Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

"Νομιμοποίηση κάνναβης και άλλα συριζαίικα"




Για τη μεταφορά Βασίλης Βαλκάνος
Όπως ήμουν αραχτός στο μεγάλο αρχηγικό δέντρο της ζούγκλας μασουλώντας φιστίκια νά που έρχεται ένα μικρό λαχανιασμένο τριχωτό μπαμπουινάκι που φέρνει τα χαμπέρια από τον πολιτισμό των διπόδων!
Ναι! Ναι! Επιτέλους τα δίποδα εξ αριστερών εξασφάλισαν την χαρά και την ευτυχία!


Έρχεται! Έρχεται η νομιμοποίηση της κάνναβης. Αυτού του καταπληκτικού φυτού με τις ευεργετικές ιδιότητες που χωρίς αυτό συριζαίικη υπόσταση δεν υφίσταται.

Επιτέλους ολοκληρώνομαι. Με την νομιμοποίηση θα καλύψω τα τρομερά κενά που σημαδεύουν την συριαζαίκη ημέρα μου και στερούν από όλους μας της πολυπόθητη ολοκλήρωση.

Τώρα η ημέρα θα ξεκινά διαφορετικά! Αισιόδοξα.

Θα ξυπνάω το πρωί και θα κάνω ένα μεγάλο παχυλό τσιγαριλίκι.

Μετά θα πηγαίνω στην δημόσια υπηρεσία όπου εργάζομαι και αποβλακωμένος όπως θα είμαι θα ονειρεύομαι την τελειότητα και την πρόοδο του ελληνικού δημοσίου.

Μετά το παραγωγικό μου πρώτο τρίωρο θα πηγαίνω στα συνδικαλιστικό μου γραφείο όπου είμαι φυσικά Δ αντιπρόεδρος όπου θα ασκώ επίσης τα παραγωγικά μου καθήκοντα διεκδίκησης επιδόματος παραγωγικότητας, θέσης, τοποθέτηση σφραγίδων ή άλλου ισοδύναμου κλπ. Στο μεταξύ θα ρίχνω άλλο ένα τσιγαρλίκι στην τουαλέτα της υπηρεσίας παρεείστικο όμως αυτό με τους συναδέλφους, κοινωνικοποιημένο που λένε, - δώσε και μένα μια τζούρα- και θα αποχωρώ βλέποντας όχι μόνο την χώρα τέλεια αλλά και τους συνανθρώπους μου. Θα είναι όλα όμορφα και ανεκτά !

Στην συνέχεια, πάντα χαρούμενος ,αφού χτυπήσω καμιά σοκολατίτσα η κανένα μπακλαβά για να ανέβουν τα ζάχαρα θα κατευθύνομαι στο καφενείο της πλατείας όπου θα αναπτύσσω τις απόψεις περί ανέμων και υδάτων, περί των κακών καπιταλιστών και των ρουφιάνων και όλα εκείνα τα ωραία που για χρόνια τώρα οι μέντορές μας και το κόμμα είχε την ευγενή καλοσύνη να μας ενημερώσει και να φυτέψει καλά στους εγκεφάλους μας.

Εκεί λίγο ζαλάδα λίγο διανόηση λίγο μονόλογος, σε τέσσερις -πέντε ώρες θα τελειώνω την τοποθέτηση μου και θα γυρίζω στην εκ συμφώνου φωλιά μου όπου η σύντροφος εκ συμφώνου αντισυμβαλλόμενη θα μου έχει κανα φαγάκι πρόχειρο καθόσον κουδούνι και αυτή από το μπάφο.

Έτσι μέσα στο σύννεφο της ζαλάδας και της αισιοδοξίας θα ολοκληρώνεται η μέρα μας κατά τα σωστά πρότυπα που θα έχουν άλλωστε αποτυπωθεί και στο σύμφωνο συμβίωσης καθότι όλα πλέον γράφονται και συμφωνούνται ρητά.

Το πρωί θα ξεκινάει άλλη μια υπεροχή ημέρα χωρίς στρες γεμάτη χαρά αφού το μόνο που χρειάζομαι πλέον είναι χαρτάκι τζιβάνα και χορταράκι του θεού, ή αριστερότερα λεγόμενο της φύσης!

Και όλα αυτά για βιομηχανικούς και ιατρικούς σκοπούς!

Αναπτυσσόμενος από αριστερά
Ο μπαμπάς μπαμπουίνος
!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.