Η μείωση του τζίρου των θερινών εκπτώσεων ξεπέρασε κατά μέσο όρο το 25% σε σχέση με την περυσινή περίοδο. Αυτό διαπιστώνει η διοίκηση του Εμπορικού Συλλόγου Κιλκίς, με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης των θερινών εκπτώσεων. Από την έρευνα που έκανε τηλεφωνικά, προκύπτει ότι οι αρχικές εκτιμήσεις και προβλέψεις για μειωμένη κίνηση της περιόδου των εκπτώσεων επιβεβαιώθηκαν, αφήνοντας «φτωχά» ταμεία με υπέρογκες υποχρεώσεις.
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε ο Σύλλογος τονίζονται και τα εξής:
"Ο οικονομικός απολογισμός των θερινών εκπτώσεων σηματοδότησε εξαιρετικά δύσκολες προοπτικές για τα εμπορικά μας καταστήματα και το λιανεμπόριο ειδικότερα.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της δειγματοληπτικής μας έρευνας, φαίνεται ότι τα μεγάλα ποσοστά των εκπτώσεων που είχαν οι επιχειρήσεις μας δεν συγκίνησαν τους καταναλωτές οι οποίοι ήταν πολύ φειδωλοί στις αγορές τους και προτίμησαν περισσότερο τα ανώνυμα από τα επώνυμα προϊόντα, βάζοντας πάντα σε προτεραιότητα τις οικογενειακές τους ανάγκες και μετέπειτα όλες τις άλλες.
Συγκεκριμένα ,τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν πως το 41% δηλώνουν μείωση του τζίρου τους , σε σχέση με πέρυσι, το 32% κυμάνθηκαν στα ίδια περυσινά επίπεδα , και μόνον το 9% των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα σημείωσαν αύξηση στον τζίρο τους. Η μείωση της εμπορικής κίνησης σε ποσοστό( 0-10%) καταγράφεται στο 53% και (10%-20%) στο 38% η οποία για άλλη μια φορά καταδεικνύει την οικονομική κρίση.
Οι έμποροι εξακολουθούν να πιστεύουν ότι το καλύτερο διάστημα των εκπτώσεων από πλευράς κίνησης ήταν από15/07 έως 15 /08, ενώ επιβεβαιώνουν ότι οι καταναλωτές συνεχίζουν με αυξανόμενη τάση, να χρησιμοποιούν για τις αγορές τους κυρίως την μέθοδο της ανοιχτής πίστωσης, λόγω έλλειψης μετρητών.
Μετά το τέλος των εκπτώσεων και παρά τα γνωστά δεκαήμερα προσφορών που θα ακολουθήσουν από την πλειοψηφία των καταστημάτων δεν αναμένεται καμία εντυπωσιακή μεταβολή στην αγορά.
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε ο Σύλλογος τονίζονται και τα εξής:
"Ο οικονομικός απολογισμός των θερινών εκπτώσεων σηματοδότησε εξαιρετικά δύσκολες προοπτικές για τα εμπορικά μας καταστήματα και το λιανεμπόριο ειδικότερα.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της δειγματοληπτικής μας έρευνας, φαίνεται ότι τα μεγάλα ποσοστά των εκπτώσεων που είχαν οι επιχειρήσεις μας δεν συγκίνησαν τους καταναλωτές οι οποίοι ήταν πολύ φειδωλοί στις αγορές τους και προτίμησαν περισσότερο τα ανώνυμα από τα επώνυμα προϊόντα, βάζοντας πάντα σε προτεραιότητα τις οικογενειακές τους ανάγκες και μετέπειτα όλες τις άλλες.
Συγκεκριμένα ,τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν πως το 41% δηλώνουν μείωση του τζίρου τους , σε σχέση με πέρυσι, το 32% κυμάνθηκαν στα ίδια περυσινά επίπεδα , και μόνον το 9% των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα σημείωσαν αύξηση στον τζίρο τους. Η μείωση της εμπορικής κίνησης σε ποσοστό( 0-10%) καταγράφεται στο 53% και (10%-20%) στο 38% η οποία για άλλη μια φορά καταδεικνύει την οικονομική κρίση.
Οι έμποροι εξακολουθούν να πιστεύουν ότι το καλύτερο διάστημα των εκπτώσεων από πλευράς κίνησης ήταν από15/07 έως 15 /08, ενώ επιβεβαιώνουν ότι οι καταναλωτές συνεχίζουν με αυξανόμενη τάση, να χρησιμοποιούν για τις αγορές τους κυρίως την μέθοδο της ανοιχτής πίστωσης, λόγω έλλειψης μετρητών.
Μετά το τέλος των εκπτώσεων και παρά τα γνωστά δεκαήμερα προσφορών που θα ακολουθήσουν από την πλειοψηφία των καταστημάτων δεν αναμένεται καμία εντυπωσιακή μεταβολή στην αγορά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.