''Κάθε βράδυ'' μεταφέρει τα κέρδη από την Ελλάδα στη Βρετανία η Vodafone, ''για παν ενδεχόμενο'', όπως παραδέχθηκε δημοσίως ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Andy Halford. Ερωτηθείς για την πιθανότητα μιας ελληνικής χρεοκοπίας, δήλωσε πως ''πρόκειται για κάτι που προφανώς παρακολουθούμε στενά''. Η Vodafone όμως δεν είναι η μόνη πολυεθνική που ακολουθεί την τακτική ''των φρονίμων τα παιδιά..''. Μια σειρά κολοσσοί, από την φαρμακευτική GlaxoSmithKline μέχρι την διαφημιστική WPP έχουν ξεκινήσει εδώ και καιρό να μεταφέρουν κεφάλαια από τις χώρες της ευρωζώνης στις δικές τους τράπεζες, προκειμένου να τα διασφαλίσουν από μία ενδεχόμενη κατάρρευση της νομισματικής ένωσης.
Η βρετανική GlaxoSmithKline μάλιστα έχει ξεκινήσει να ''αδειάζει'' τους λογαριασμούς της από τις ευρωτράπεζες ήδη από τις αρχές του 2011. Ο CEO Andrew Witty δήλωσε τη Δευτέρα πως ''δεν έχουμε αφήσει χρήματα στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Οποια ποσά μεταφέρουμε στη διάρκεια της μέρας μετατρέπονται αμέσως σε στερλίνες, σε τράπεζες που θεωρούμε εύρωστες και ασφαλείς''.
Ο οικονομικής διευθυντής της WPP, Paul Richardson, ανακοίνωσε χθες πως η εταιρεία μεταφέρει τα ευρώ της σε αμερικανικές τράπεζες καθημερινά. "Τι θα κάνεις αν η γκιλοτίνα πλησιάζει το κεφάλι σου'', είπε χαρακτηριστικά.
Η βρετανική GlaxoSmithKline μάλιστα έχει ξεκινήσει να ''αδειάζει'' τους λογαριασμούς της από τις ευρωτράπεζες ήδη από τις αρχές του 2011. Ο CEO Andrew Witty δήλωσε τη Δευτέρα πως ''δεν έχουμε αφήσει χρήματα στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Οποια ποσά μεταφέρουμε στη διάρκεια της μέρας μετατρέπονται αμέσως σε στερλίνες, σε τράπεζες που θεωρούμε εύρωστες και ασφαλείς''.
Ο οικονομικής διευθυντής της WPP, Paul Richardson, ανακοίνωσε χθες πως η εταιρεία μεταφέρει τα ευρώ της σε αμερικανικές τράπεζες καθημερινά. "Τι θα κάνεις αν η γκιλοτίνα πλησιάζει το κεφάλι σου'', είπε χαρακτηριστικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.