Δελτίο τύπου Δημοτικής Παράταξης «ΠΑΙΟΝΙΑ ΙΣΧΥΡΗ»
Με αφορμή την δημοσίευση των τευχών δημοπράτησης για την παραχώρηση του οδικού άξονα της Εγνατίας Οδού και την εντέλει συμπερίληψη σε αυτήν της υποχρέωσης του αναδόχου για την ανακατασκευή του οδικού τμήματος Χαλάστρας-Ευζώνων μήκους 44 χλμ, ο πρώην Δήμαρχος Παιονίας και επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «ΠΑΙΟΝΙΑ ΙΣΧΥΡΗ» κ. Χρήστος Γκουντενούδης δήλωσε τα εξής:
«Ένα πάγιο αίτημα της διοίκησης μας αλλά και των πολιτών της περιοχής που αφορά την ανακατασκευή του οδικού τμήματος της ΠΑΘΕ από τα Μάλγαρα μέχρι και το κόμβο Πολυκάστρου, δρομολογήθηκε έπειτα από την οριστικοποίηση του τεύχους του διαγωνισμού από το ΤΑΙΠΕΔ.
Έτσι, ο παραχωρησιούχος πλέον θα έχει την υποχρέωση να κατασκευάσει το εν λόγω τμήμα ώστε να καταστεί σύγχρονος αυτοκινητόδρομος με δυο λωρίδες κυκλοφορίας, διαχωριστική λωρίδα και ΛΕΑ.
Επί θητείας μας ως Δημοτική Αρχή Παιονίας, είχαμε πραγματοποιήσει πλειάδα διαβημάτων τόσο εγγράφων όσο και με διά ζώσης συναντήσεις με την πολιτική ηγεσία των Υπουργείων Μεταφορών και Οικονομικών, την ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ Α.Ε. αλλά και το ΤΑΙΠΕΔ ήδη από το 2015.
Επί θητείας μας ως Δημοτική Αρχή Παιονίας, είχαμε πραγματοποιήσει πλειάδα διαβημάτων τόσο εγγράφων όσο και με διά ζώσης συναντήσεις με την πολιτική ηγεσία των Υπουργείων Μεταφορών και Οικονομικών, την ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ Α.Ε. αλλά και το ΤΑΙΠΕΔ ήδη από το 2015.
Οι προσπάθειές μας είχαν ήδη τελεσφορήσει με την απόφαση 264 (ΦΕΚ 2274 15/5/2018) η οποία και δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ και δικαίωσε τις προσπάθειες του Δήμου Παιονίας, καθώς δημιούργησε δικαίωμα του Ελληνικού Δημοσίου μελέτης και κατασκευής του έργου της αναβάθμισης με προδιαγραφές αυτοκινητόδρομου του τμήματος Χαλάστρα-Πολύκαστρο, του τμήματος του ΠΑΘΕ από τον Α/Κ Αξιού/Χαλάστρας έως το μεθοριακό σταθμό Ευζώνων, συμπεριλαμβανομένων και των επεμβάσεων στους κόμβους Αξιού/Χαλάστρας και Πολυκάστρου».
Ακόμη και μετά την πρώτη απόφαση για αναβάθμιση του αυτοκινητόδρομου ο τότε Δήμαρχος κ. Γκουντενούδης είχε πει προς τους υπουργούς ότι «Δεν αρκεί απλά η συντήρηση του δρόμου ή η στρώση του με νέο ασφαλτοτάπητα. Απαιτείται η επέκταση και η ανακατασκευή του δρόμου σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο με διαχωριστική νησίδα, η τοποθέτηση φωτισμού και γενικότερα κάθε εργασία που θα καταστήσει ασφαλή τον δρόμο για διέλευση».
Ο Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ κ. Άρης Ξενόφος, τον οποίο ευχαριστούμε για άλλη μια φορά, κράτησε την υπόσχεση του και πλέον η διαδικασία παραχώρησης και ανακατασκευής του εν λόγω οδικού τμήματος και μάλιστα μέσα σε 3 έτη, θα είναι ένα έργο «ζωής» για την περιοχή μας και για όλη τη χώρα και μακάρι να μην θρηνήσουμε ξανά ανθρώπινες ζωές στο βωμό της ασφάλτου.
Ακόμη και μετά την πρώτη απόφαση για αναβάθμιση του αυτοκινητόδρομου ο τότε Δήμαρχος κ. Γκουντενούδης είχε πει προς τους υπουργούς ότι «Δεν αρκεί απλά η συντήρηση του δρόμου ή η στρώση του με νέο ασφαλτοτάπητα. Απαιτείται η επέκταση και η ανακατασκευή του δρόμου σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο με διαχωριστική νησίδα, η τοποθέτηση φωτισμού και γενικότερα κάθε εργασία που θα καταστήσει ασφαλή τον δρόμο για διέλευση».
Ο Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ κ. Άρης Ξενόφος, τον οποίο ευχαριστούμε για άλλη μια φορά, κράτησε την υπόσχεση του και πλέον η διαδικασία παραχώρησης και ανακατασκευής του εν λόγω οδικού τμήματος και μάλιστα μέσα σε 3 έτη, θα είναι ένα έργο «ζωής» για την περιοχή μας και για όλη τη χώρα και μακάρι να μην θρηνήσουμε ξανά ανθρώπινες ζωές στο βωμό της ασφάλτου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.