Με σοβαρές αξιώσεις διεκδικεί το 3ο Γυμνάσιο Κιλκίς το χαρακτηρισμό του, ως πρότυπου Γυμνασίου Κιλκίς. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες η αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος της διεύθυνσης του Σχολείου στη σχετική ανοικτή πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας, φαίνεται να κερδίζει έδαφος καθώς πληροί όλα τα κριτήρια, και όπως όλα δείχνουν τα νέα θα είναι ευχάριστα.
Εξ ορισμού τα Πρότυπα Γυμνάσια στοχεύουν στην αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και στην καλλιέργεια και τη διάχυση της ιδέας της αριστείας στο εκπαιδευτικό σύστημα, μέσα από την εφαρμογή καινοτόμων δράσεων και εκπαιδευτικών μεθόδων.
Οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται στις εν λόγω σχολικές μονάδες διαθέτουν αυξημένα τυπικά προσόντα και διδακτική εμπειρία, ενώ και το ίδιο το εκπαιδευτικό έργο που παρέχεται είναι υψηλού επιπέδου και αξιολογείται συνεχώς.
Στα Πρότυπα σχολεία, οι μαθητές που φοιτούν μπορούν να ορίζουν τον δικό τους ρυθμό εκμάθησης, να απολαμβάνουν πνευματικές προκλήσεις, να αναδιπλώνουν τα χαρίσματά τους, να επεκτείνουν τις γνωστικές τους δομές, να ασχοληθούν με δραστηριότητες που τους ενδιαφέρουν πέρα από τις γνώσεις που ήδη κατέχουν, να εργαστούν με συνομηλίκους που μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα και ικανότητες.
Εάν πράγματι ευοδωθεί στο εγγύς μέλλον η ίδρυση και λειτουργία Πρότυπου Γυμνασίου, αλλά και Πρότυπων Σχολείων σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, τα οφέλη που θα προκύψουν για την τοπική κοινωνία του Κιλκίς θα είναι πολλαπλά.
Πρωτίστως γιατί οι πρότυποι μαθητές του σήμερα θα είναι οι "πρότυποι" πολίτες του μέλλοντος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.