Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 16 Απριλίου 2024

Μιλάμε με την κυρία Ειρήνη Στεριανού, Ηθοποιό, Πολιτική Επιστήμονα και Μοντέλο

Επιμέλεια: Μαρκόπουλος Χ. Θωμάς
Πως είσαι αγαπητή Ειρήνη; Τι κάνεις και τι ετοιμάζεις αυτο τον καιρο; Τι εχεις στο μυαλό σου;
Είμαι πολύ καλά! Σε μία πολύ δημιουργική περίοδο. Αυτό το διάστημα παίζω κάθε Τρίτη στις 9:15 στο θέατρο Αλκμήνη στην παράσταση the big game και σας περιμένω όλους.

Πως ήταν η νεα, σπουδαια, ομορφη εμπειρία στην Βαρκελώνη; Μίλησε μας για αυτή την μεγάλη, ομαδική και συνολική σας επιτυχία!

Ήταν μία απίστευτη εμπειρία. Μου άρεσε πολύ η αγάπη των Καταλανών προς την Ελλάδα, μας αγκάλιασαν και ενθουσιάστηκαν πάρα πολύ από την παράσταση μας. Είμαι πολύ χαρούμενη που ήμουν η μοναδική παράσταση που εκπροσώπησε την Ελλάδα μας σε αυτό το φεστιβάλ και θεωρώ ότι την βγάλουμε ασπροπρόσωπη!

Αγαπάς αυτό που κάνεις, είσαι γεμάτη σε μυαλο και ψυχή; Νιώθεις ικανοποιημένη;

Δεν νιώθω ποτέ ικανοποιημένη από τον εαυτό μου. Μου αρέσει να εξελίσσομαι σίγουρα με γεμίζει ως ένα μεγάλο ποσοστό αλλά ποτέ δεν είναι αρκετό θεωρώ ότι έχω πολλά ακόμα να δώσω.

Εχεις καρδιά, μυαλό, νιάτα, πάθος, σπουδές, καριέρα, γοητεια... ολα τα καλά του Θεού! Θα ήθελες να ασχοληθείς με την Πολιτική και τα Κοινά;

Έχω τελειώσει Πολιτικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου άρα... ποτέ δεν είναι κάτι που το αποκλείω . Έχω ασχοληθεί με τον συγκεκριμένο τομέα και έχω δουλέψει αρκετά πολιτικά γραφεία. Είναι ένα ενδεχόμενο που πάντα θα υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού μου! Αλλά προς το παρόν δεν με ενδιαφέρει σ’ αυτή τη φάση της ζωής μου. Η Υποκριτική για μένα είναι πάνω απ’ όλα!!!

Τι θα ελεγες σε μια κοπέλα είτε ένα παλικάρι 17-18 ετών που θέλει να μπει στην Τέχνη, το Θέατρο, τα Καλλιτεχνικά;

Θέλει γερό στομάχι. Καλό είναι να το κάνει αφού έχει και μια δεύτερη δουλειά σταθερή. Δυστυχώς στην Ελλάδα τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα και η αγορά πολύ μικρή. Όμως να μην αφήσει το όνειρο του.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.