Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

“Η γνώμη σου μετράει” και έχει απήχηση

Το έντονο ενδιαφέρον και την προσοχή Μ.Μ.Ε. του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου από όλη την Ελλάδα έχει προκαλέσει η καμπάνια της δημοτικής αρχής Κιλκίς “Η γνώμη σου μετράει”, στο πλαίσιο της κατάρτισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος 2012-2014.
Η πρωτοβουλία του δήμου για ενεργό και ουσιαστική συμβολή των πολιτών στον αναπτυξιακό σχεδιασμό χαρακτηρίζεται από όλα τα Μ.Μ.Ε. ως πρωτοπόρα αλλά και επιδεικτική καθόσον επισημαίνεται η αναγκαιότητα μίμησής της από όλους τους δημοτικούς άρχοντες «που έχουν την ευαισθησία να λαμβάνουν υπόψη τους πολίτες σε όλη την τετραετία και όχι μόνο στην προεκλογική περίοδο».


Το ιδιόμορφο «δημοψήφισμα», όπως χαρακτηρίζεται, του δήμου Κιλκίς είναι το πρώτο που πραγματοποιείται στην Ελλάδα, τοποθετώντας τον πολίτη κυριολεκτικά στην πρώτη γραμμή και καθιστώντας τον συνεργό στο σχεδιασμό και στη διαμόρφωση μιας νέας στρατηγικής τοπικής ανάπτυξης.
Ήδη η ανταπόκριση των δημοτών στη διαδικασία αυτή δημόσιας διαβούλευσης κρίνεται ιδιαιτέρως θετική και καταδεικνύεται καθημερινά από τον αυξανόμενο αριθμό των συμπληρωμένων ερωτηματολογίων όπου εκφράζουν τον βαθμό ικανοποίησής τους σε διάφορους τομείς ευθύνης ή παρέμβασης του δήμου (π.χ. καθαριότητα, ποιότητα ζωής, υποδομές) αλλά και καταθέτουν ποικίλες απόψεις αλλά και σημαντικές προτάσεις.
Όσοι πολίτες δεν μένουν στα λόγια αλλά θέλουν να συμμετάσχουν ουσιαστικά στη ανοιχτή διαδικασία κατάρτισης του αναπτυξιακού σχεδιασμού του Κιλκίς, μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του δήμου www.e-kilkis.gr, όπου υπάρχει πληροφοριακό υλικό αλλά on line δυνατότητα συμπλήρωσης και υποβολής του ερωτηματολογίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.