Η παράκαμψη αναμένεται να ολοκληρωθεί σε διάστημα λίγων ημερών, όμως οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή θα διαρκέσουν για περίπου δυο εβδομάδες, προκειμένου να ολοκληρωθεί ο κυκλικός κόμβος, που θα καταστήσει λειτουργικό τον ανισόπεδο κόμβο και έτσι θα αποδοθεί το σημαντικό αυτό έργο στην κυκλοφορία. Στο διάστημα αυτό ο κυκλικός κόμβος θα παραμείνει κλειστός και η κυκλοφορία θα διεξάγεται μέσω της παράκαμψης.
Όπως τόνισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, «είχαμε δεσμευτεί ότι μέχρι το τέλος Μαΐου θα αποδώσουμε στην κυκλοφορία όλους τους κλάδους και όλες τις συνδέσεις του Κ16. Μετά την παράδοση τριών οδικών τμημάτων του ανισόπεδου κόμβου τον προηγούμενο μήνα, μπαίνουμε πλέον στην τελική ευθεία για να παραδώσουμε λειτουργικό ένα από τα σημαντικότερα συγκοινωνιακά έργα της Θεσσαλονίκης.
Οι πολίτες από το τέλος του μήνα θα μπορούν να απολαμβάνουν τις ωφέλειες μιας από τις πλέον σύγχρονες οδικές συνδέσεις, που θα συμβάλει στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της ευρύτερης περιοχής και στη δραστική βελτίωση της στάθμης της οδικής ασφάλειας. Επιτέλους, η Θεσσαλονίκη σε λίγες μέρες θα αποκτήσει την ολοκληρωμένη είσοδο που της αξίζει».
Ο ανισόπεδος κόμβος Κ16 έχει προϋπολογισμό 52,6 εκ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Περιλαμβάνει τρεις γέφυρες, δεκάδες χιλιόμετρα δρόμων, παράπλευρο οδικό δίκτυο 10,5 χλμ., βελτιώσεις βατότητας του άξονα ΠΑΘΕ (Πατρών – Αθηνών – Θεσσαλονίκης – Ευζώνων) και της εσωτερικής περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης, εξυπηρετώντας τη σύνδεση του βασικού οδικού δικτύου της Κεντρικής Μακεδονίας (άξονας ΠΑΘΕ, περιφερειακή οδός Θεσσαλονίκης, Εγνατία οδός, δυτική είσοδος), με ορισμένες από τις σημαντικότερες υποδομές (ΒΙΠΕΘ, Λιμάνι, Λαχαναγορά, Κρεαταγορά κ.ά.), το Καλοχώρι, αλλά και το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης.
Ο ανισόπεδος κόμβος Κ16 έχει προϋπολογισμό 52,6 εκ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Περιλαμβάνει τρεις γέφυρες, δεκάδες χιλιόμετρα δρόμων, παράπλευρο οδικό δίκτυο 10,5 χλμ., βελτιώσεις βατότητας του άξονα ΠΑΘΕ (Πατρών – Αθηνών – Θεσσαλονίκης – Ευζώνων) και της εσωτερικής περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης, εξυπηρετώντας τη σύνδεση του βασικού οδικού δικτύου της Κεντρικής Μακεδονίας (άξονας ΠΑΘΕ, περιφερειακή οδός Θεσσαλονίκης, Εγνατία οδός, δυτική είσοδος), με ορισμένες από τις σημαντικότερες υποδομές (ΒΙΠΕΘ, Λιμάνι, Λαχαναγορά, Κρεαταγορά κ.ά.), το Καλοχώρι, αλλά και το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.