Δελτίο τύπου Ε. Αγαθοπούλου
Αρχικά να πω ότι χαίρομαι βαθύτατα που το Υπουργείο Υγείας απέκτησε εκπροσώπους στο Κιλκίς και έτσι οι ερωτήσεις κοινοβουλευτικού ελέγχου θα απαντώνται πολύ πιο γρήγορα για την περιοχή μας.
Διότι για όσους γνωρίζουν τις διαδικασίες, ο κοινοβουλευτικός έλεγχος – οι ερωτήσεις βουλευτών προς την Κυβέρνηση και τους αρμόδιους Υπουργούς – είναι μια διαδικασία ελέγχου του Κυβερνητικού Έργου, την οποία όλοι οι βουλευτές έχουν δικαίωμα και ευθύνη να υλοποιούν. Το εκάστοτε Υπουργείο και οι αρμόδιοι Υπουργοί είναι οι μοναδικοί υπεύθυνοι για τις απαντήσεις, αδιαμεσολάβητα και χωρίς κομματικούς κολαούζους.
Αλλά ακόμη και αν ο Υπουργός Υγείας θα μπορούσε να ορίσει τοπικούς κομματικούς εγκάθετους για τη δουλειά αυτή, σίγουρα θα προτιμούσε κάποιους που ξέρουν να διαβάζουν επίσημα έγγραφα και να βάζουν στη σειρά δυο ημερομηνίες. Διότι το έγγραφο που επικαλείται η ΝΟΔΕ Κιλκίς με ΑΔΑ: ΒΛΩΕΦ-ΜΘΒ δεν έχει υπογραφή Γεωργιάδη αλλά Χατζηδάκη και αφορά σε ξενοδοχειακό και ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό του νοσοκομείου γενικότερα και όχι της ΜΕΘ και η 8/8/2013 που βγήκε η παραπάνω απόφαση είναι σίγουρα πριν από τις 22/02/2014 όποτε και ο κ. Γεωργιάδης επισκέφθηκε το Νοσοκομείο Κιλκίς.
Αλλά ακόμη και αν ο Υπουργός Υγείας θα μπορούσε να ορίσει τοπικούς κομματικούς εγκάθετους για τη δουλειά αυτή, σίγουρα θα προτιμούσε κάποιους που ξέρουν να διαβάζουν επίσημα έγγραφα και να βάζουν στη σειρά δυο ημερομηνίες. Διότι το έγγραφο που επικαλείται η ΝΟΔΕ Κιλκίς με ΑΔΑ: ΒΛΩΕΦ-ΜΘΒ δεν έχει υπογραφή Γεωργιάδη αλλά Χατζηδάκη και αφορά σε ξενοδοχειακό και ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό του νοσοκομείου γενικότερα και όχι της ΜΕΘ και η 8/8/2013 που βγήκε η παραπάνω απόφαση είναι σίγουρα πριν από τις 22/02/2014 όποτε και ο κ. Γεωργιάδης επισκέφθηκε το Νοσοκομείο Κιλκίς.
Άρα σε καμία περίπτωση – με τα σημερινά επιστημονικά δεδομένα – δεν θα μπορούσε η απόφαση με ημερομηνία 8/8/2013 να έχει βγει μετά την επίσκεψη του κ. Γεωργιάδη στο Κιλκίς. Αυτές είναι δύο μόνο από τις ανακρίβειες του δημοσιεύματος, που φιλοδοξεί να υποκαταστήσει την επίσημη απάντηση του Υπουργείου Υγείας στον κοινοβουλευτικό έλεγχο.
Επιπλέον, πουθενά στον κόσμο δεν αγοράζεται πρώτα εξοπλισμός για κάτι το οποίο θα δημιουργηθεί αργότερα ή – ακόμη καλύτερα – δεν βρίσκεται καν στον σχεδιασμό. Γιατί αν αγοράστηκε εξοπλισμός για κάτι που δεν υπάρχει, είναι σκάνδαλο, σωστά; Για πρώτη φορά, η ΜΕΘ του νοσοκομείου Κιλκίς προβλέφθηκε στην αναμόρφωση του οργανισμού του νοσοκομείου και σχεδιάστηκε επί της διοίκησης της κ. Μαρίας Βλάχου, το 2017.
Επιπλέον, πουθενά στον κόσμο δεν αγοράζεται πρώτα εξοπλισμός για κάτι το οποίο θα δημιουργηθεί αργότερα ή – ακόμη καλύτερα – δεν βρίσκεται καν στον σχεδιασμό. Γιατί αν αγοράστηκε εξοπλισμός για κάτι που δεν υπάρχει, είναι σκάνδαλο, σωστά; Για πρώτη φορά, η ΜΕΘ του νοσοκομείου Κιλκίς προβλέφθηκε στην αναμόρφωση του οργανισμού του νοσοκομείου και σχεδιάστηκε επί της διοίκησης της κ. Μαρίας Βλάχου, το 2017.
Από τότε και μέχρι και σήμερα, δυστυχώς, ο εν λόγω οργανισμός δεν έχει πάρει έγκριση, όπως και κανενός άλλου νοσοκομείου. Επί Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ αυτή η καθυστέρηση οφείλονταν στο γεγονός ότι υπήρχαν άλλες εκκρεμότητες για τη διασφάλιση της λειτουργίας όλων των νοσοκομείων της χώρας (αυτών που ο κ. Γεωργιάδης έλεγε τον Ιούνιο του 2013 ότι αν χρειαστεί, μπορεί και να τα κλείσει, θυμάστε;) και τη στελέχωσή τους με το απαραίτητο προσωπικό (19.500 προσλήψεις την τετραετία 2015-2019 επί ΣΥΡΙΖΑ, θυμάστε;).
Υπάρχει όμως και κάτι ακόμη που εκθέτει τους αυτοδιορισμένους κολαούζους του Υπουργείου Υγείας στο Κιλκίς. Η κοινή δήλωση του κ. Γεωργαντά με τη σημερινή διοίκηση του Νοσοκομείου Κιλκίς, στις 24/01/2020, όπου αναφέρεται επί λέξει: «οι δύο πλευρές συμφώνησαν ότι είναι ώριμες οι συνθήκες για τη διεκδίκηση δύο νέων νοσηλευτικών πτερύγων καθώς και για τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας». Και το ερώτημα είναι: Γιατί κ.κ. της ΝΟΔΕ Κιλκίς δεν ενημερώσατε τον κ. Γεωργαντά και τον κ. Ανδρίτσο ότι η ΜΕΘ υπάρχει ήδη από το 2013 στο Κιλκίς και δε χρειάζεται να τη διεκδικήσουν;
Επειδή η γελοιότητα έχει και όρια, θα κλείσω με κάτι σοβαρό: Η πανδημία απέδειξε με τον πιο σκληρό τρόπο ότι μόνο το δημόσιο σύστημα υγείας μπορεί να προσφέρει αξιόπιστες υπηρεσίες σε τέτοιες συνθήκες και η ανάγκη στήριξής του είναι μονόδρομος.
Επειδή η γελοιότητα έχει και όρια, θα κλείσω με κάτι σοβαρό: Η πανδημία απέδειξε με τον πιο σκληρό τρόπο ότι μόνο το δημόσιο σύστημα υγείας μπορεί να προσφέρει αξιόπιστες υπηρεσίες σε τέτοιες συνθήκες και η ανάγκη στήριξής του είναι μονόδρομος.
Σε αυτό το πλαίσιο είναι θετικό που όλες οι πολιτικές δυνάμεις του τόπου συμφωνούν πως πρέπει να δρομολογηθεί η δημιουργία ΜΕΘ (χώρος ΜΕΘ, ιατροτεχνολογικός εξοπλισμός και ιατρονοσηλευτικό προσωπικό) στο Νοσοκομείο του Κιλκίς και πιέζουν προς αυτή την κατεύθυνση με κάθε μέσο.Προσωπικά εύχομαι να υλοποιηθεί το συντομότερο δυνατό, ανεξάρτητα από το ποια πολιτική δύναμη βρίσκεται στην κυβέρνηση. Η κοινωνία του Κιλκίς έχει ανάγκη από σύγχρονες υπηρεσίες υγείας, όχι από κομματικούς εγκάθετους και αυτόκλητους σωτήρες.
ΥΓ.1. Εκκρεμούν μια ερώτηση και μια αίτηση κατάθεσης εγγράφων που κατέθεσα στον Υπουργό Υγείας σχετικά με τα στοιχεία λειτουργίας και τα οικονομικά στοιχεία του Νοσοκομείου Κιλκίς και του ΕΚΑΒ για την περίοδο 2012 – 2020 και παραμένουν αναπάντητα από τον Δεκέμβριο. Μήπως θα μπορούσε η ΝΟΔΕ Κιλκίς να διευκολύνει το Υπουργείο απαντώντας και σε αυτά;
ΥΓ.2. Γνωρίζετε επίσης εάν υπάρχει «οδηγία» προς τη διοίκηση και τους εργαζόμενους του Νοσοκομείου να μην δημοσιοποιούν ελλείψεις και κακώς κείμενα, παρόμοια με αυτή που ήρθε στη δημοσιότητα από το νοσοκομείο Ιωαννίνων; Ήρεμα ρωτάω.
ΥΓ.3. Συμφωνείτε με την ιδιαίτερα δημοκρατική παρέμβαση του Υπουργείου Υγείας να αφαιρέσει από τα ΔΣ των Νοσοκομείων – και του Νοσοκομείου Κιλκίς – τα αιρετά μέλη από τη σύνθεσή τους; Δεν αντέχεται τόση δημοκρατία από τη Νέα Δημοκρατία.
ΥΓ.4. Μαθήματα υπεύθυνης αντιπολίτευσης να κάνετε πρώτα στον πρόεδρό σας και μετά σε όλους τους υπόλοιπους, ο οποίος το 2015 είχε ζητήσει εκλογές περισσότερες από 200 φορές και κρατούσε πανό «Γερούν, γερά!», θυμάστε;
ΥΓ.1. Εκκρεμούν μια ερώτηση και μια αίτηση κατάθεσης εγγράφων που κατέθεσα στον Υπουργό Υγείας σχετικά με τα στοιχεία λειτουργίας και τα οικονομικά στοιχεία του Νοσοκομείου Κιλκίς και του ΕΚΑΒ για την περίοδο 2012 – 2020 και παραμένουν αναπάντητα από τον Δεκέμβριο. Μήπως θα μπορούσε η ΝΟΔΕ Κιλκίς να διευκολύνει το Υπουργείο απαντώντας και σε αυτά;
ΥΓ.2. Γνωρίζετε επίσης εάν υπάρχει «οδηγία» προς τη διοίκηση και τους εργαζόμενους του Νοσοκομείου να μην δημοσιοποιούν ελλείψεις και κακώς κείμενα, παρόμοια με αυτή που ήρθε στη δημοσιότητα από το νοσοκομείο Ιωαννίνων; Ήρεμα ρωτάω.
ΥΓ.3. Συμφωνείτε με την ιδιαίτερα δημοκρατική παρέμβαση του Υπουργείου Υγείας να αφαιρέσει από τα ΔΣ των Νοσοκομείων – και του Νοσοκομείου Κιλκίς – τα αιρετά μέλη από τη σύνθεσή τους; Δεν αντέχεται τόση δημοκρατία από τη Νέα Δημοκρατία.
ΥΓ.4. Μαθήματα υπεύθυνης αντιπολίτευσης να κάνετε πρώτα στον πρόεδρό σας και μετά σε όλους τους υπόλοιπους, ο οποίος το 2015 είχε ζητήσει εκλογές περισσότερες από 200 φορές και κρατούσε πανό «Γερούν, γερά!», θυμάστε;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.