Μια αναλυτική αναφορά στην πορεία των έργων, που αφορούν τους κύριους οδικούς άξονες, οι οποίοι διασχίζουν το νομό μας έκανε ο Υφ. Γ. Μαγκριώτης κατά τη διάρκεια της πρόσφατης επίσκεψής του στο Κιλκίς. Από όλα όμως τα «σαλαμοποιημένα» αυτά έργα, το μόνο χειροπιαστό που έχουμε μέχρι αυτή την στιγμή είναι το τμήμα «κόμβος Ν. Σάντας – κόμβος Ασσήρου» του δρόμου Κιλκίς – Θεσσαλονίκης. Το οποίο, δημοπρατήθηκε στις 9 Νοεμβρίου, η υπογραφή της σύμβασης έγινε στις 28 Μαρτίου και θα στοιχίσει 58 εκατ. ευρώ (ο δρόμος 13 χιλιομέτρων και οι τέσσερις ανισόπεδοι κόμβοι – ένας απ’ αυτούς στη Ν. Σάντα). Πότε θα τελειώσει το έργο; Σύμφωνα με τον υπουργό, σε 4,5 χρόνια, δηλαδή, το …2016. Άρα θα κατασκευάζονται 3 χιλ. το χρόνο.
Μιλάμε για διαστημικές ταχύτητες!
Όσο για τα υπόλοιπα έργα, η κατάσταση έχει εν ολίγοις ως εξής, σύμφωνα με τον ίδιο τον κ. Μαγκριώτη:
-Τμήμα Μαυρονέρι – Κιλκίς, ακόμα δεν εντάχθηκε το έργο.
-Μαυρονέρι – Σταυροχώρι, δεν εντάχθηκε η μελέτη.
-Σταυροχώρι – Δροσάτο, δεν εκπονήθηκε η μελέτη.
-Δροσάτο – Ροδόπολη, ζητήθηκε ένταξη νέας μελέτης.
-ΠΑΘΕ (Χαλάστρα – Εύζωνοι) δεν εντάχθηκε ακόμα το έργο.
-Κιλκίς – Αξιούπολη, δεν εντάχθηκε ακόμα η μελέτη.
-Αξιούπολη – Γιαννιτσά, δεν εκπονήθηκαν ακόμα οι προακαταρκτικές μελέτες.
Για πολλά απ’ τα ανωτέρω έργα, λοιπόν, …ευτυχές το 2020!
Όσο για τα υπόλοιπα έργα, η κατάσταση έχει εν ολίγοις ως εξής, σύμφωνα με τον ίδιο τον κ. Μαγκριώτη:
-Τμήμα Μαυρονέρι – Κιλκίς, ακόμα δεν εντάχθηκε το έργο.
-Μαυρονέρι – Σταυροχώρι, δεν εντάχθηκε η μελέτη.
-Σταυροχώρι – Δροσάτο, δεν εκπονήθηκε η μελέτη.
-Δροσάτο – Ροδόπολη, ζητήθηκε ένταξη νέας μελέτης.
-ΠΑΘΕ (Χαλάστρα – Εύζωνοι) δεν εντάχθηκε ακόμα το έργο.
-Κιλκίς – Αξιούπολη, δεν εντάχθηκε ακόμα η μελέτη.
-Αξιούπολη – Γιαννιτσά, δεν εκπονήθηκαν ακόμα οι προακαταρκτικές μελέτες.
Για πολλά απ’ τα ανωτέρω έργα, λοιπόν, …ευτυχές το 2020!
πόσα θύματα πρέπει να θρηνήσουμε μέχρι να φτιαχτούν σωστοί
ΑπάντησηΔιαγραφήδρόμοι?