Σύμφωνα με τη μηνιαία έρευνα του Ελληνικού Κέντρου Καταναλωτών (ΕΛΚΕΚΑ), που επεξεργάζεται στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, το οικογενειακό καλάθι ενός μέσου ελληνικού νοικοκυριού ακρίβυνε κατά 2% και τον Αύγουστο, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα πέρσι. Από τα στοιχεία φαίνεται ότι το κόστος ζωής ανεβαίνει κάθε μήνα, υποχρεώνοντας τα νοικοκυριά να κόβουν από τις δαπάνες τους, την ώρα που τα εισοδήματα μειώνονται δραματικά.
Για μια καλύτερη εικόνα, να σημειώσουμε ότι το οικογενειακό καλάθι, που περιλαμβάνει κάθε μήνα δεδομένα προϊόντα και υπηρεσίες, αυξήθηκε κατά 5,2% τον Ιανουάριο, 4,4% το Φεβρουάριο, 4,5% το Μάρτιο, 4% τον Απρίλιο, 3,3% το Μάιο, 3% τον Ιούνιο, 4% τον Ιούλιο και 2% τον Αύγουστο του 2011, σε σύγκριση με τους αντίστοιχους μήνες του προηγούμενου έτους.
Άντε τώρα εσύ να επιβιώσεις στην Ελλάδα του 2011!
Για μια καλύτερη εικόνα, να σημειώσουμε ότι το οικογενειακό καλάθι, που περιλαμβάνει κάθε μήνα δεδομένα προϊόντα και υπηρεσίες, αυξήθηκε κατά 5,2% τον Ιανουάριο, 4,4% το Φεβρουάριο, 4,5% το Μάρτιο, 4% τον Απρίλιο, 3,3% το Μάιο, 3% τον Ιούνιο, 4% τον Ιούλιο και 2% τον Αύγουστο του 2011, σε σύγκριση με τους αντίστοιχους μήνες του προηγούμενου έτους.
Άντε τώρα εσύ να επιβιώσεις στην Ελλάδα του 2011!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.