Δελτίο τύπου Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών
Τα όσα διαδραματίζονται τις τελευταίες μέρες στην Εκπαίδευση είναι αποκαλυπτικά του γεγονότος ότι η κυβέρνηση προχωράει με γοργούς ρυθμούς τα σχέδιά της, βάζοντάς τα όλα στο ζύγι του «κόστους – οφέλους», με μοναδικούς χαμένους για ακόμα μία φορά τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς τους.
Αντί η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας να ενδιαφερθούν για τη Μόρφωση και την Υγεία των μαθητών και των εκπαιδευτικών, προωθούν – με αφορμή την πανδημία – όποιο δικό τους ή προηγούμενων κυβερνήσεων αντιεκπαιδευτικό μέτρο είχαν στα κιτάπια τους.
Το κύριο αυτή τη στιγμή είναι να είναι ανοιχτά τα σχολεία με όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, τα οποία, όμως, δεν έχουν πάρει, μιας και…
… συνεχίζουν να μην τηρούνται οι αναγκαίες αποστάσεις στις σχολικές τάξεις.
… συνεχίζουν να μην προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί για να «αραιώσουν» τμήματα.
… συνεχίζουν να μην αξιοποιούν ούτε μία κενή αίθουσα.
… συνεχίζει να μην επαρκεί το προσωπικό καθαριότητας.
… συνεχίζουν να μην γίνονται μαζικά, επαναλαμβανόμενα τεστ σε εκπαιδευτικούς.
… δεν φαίνεται να προτάσσεται ο εμβολιασμός των εκπαιδευτικών άμεσα.
Όλα αυτά οδήγησαν στο να εμφανίζονται ήδη κρούσματα σε σχολεία και αυτά να κλείνουν.
Η Κυβέρνηση, αντίθετα, επιλέγει να:
... απολύει τους Αναπληρωτές Εκπαιδευτικούς που είχε προσλάβει πριν 3 μήνες, ενώ ακόμα υπάρχουν κενά εκπαιδευτικών στο Κιλκίς, ακόμα και μετά την τελευταία φάση προσλήψεων.
… αυξάνει το ήδη επιβαρυμένο ωράριο των Νηπιαγωγών, με πρόσχημα την ασφαλή αποχώρηση των μαθητών, ξεχνώντας ότι στο Κιλκίς υπάρχουν τάξεις που στοιβάζονται 20 και 25 μαθητές μαζί σε αίθουσες κλουβιά, σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και χωρίς επαρκή αερισμό.
… καθιερώνει την «τηλεκπαίδευση» για κάθε «έκτακτο περιστατικό» όπως ήταν το ψύχος της Δευτέρας, ενώ υποτίθεται αυτή εφαρμόζεται μόνο σε περιόδους καραντίνας.
… ασχολείται με τη βαθμολογία του τετραμήνου σε Γυμνάσια και Λύκεια, ξεχνώντας ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν να αντικρίσουν δια ζώσης του μαθητές τους σχεδόν ένα τρίμηνο.
… αποφασίζει να αλλάξει το σύστημα πρόσβασης στα πανεπιστήμια από τις φετινές πανελλαδικές, εν μέσω μιας ιδιαίτερα δύσκολης χρονιάς και με κλειστά σχολεία.
Η κυβέρνηση όχι μόνο έχει εγκληματικές ευθύνες που «τζογάρει» την υγεία μας και τη μόρφωση των μαθητών, αλλά εμπαίζει και από πάνω εκπαιδευτικούς, μαθητές και τους γονείς τους με την κοροϊδία, τις παλινωδίες και την αδιαφορίας της.
Ας αφήσει, λοιπόν, το υποκριτικό της ενδιαφέρον για την εκπαίδευση, ας σταματήσει να νομοθετεί σε βάρος των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών μας και ας υλοποιήσει τις προτάσεις που εδώ και μήνες έχουν καταθέσει Ομοσπονδίες, Σωματεία, Σύλλογοι και Συμβούλια εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών, ώστε να λειτουργούν τα σχολεία με ασφάλεια και υγιεινή για όλους, να εξασφαλίζεται η μόρφωση των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών!
Αντί η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας να ενδιαφερθούν για τη Μόρφωση και την Υγεία των μαθητών και των εκπαιδευτικών, προωθούν – με αφορμή την πανδημία – όποιο δικό τους ή προηγούμενων κυβερνήσεων αντιεκπαιδευτικό μέτρο είχαν στα κιτάπια τους.
Το κύριο αυτή τη στιγμή είναι να είναι ανοιχτά τα σχολεία με όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, τα οποία, όμως, δεν έχουν πάρει, μιας και…
… συνεχίζουν να μην τηρούνται οι αναγκαίες αποστάσεις στις σχολικές τάξεις.
… συνεχίζουν να μην προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί για να «αραιώσουν» τμήματα.
… συνεχίζουν να μην αξιοποιούν ούτε μία κενή αίθουσα.
… συνεχίζει να μην επαρκεί το προσωπικό καθαριότητας.
… συνεχίζουν να μην γίνονται μαζικά, επαναλαμβανόμενα τεστ σε εκπαιδευτικούς.
… δεν φαίνεται να προτάσσεται ο εμβολιασμός των εκπαιδευτικών άμεσα.
Όλα αυτά οδήγησαν στο να εμφανίζονται ήδη κρούσματα σε σχολεία και αυτά να κλείνουν.
Η Κυβέρνηση, αντίθετα, επιλέγει να:
... απολύει τους Αναπληρωτές Εκπαιδευτικούς που είχε προσλάβει πριν 3 μήνες, ενώ ακόμα υπάρχουν κενά εκπαιδευτικών στο Κιλκίς, ακόμα και μετά την τελευταία φάση προσλήψεων.
… αυξάνει το ήδη επιβαρυμένο ωράριο των Νηπιαγωγών, με πρόσχημα την ασφαλή αποχώρηση των μαθητών, ξεχνώντας ότι στο Κιλκίς υπάρχουν τάξεις που στοιβάζονται 20 και 25 μαθητές μαζί σε αίθουσες κλουβιά, σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και χωρίς επαρκή αερισμό.
… καθιερώνει την «τηλεκπαίδευση» για κάθε «έκτακτο περιστατικό» όπως ήταν το ψύχος της Δευτέρας, ενώ υποτίθεται αυτή εφαρμόζεται μόνο σε περιόδους καραντίνας.
… ασχολείται με τη βαθμολογία του τετραμήνου σε Γυμνάσια και Λύκεια, ξεχνώντας ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν να αντικρίσουν δια ζώσης του μαθητές τους σχεδόν ένα τρίμηνο.
… αποφασίζει να αλλάξει το σύστημα πρόσβασης στα πανεπιστήμια από τις φετινές πανελλαδικές, εν μέσω μιας ιδιαίτερα δύσκολης χρονιάς και με κλειστά σχολεία.
Η κυβέρνηση όχι μόνο έχει εγκληματικές ευθύνες που «τζογάρει» την υγεία μας και τη μόρφωση των μαθητών, αλλά εμπαίζει και από πάνω εκπαιδευτικούς, μαθητές και τους γονείς τους με την κοροϊδία, τις παλινωδίες και την αδιαφορίας της.
Ας αφήσει, λοιπόν, το υποκριτικό της ενδιαφέρον για την εκπαίδευση, ας σταματήσει να νομοθετεί σε βάρος των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών μας και ας υλοποιήσει τις προτάσεις που εδώ και μήνες έχουν καταθέσει Ομοσπονδίες, Σωματεία, Σύλλογοι και Συμβούλια εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών, ώστε να λειτουργούν τα σχολεία με ασφάλεια και υγιεινή για όλους, να εξασφαλίζεται η μόρφωση των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.