Σύσκεψη με αντικείμενο την πορεία των οδικών έργων στο νομό πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 24 Μαΐου στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας-Θράκης στη Θεσσαλονίκη.
Στη σύσκεψη ήταν παρών ο Αντιπεριφερειάρχης Κιλκίς κ. Χρήστος Γκουντενούδης συνοδευόμενος από τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων κ. Κων/νο Τεκίρδαλη. Από πλευράς Αποκεντρωμένης Διοίκησης συμμετείχαν ο κ. Βασίλης Ιατρίδης Διευθυντής της Διεύθυνσης Δημοσίων Έργων και το στέλεχος της ίδιας διεύθυνσης κ. Αναστάσιος Κυρατζής.
Εξετάσθηκαν τα τμήματα του “Οδικού Άξονα Θεσσαλονίκη – Κιλκίς – Μαυρονέρι – Σταυροχώρι - Ροδόπολη – Πετρίτσι” τα οποία ανήκουν στο γεωγραφικό πλαίσιο του νομού. Ιδιαίτερα:
Το νέο οδικό τμήμα του Ανισόπεδου κόμβου Α/Κ Ασσήρου έως Α/Κ Ν. Σάντας μήκους 13 χλμ προϋπολογισμού 58 εκατ. €. Το έργο έχει δημοπρατηθεί στις 9-11-2010, έχει υπογραφεί η σύμβαση με τη μειοδότρια εταιρία και η διάρκεια κατασκευής του έργου είναι 41/2 έτη.
Το οδικό τμήμα από Α/Κ Ν. Σάντας έως Α/Κ Μαυρονερίου έχει ολοκληρωθεί. Απομένει η ολοκλήρωση του παράλληλου δικτύου η οποία θα επιδιωχθεί να γίνει από εθνικούς πόρους.
Για την σύνδεση της πόλης του Κιλκίς με τον οδικό άξονα, έχει συνταχθεί η μελέτη Α/Κ Μαυρονερίου – Κιλκίς (μήκους 6 χλμ.), έχει εξασφαλισθεί η χρηματοδότηση της κατασκευής από το ΕΣΠΑ και ήδη συντάσσεται τεχνικό δελτίο για την ένταξη.
Για το τμήμα Α/Κ Μαυρονερίου έως Α/Κ Σταυροχωρίου (μήκους 12 χλμ) απαιτείται η εκπόνηση μελέτης διαπλάτυνσης με νησίδα (συνολικό πλάτος 17μ).
Για το τμήμα Α/Κ Σταυροχωρίου έως Δροσάτο (μήκους 17χλμ) έχει ανατεθεί η μελέτη διαπλάτυνσης με προϋπολογισμό 1,5 εκατ. €. Εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί τον επόμενο μήνα.
Η ίδια διαδικασία διαπλάτυνσης προτάθηκε και για το τμήμα Δροσάτου – Ροδόπολης (μήκους 11,2 χλμ).
Προτάθηκε επίσης η μελέτη για τη διοχέτευση κυκλοφορίας προς Πολύκαστρο και Αξιούπολη. Η μελέτη αυτή μέχρι στιγμής δεν έχει εξασφαλίσει πηγή χρηματοδότησης.
Στη σύσκεψη ήταν παρών ο Αντιπεριφερειάρχης Κιλκίς κ. Χρήστος Γκουντενούδης συνοδευόμενος από τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων κ. Κων/νο Τεκίρδαλη. Από πλευράς Αποκεντρωμένης Διοίκησης συμμετείχαν ο κ. Βασίλης Ιατρίδης Διευθυντής της Διεύθυνσης Δημοσίων Έργων και το στέλεχος της ίδιας διεύθυνσης κ. Αναστάσιος Κυρατζής.
Εξετάσθηκαν τα τμήματα του “Οδικού Άξονα Θεσσαλονίκη – Κιλκίς – Μαυρονέρι – Σταυροχώρι - Ροδόπολη – Πετρίτσι” τα οποία ανήκουν στο γεωγραφικό πλαίσιο του νομού. Ιδιαίτερα:
Το νέο οδικό τμήμα του Ανισόπεδου κόμβου Α/Κ Ασσήρου έως Α/Κ Ν. Σάντας μήκους 13 χλμ προϋπολογισμού 58 εκατ. €. Το έργο έχει δημοπρατηθεί στις 9-11-2010, έχει υπογραφεί η σύμβαση με τη μειοδότρια εταιρία και η διάρκεια κατασκευής του έργου είναι 41/2 έτη.
Το οδικό τμήμα από Α/Κ Ν. Σάντας έως Α/Κ Μαυρονερίου έχει ολοκληρωθεί. Απομένει η ολοκλήρωση του παράλληλου δικτύου η οποία θα επιδιωχθεί να γίνει από εθνικούς πόρους.
Για την σύνδεση της πόλης του Κιλκίς με τον οδικό άξονα, έχει συνταχθεί η μελέτη Α/Κ Μαυρονερίου – Κιλκίς (μήκους 6 χλμ.), έχει εξασφαλισθεί η χρηματοδότηση της κατασκευής από το ΕΣΠΑ και ήδη συντάσσεται τεχνικό δελτίο για την ένταξη.
Για το τμήμα Α/Κ Μαυρονερίου έως Α/Κ Σταυροχωρίου (μήκους 12 χλμ) απαιτείται η εκπόνηση μελέτης διαπλάτυνσης με νησίδα (συνολικό πλάτος 17μ).
Για το τμήμα Α/Κ Σταυροχωρίου έως Δροσάτο (μήκους 17χλμ) έχει ανατεθεί η μελέτη διαπλάτυνσης με προϋπολογισμό 1,5 εκατ. €. Εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί τον επόμενο μήνα.
Η ίδια διαδικασία διαπλάτυνσης προτάθηκε και για το τμήμα Δροσάτου – Ροδόπολης (μήκους 11,2 χλμ).
Προτάθηκε επίσης η μελέτη για τη διοχέτευση κυκλοφορίας προς Πολύκαστρο και Αξιούπολη. Η μελέτη αυτή μέχρι στιγμής δεν έχει εξασφαλίσει πηγή χρηματοδότησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.