Επιμέλεια: Γιώργος Τσιμπουσλής
Πηγή: www.autotriti.gr
Η Skoda θα αντικαταστήσει το Rapid με ένα νέο μοντέλο, με άλλο όνομα, που θα έχει 100% μικρομεσαία κατεύθυνση. Η Skoda αλλάζει το Rapid με ένα κλασσικό μικρομεσαίο, ψάχνοντας τη συνταγή για το αντι-Golf. Γιατί όμως τόση πρεμούρα;
Τι είναι το Rapid σήμερα; Ένα μικρό σεντάν, ένα ιδιαίτερο μικρομεσαίο, μια μικρότερη Octavia; Αν κάποιο από αυτά απαντά την ερώτηση, τότε η Skoda δεν είναι ευχαριστημένη, γιατί ο προορισμός του μοντέλου ήταν να χτυπήσει την μικρομεσαία κατηγορία. Και γι΄ αυτό αλλάζει. Αλλά πως;
Σαφώς η καλή πορεία του Rapid κατά κάποιον τρόπο, ήταν ότι βρέθηκε στην αγορά ως εναλλακτικό της μεγαλύτερης Octavia, με την οποία μοιάζει πολύ, αλλά μοιράζεται ελάχιστα. Άλλη πλατφόρμα, άλλες διαστάσεις, άλλα μηχανικά, με εξαίρεση ένα δύο μοτέρ. Επιτυχία είναι επίσης η είσοδος της Skoda στα μικρά σεντάν, όπου το Rapid κάθισε στην κορυφή της υποκατηγορίας, και μπορεί να πει κανείς ότι την επανέφερε στα πράγματα μετά από την απουσία αξιόλογου μοντέλου για τόσο καιρό.
Και όμως το Rapid προσφέρεται σε μία πολύ όμορφη χάτσμπακ έκδοση, που θυμίζει λίγο Α3 Sportback, και φέρνει σε διασταύρωση μικρομεσαίου με στέισον βάγκον. Παρότι αυτή η έκδοση ήταν πολύ επιτυχημένη εκτός Ελλάδας, εδώ δεν έγινε το ίδιο ανάρπαστη με το σεντάν, ενώ και τα δύο μοντέλα δεν έπιασαν το στόχο της Skoda να βρεθεί στην μικρομεσαία κατηγορία.
Αυτό όμως αλλάζει. Η Skoda θα αντικαταστήσει το Rapid με ένα νέο μοντέλο, με άλλο όνομα, που θα έχει 100% μικρομεσαία κατεύθυνση. Δεν θα παραπέμπει σε τίποτα “μικρό” ή “ιδιαίτερο” και σίγουρα δεν θα είναι “κάτι από” Octavia. Μιλάμε για ένα καθαρά μικρομεσαίο σχήμα, χωρίς σεντάν ή στέισον εκδόσεις.
Όμως η Skoda θα το παίξει και πάλι έξυπνα. Μπορεί το νέο μοντέλο να έρθει απέναντι στο Golf ή το Leon, η Skoda όμως θα βρει τρόπο να κόψει και να ράψει ώστε να είναι πιο ανταγωνιστικό από τα άλλα μοντέλα της κλάσης του. Για αρχή θα πατάει μεν στην ίδια πλατφόρμα με τα άλλα, την MQB του ομίλου, όμως θα κάνει χρήση της φόρμας που χρησιμοποιεί η Fabia, που σημαίνει πως δεν θα υπάρχει πρόβλεψη για ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, ούτε και ηλεκτρικές εκδόσεις.
Ο αντικαταστάτης του Rapid θα είναι ένα μικρομεσαίο, διαφορετικό τελείως από την Octavia, και χωρίς παραχωρήσεις, με έμφαση, όπως και το τρέχον μοντέλο στο value for money.
Δεν είναι καλύτερα έτσι; Εσείς τι λέτε; Πως σας φαίνεται αυτή η αλλαγή για το Rapid; Μήπως θα σας λείψει το μικρό σεντάν; Ή προτιμάτε επιτέλους να έχει η Skoda ένα κανονικό μικρομεσαίο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.