσκαλούμε όλους, μικρούς και μεγάλους, να απολαύσετε τις περιπέτειες μας στο βυθό. Η κατάδυση θα γίνει την Τετάρτη 30 Μαΐου 2012 , στις 8.30΄μ.μ. στο Συνεδριακό Κέντρο του Δήμου Κιλκίς. Σας περιμένουμε! 
Κουκλοθέατρο με την τεχνική του μαύρου θεάτρου 
Σενάριο σε ελεύθερη διασκευή: Θεοδοσία Σβολάκη-Μπάντζου (από 3 βιβλία του Βαγγέλη Ηλιόπουλου με τις περιπέτειες του Τριγωνοψαρούλη)
Σκηνογραφία- Κούκλες : Virginia Davtseva
Σκηνοθεσία : Θεοδοσία Σβολάκη-Μπάντζου


Μουσική : Νατάσα Καββαδία
Στίχοι τραγουδιών : Νατάσα Καββαδία- Θεοδοσία Σβολάκη
Παίζουν οι εκπαιδευτικοί:
Παρέσσα Πολυχρονίδου : Μέδουσα ή Τσούχτρα
Νένα Μυρωνίδου : Αχινός, Μπακαλιάρος , Αστεράκια
Φανή Δημητριάδου : Όστρακο, Μπαρμπούνι, Λαυράκι
Ανατολή Ιορδανίδου : Όστρακο, ψαράκια, γαρίδα
Στέλλα Δουδούμη : Σουπιά., Γλώσσα
Φωφώ Μπάπκα : Τριγωνοψαρούλης
Μαρία Χαραλαμπίδου : 2-3 ψαράκια
Φανή Παπαχρήστου : 3 ψαράκια
Χρυσούλα Μόσχου : Ψάρι, Μαρίδα, Ιππόκαμπος
Γιάννης Αθανασιάδης : Αστακός, Μαυρολέπιας
Γιάννης Σαλαβασίδης : Χταπόδι, Μπαρακούντα
Χρήστος Αλεβιζάκης : Καρχαρίας

ΦΙΛΟΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ Και σε μπουνάτσα και σε φουρτούνα
ότι καιρό κι αν κάνει
και με μαΐστρο και τραμουντάνα
θα βγαίνουμε σεργιάνι
φίλοι για πάντα, φίλοι στα πάντα
στη ζέστη και στα κρύα
και της φιλίας μας τον εξάντα
σε σταθερή πορεία
δείχνει εμένα, δείχνει εσένα
φίλο μου κι αδερφό μου
σε μονοπάτια άγνωστα ξένα
θα σ’ έχω στο πλευρό μου
φίλοι για πάντα, φίλοι για πάντα
με σταθερή πορεία
φίλοι για πάντα φίλοι στα πάντα
στη ζέστη και στα κρύα
φίλοι για πάντα, φίλοι για πάντα
θα βγαίνουμε σεργιάνι
φίλοι για πάντα, φίλοι στα πάντα
ότι καιρό κι αν κάνει
δείχνει εμένα, δείχνει εσένα
φίλο μου κι αδερφό μου
σε μονοπάτια άγνωστα ξένα
θα σ’ έχω στο πλευρό μου…


ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν.ΚΙΛΚΙΣ»
Παιδική Σκηνή – Τμήμα κουκλοθεάτρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.