Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 6 Απριλίου 2022

Έφης Ναβροζίδου: Μέρες δύσκολες και μια ευγνωμοσύνη

Της Έφης Ναβροζίδου
Τα Σάββατα είναι μέρες δύσκολες.
Το προηγούμενο Σάββατο ξεκίνησα από το φούρνο της γειτονιάς μου, πέρασα από το γραφείο να αφήσω κάποια απαραίτητα, με σκοπό να πάω στη λαϊκή και μετά να επιστρέψω πίσω στο γραφείο για εργασία. Καρότσι λαϊκής, τσάντα γραφείου, τσάντα ώμου, όλα στο γερό χέρι και κάποια μισάνοιχτα.

Όταν έφτασα στο γραφείο, συνειδητοποίησα ότι μου έλειπε το κινητό μου. Το κινητό που είχα αγοράσει μόλις πριν λίγες μέρες και που μέσα στη θήκη του είχε ΚΑΙ την κάρτα μου της Περιφερειακής Συμβούλου, αλλά ΚΥΡΙΩΣ την τραπεζική κάρτα μισθοδοσίας μου.

Μπορεί ο καθένας να φανταστεί το μέγεθος της αγωνίας μου για τις συνέπειες που θα είχε αυτή η απώλεια.

Ο συνεργάτης μου, πήρε τηλέφωνο στον αριθμό μου και μετά από κάποια ώρα αναμονής στη γραμμή, απάντησε μια γυναικεία φωνή.

Η ευγενική και εξαιρετικού ήθους κιλκισιώτισσα Αφροδίτη Τζαβέλα (την οποία θα συναντήσω δια ζώσης μέσα στην εβδομάδα) βρήκε το κινητό στο δρόμο μπροστά στο ΣΠΑΡΤΑΚΟ της Καραολή και Δημητρίου, το παρέδωσε στα κορίτσια που είχαν βάρδια εκείνην την ώρα, χωρίς καν να το ανοίξει (!) και τα κορίτσια απάντησαν στην κλήση της αναζήτησής μας.

Ευχαριστώ την κα Αφροδίτη Τζαβέλα και τις ιδιωτικές υπαλλήλους του ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ Μαρία Μαυροπούλου και Τάνια Ουλίσκο. Είμαι ευγνώμων και υποχρεωμένη, συγχρόνως.

Σε μια εποχή που όλα δείχνουν ότι κινούνται με γνώμονα το προσωπικό συμφέρον, σε μια εποχή απέλπιδα και σκοτεινή, βρίσκω την ΕΛΠΙΔΑ και την ΑΝΘΡΩΠΙΑ σε ανθρώπους αγνώστους μου.

Εκτός από το καινούργιο κινητό μου, τις κάρτες μου, τα ενθύμια από αγαπημένους μου που περιείχε η θήκη του, το περασμένο Σάββατο βρήκα και την ΕΛΠΙΔΑ ότι τίποτε δεν έχει χαθεί από τις ζωές μας, όσο αντίξοες και αν είναι οι συνθήκες της.

«Ο Άνθρωπος είναι η απάντηση όποια κι αν είναι η ερώτηση» , έγραψε, άλλωστε, ο Αντρέ Μπρετόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.