Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

Η παράσταση" Σαρλό, ο άστεγος Δανδής" στη Θεσσαλονίκη

«ΣΑΡΛΟ, Ο ΑΣΤΕΓΟΣ ΔΑΝΔΗΣ» της Άντας Τσεσμελή - Edwards
Υπό την Αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
Χορηγός: Κέντρο Πολιτισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας 
ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Έναρξη: Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

Ένα σύγχρονο κοινωνικό έργο της Άντας Τσεσμελή – Edwards, το οποίο γράφτηκε μετά από προσωπική «περιπλάνηση» της συγγραφέως με τους άστεγους της Θεσσαλονίκης. Καταγράφει ιστορίες ζωής με τρόπο κωμικοτραγικό και σκιαγραφεί τον ψυχισμό των νεοάστεγων. 

Σαρλό, ένας σύγχρονος δανδής, ερμηνευμένος εξαιρετικά από τον πολυσχιδή, ταλαντούχο ηθοποιό Θανάση Βισκαδουράκη που καταφέρνει να παρασύρει το κοινό στα νερά του δικού του λιμανιού, προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα, ανακαλύπτοντας την αλήθεια. 

Μέσα από τις προσωπικές ιστορίες του Λεοντή, που η μοίρα τον ένωσε με έναν αδέσποτο σκύλο, τον Σαρλό και τον «ασχημόκτιστο» κάκτο Κούλη, καθρεφτίζεται η νεοελληνική πραγματικότητα.

Ένα παγκάκι στο λιμάνι να ατενίζει τη θάλασσα είναι αρκετό για να φιλοξενήσει το παράπονο, το άγχος, τον φόβο, την απελπισία αλλά και την Ελπίδα για Αναγέννηση. «Το Όραμα του Φωτός»!

Ο Λεοντής απορρίπτει την Κοινωνία πιστεύοντας πως η ζωή τον αδίκησε και αποδομεί τις ήττες του με γλυκόπικρο χιούμορ μέχρι που τον κατακλύζουν οι αναμνήσεις που χτυπάνε βίαια στο κέντρο του συναισθήματος και εκεί χάνεται κάθε ίχνος λογικής...

Αν δείτε κάποιον να μονολογεί, μην τον φοβηθείτε. Μοιράζεται την μοναξιά του με τον εαυτό του, τον κόσμο του Εντός και πάντα περιμένει την ανατολή ενός καινούργιου ήλιου.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Σκηνοθεσία | Άντα Τσεσμελή - Edwards
Διανομή | Θανάσης Βισκαδουράκης
Πρωτότυπη μουσική επένδυση | Κωνσταντίνος Παγιάτης
Σκηνογραφική επιμέλεια – Κοστούμια | Αθανάσιος Κολαλάς
Τεχνικός μουσικών & βίντεο | Παναγιώτης Κουντουράς
Μουσικός (ακορντεόν) | Αναστάσης Μαχαιρίδης
Φωτισμοί | Άντα Τσεσμελή - Edwards
Τεχνική υποστήριξη: Άγγελος Κάλφας | Βλάσσης Παπακωνσταντίνου
Παραγωγή | ΟmA | www.ouranosmeasteria.com
Δημιουργικό αφίσας | Πέτρος Αθανασιάδης
Φωτογραφίες | Νικηφόρος Βιδάλης

ΗΜΕΡΕΣ & ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ

Νοέμβριος: Σάββατο 12 | 19 | 26. 2 παραστάσεις: 19:00 & 21:30
Δεκέμβριος: Κυριακή 4 & Σάββατο 10 | 17. 2 παραστάσεις: 19:00 & 21:30

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ
Κανονικό εισιτήριο: 10 €
Εκπτωτικό εισιτήριο: 5 € (ανέργων, φοιτητών, άτομα άνω των 65)
Ομαδικό εισιτήριο: 7 €
ΑΜΕΑ : Δωρεάν

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Θέατρο Αλέξανδρος: Εθνικής Αμύνης 1 (έναντι Λευκού Πύργου)

Τηλ. Κρατήσεων: 6936949727

Μέρος των εσόδων θα διατεθούν:

• ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
• «ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ» – ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ»

ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΜΝΕΙΑ

Το έργο αυτό γράφτηκε μετά από 7 συνεντεύξεις με άστεγους της Θεσσαλονίκης και την εμπειρία μια ολονύχτιας περιπλάνησης στις “καβάντζες” και στα λημέρια τους. Στο έργο συμμετέχει η Λούκα, ένα αδέσποτο σκυλί, το οποίο βρέθηκε πριν 9 μήνες σε άθλια κατάσταση, στην Θεσσαλονίκη και κατάφερε μετά από εντατική φαρμακευτική αγωγή και ιατρική παρακολούθηση να ανακάμψει, χάρη στην Ξένια Τσεσμελή.

Στο έργο υπάρχουν αναφορές στο σπουδαίο βιβλίο του Φ. Πιομπίνου, «Σπουδή Θανάτου» με την άδεια του συγγραφέα και τέλος αφιερώνω το πόνημα μου αυτό, στη Ζωή Μουμτζίδου. Στη Ζωή που μου έδειξε το Λευκό Φως, με βύθισε μέσα σε αυτό και με βάφτισε εκ νέου.

Κάθαρση, Ανάσταση και άρωμα γιασεμιού!

Καλό ταξίδι Λεοντή!

«Αν η Ζωή είναι , όπως διατείνονται μερικοί, μια κακόγουστη ιλαροτραγωδία, κι εμείς οι περιοδεύοντες θεατρίνοι που παίζουμε σε αυτήν, τότε ας τελειώνουμε μιαν ώρα αρχύτερα με την παράσταση για να επιστρέψουμε στο σπίτι μας. Και ο τελευταίος που θα βγει να κλειδώσει καλά πίσω του την πόρτα, παρακαλώ. (Φ. Πιομπίνος)»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.