Ο Αστέριος Τάτσης γεννήθηκε το 1961 στη Γουμένισσα Κιλκίς όπου και ολοκλήρωσε τις εγκύκλιες σπουδές του.
Είναι αξιωματικός Στρατού Ξηράς ε.α.
Ασχολείται με τα κοινά ως Πρόεδρος της Κοινότητας Γουμένισσας και έχει δραστηριοποιηθεί έντονα στην Πολιτική, στον Πολιτισμό, στον Αθλητισμό και στην Εκκλησιαστική ζωή του τόπου του.
Είναι υπεύθυνος του Τομέα Κοινωνικών Δράσεων Εθελοντισμού της ΔΕΕΠ ΝΔ Κιλκίς, όπου και έχει αναπτύξει αξιόλογο έργο, θέτοντας τις βάσεις για την συγκρότηση ενός συνειδητοποιημένου εθελοντικού κινήματος.
Με την ιδιότητα του Προέδρου του Πολιτιστικού Συλλόγου «Άγιος Τρύφων» Γουμένισσας έχει εργαστεί και έχει επιτύχει την πρωτοκαθεδρία του Συλλόγου στο πολιτιστικό status της ευρύτερης περιοχής. Ανάλογη είναι και η δυναμική του Συλλόγου Βετεράνων Ποδοσφαιριστών όπου και προΐσταται.
Είναι μέλος και υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του Ιδρύματος Αγίας Τριάδος Ανατολικορωμυλιωτών με έδρα τη Λειβαδίτσα Κουφαλίων.
Έχει διατελέσει:
- Πρόεδρος της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης ΝΔ (ΔΗΜΤΟ) Παιονίας την περίοδο 2016-2018.
- Α΄ και Β΄ Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ανατολικής Ρωμυλίας (ΠΟΣΑΡ).
- Αντιπρόεδρος της Ποδοσφαιρικής Ομάδας «Πάικο».
- Διοικητικό μέλος του Ερυθρού Σταυρού.
- Προπονητής και ποδοσφαιριστής σε πλειάδα τοπικών ποδοσφαιρικών ομάδων.
Είναι έγγαμος με την Ανδρονίκη Τοσιλιάνη, με την οποία έχουν αποκτήσει δύο γιούς, τον Πολυχρόνη 29 ετών, υποψήφιο διδάκτορα Εξελικτικής Βιολογίας του Πανεπιστημίου Pompeu Fabra Βαρκελώνης και τον Ιωάννη 24 ετών, φοιτητή στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο Κρήτης στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.