Oι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς δια των Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων τους, σε συνεργασία με το Βρετανικό Συμβούλιο, διοργανώνουν επιμορφωτικό σεμινάριο παρουσίασης του εγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος του Βρετανικού Συμβουλίου με τίτλο: «Δεξιότητες Ζωής».
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 30 Μαρτίου, κατά τις ώρες 17.00 - 20.00, στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς (Ελευθερίου Βενιζέλου 53, Κιλκίς, τηλ. σχολείου 23410 24604).
Σχετικά με το πρόγραμμα Life Skills:
Το πρόγραμμα Life Skills υλοποιείται για 4η συνεχή χρονιά σε σχολεία της Ελλάδας και απευθύνεται σε μαθητές/ριες από 10 έως 16 ετών. Οι 6 επιμέρους δραστηριότητες του προγράμματος έχουν σχεδιαστεί με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων που θα βοηθήσουν τους μαθητές να ανταπεξέλθουν σε ζητήματα και ερωτήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά.
Να αναγνωρίσουν διαφορετικές και αντικρουόμενες απόψεις και να εκφράσουν τη γνώμη τους για το τι είναι δίκαιο και άδικο σε διάφορες καταστάσεις.
Να διαμορφώσουν ερωτήματα με σκοπό την έρευνα ζητημάτων και προβλημάτων και να αρχίσουν να αξιολογούν τον αντίκτυπό τους στους ανθρώπους και το κοινωνικό σύνολο.
Να χρησιμοποιήσουν αυτά που θα ανακαλύψουν για να συνεισφέρουν σε συζητήσεις με επιχειρήματα
Να εκτιμήσουν το γεγονός ότι υπάρχουν πολλές διαφορετικές ομάδες και κοινωνικά σύνολα στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο και να χρησιμοποιήσουν αυτή την κατανόηση για να εξερευνήσουν τα κοινωνικά σύνολα στα οποία ανήκουν.
Να δουλέψουν μαζί με άλλα παιδιά προκειμένου να καταστρώσουν και να αναλάβουν σχέδια δράσης για την αντιμετώπιση σημαντικών ζητημάτων σε σχέση με την ιδιότητα του πολίτη.
Να αρχίσουν να ξεκαθαρίζουν στη συνείδησή τους τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι μπορούν να συμμετέχουν και να επηρεάζουν την κοινωνία μέσω ατομικών και συλλογικών δράσεων.
Το επιμορφωτικό σεμινάριο έχει βιωματικό χαρακτήρα και παρέχει στους/στις εκπαιδευτικούς πληροφορίες για τη μεθοδολογία του προγράμματος και εκπαιδευτικό υλικό, ώστε να το υλοποιήσουν είτε μόνοι τους είτε με τη βοήθειά μας, είτε να σχεδιάσουν περαιτέρω σχετικές δράσεις..
Εξαιτίας της εργαστηριακής-βιωματικής μορφής του σεμιναρίου, ο αριθμός των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών είναι περιορισμένος (έως 30 άτομα), και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών είναι προαιρετική και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.
Παρακαλούνται οι Δ/ντές-ντριες, Πρ/νοι-νες των Δημοτικών Σχολείων της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Κιλκίς να ενημερώσουν ενυπόγραφα τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας τους.
Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί Α/θμιας Εκπ/σης που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν να αποστείλουν αίτηση ηλεκτρονικά στην Υπεύθυνη στο e-mail : perivallon@dipe.kil.sch.gr μέχρι και την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017.
Παρακαλούνται οι Διευθυντές – ντριες των σχολικών μονάδων της Δ/νσης B/θμιας Εκπ/σης Κιλκίς και οι ενδιαφερόμενοι να ενημερώσουν ενυπόγραφα τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας τους.
Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί B/θμιας Εκπ/σης που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν να αποστείλουν τη συνημμένη αίτηση ηλεκτρονικά στον Υπεύθυνο στο e-mail : politistika@dide.kil.sch.gr μέχρι και την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 30 Μαρτίου, κατά τις ώρες 17.00 - 20.00, στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς (Ελευθερίου Βενιζέλου 53, Κιλκίς, τηλ. σχολείου 23410 24604).
Σχετικά με το πρόγραμμα Life Skills:
Το πρόγραμμα Life Skills υλοποιείται για 4η συνεχή χρονιά σε σχολεία της Ελλάδας και απευθύνεται σε μαθητές/ριες από 10 έως 16 ετών. Οι 6 επιμέρους δραστηριότητες του προγράμματος έχουν σχεδιαστεί με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων που θα βοηθήσουν τους μαθητές να ανταπεξέλθουν σε ζητήματα και ερωτήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά.
Στις δεξιότητες αυτές περιλαμβάνονται η εμπιστοσύνη, η αυτοπεποίθηση, η λήψη αποφάσεων, η ικανότητα να ακούν την γνώμη των άλλων, αλλά και να εκφράζουν τη δική τους γνώμη, η σημασία του να παραμένουν ασφαλείς και υγιείς ώστε να εξελιχθούν σε επιτυχημένοι ενήλικες, κ.ά.
Το πρόγραμμα Life Skills απευθύνεται κυρίως σε μαθητές/τριες Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού Σχολείου, καθώς και μαθητές/τριες των τριών τάξεων του Γυμνασίου, ωστόσο έχει πραγματοποιηθεί με μεγάλη επιτυχία και σε τμήματα Λυκείου και έχει εγκριθεί ως παιδαγωγικά κατάλληλο από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) (Μαρούσι, 19-05-2014. Αρ. Πρωτ: 78091/Γ7).
Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε καθώς και να κατεβάσετε τον οδηγό του προγράμματος από την ιστοσελίδα του προγράμματος https://www.britishcouncil.gr/life-skills/about
Στόχοι του προγράμματος
Μέσα από 6 διαδραστικές δραστηριότητες τα παιδιά καλούνται:
Το πρόγραμμα Life Skills απευθύνεται κυρίως σε μαθητές/τριες Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού Σχολείου, καθώς και μαθητές/τριες των τριών τάξεων του Γυμνασίου, ωστόσο έχει πραγματοποιηθεί με μεγάλη επιτυχία και σε τμήματα Λυκείου και έχει εγκριθεί ως παιδαγωγικά κατάλληλο από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) (Μαρούσι, 19-05-2014. Αρ. Πρωτ: 78091/Γ7).
Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε καθώς και να κατεβάσετε τον οδηγό του προγράμματος από την ιστοσελίδα του προγράμματος https://www.britishcouncil.gr/life-skills/about
Στόχοι του προγράμματος
Μέσα από 6 διαδραστικές δραστηριότητες τα παιδιά καλούνται:
Να αναγνωρίσουν διαφορετικές και αντικρουόμενες απόψεις και να εκφράσουν τη γνώμη τους για το τι είναι δίκαιο και άδικο σε διάφορες καταστάσεις.
Να διαμορφώσουν ερωτήματα με σκοπό την έρευνα ζητημάτων και προβλημάτων και να αρχίσουν να αξιολογούν τον αντίκτυπό τους στους ανθρώπους και το κοινωνικό σύνολο.
Να χρησιμοποιήσουν αυτά που θα ανακαλύψουν για να συνεισφέρουν σε συζητήσεις με επιχειρήματα
Να εκτιμήσουν το γεγονός ότι υπάρχουν πολλές διαφορετικές ομάδες και κοινωνικά σύνολα στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο και να χρησιμοποιήσουν αυτή την κατανόηση για να εξερευνήσουν τα κοινωνικά σύνολα στα οποία ανήκουν.
Να δουλέψουν μαζί με άλλα παιδιά προκειμένου να καταστρώσουν και να αναλάβουν σχέδια δράσης για την αντιμετώπιση σημαντικών ζητημάτων σε σχέση με την ιδιότητα του πολίτη.
Να αρχίσουν να ξεκαθαρίζουν στη συνείδησή τους τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι μπορούν να συμμετέχουν και να επηρεάζουν την κοινωνία μέσω ατομικών και συλλογικών δράσεων.
Το επιμορφωτικό σεμινάριο έχει βιωματικό χαρακτήρα και παρέχει στους/στις εκπαιδευτικούς πληροφορίες για τη μεθοδολογία του προγράμματος και εκπαιδευτικό υλικό, ώστε να το υλοποιήσουν είτε μόνοι τους είτε με τη βοήθειά μας, είτε να σχεδιάσουν περαιτέρω σχετικές δράσεις..
Εξαιτίας της εργαστηριακής-βιωματικής μορφής του σεμιναρίου, ο αριθμός των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών είναι περιορισμένος (έως 30 άτομα), και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών είναι προαιρετική και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.
Παρακαλούνται οι Δ/ντές-ντριες, Πρ/νοι-νες των Δημοτικών Σχολείων της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Κιλκίς να ενημερώσουν ενυπόγραφα τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας τους.
Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί Α/θμιας Εκπ/σης που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν να αποστείλουν αίτηση ηλεκτρονικά στην Υπεύθυνη στο e-mail : perivallon@dipe.kil.sch.gr μέχρι και την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017.
Παρακαλούνται οι Διευθυντές – ντριες των σχολικών μονάδων της Δ/νσης B/θμιας Εκπ/σης Κιλκίς και οι ενδιαφερόμενοι να ενημερώσουν ενυπόγραφα τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας τους.
Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί B/θμιας Εκπ/σης που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν να αποστείλουν τη συνημμένη αίτηση ηλεκτρονικά στον Υπεύθυνο στο e-mail : politistika@dide.kil.sch.gr μέχρι και την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.