Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Έκθεση ζωγραφικής Παναγιώτη Τοπαλίδη στην καπναποθήκη της Αυστροελληνικής Κιλκίς

Η Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πρόνοιας-Πολιτισμού-Διαφάνειας-Δόμησης φιλοξενεί στις εγκαταστάσεις της Αυστροελληνικής Καπναποθήκης την έκθεση ζωγραφικής του Παναγιώτη Τοπαλίδη “ Confession” εξομολόγηση με υπότιτλο

“ Γυναίκα και κρίση'' με ποίηση Ανδρέα Εμπειρίκου και σας προσκαλεί στα εγκαίνιά της που θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 3 Μαΐου στις 20:00

…Τα τελευταία χρόνια βιώνουμε μια κρίση που δεν είναι μόνο οικονομική αλλά και άλλες, όπως η ηθική, η κρίση ταυτότητας και επαναπροσδιορισμού. Τα έργα είναι δώδεκα όπως οι μήνες του χρόνου. Κάθε ένα από αυτά αποτυπώνει με τη ματιά του ζωγράφου την εξομολόγηση φίλων του γυναικών που βίωσαν την κρίση κάθε μια από το δικό της μετερίζι, άλλες πιο ήπια κι άλλες πιο επώδυνα. 


Γυναίκες άθεες που στράφηκαν στη θρησκεία. Άλλες α-πολίτικες που οργανώθηκαν σε κινήματα. Άλλες που ζούνε μέσα στο δικό τους μικρόκοσμο χωρίς να νιώθουν τη θύελλα γύρω τους, και άλλες που βιάστηκαν ηθικά μέσα στο μικροαστικό επαρχιακό περιβάλλον μας και όχι μόνο.

Συνοδοιπόρος σ` αυτήν την “έκθεση” των γυναικών ο σουρεαλιστής ποιητής και ψυχαναλυτής Ανδρέας Εμπειρίκος με τα ποιήματά του.

Ο Παναγιώτης Τοπαλίδης είναι αυτοδίδακτος. Εργάζεται στο Γενικό Νοσοκομείο Κιλκίς και έχει παρουσιάσει ατομικές και ομαδικές εκθέσεις σε Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική και Παιονία Κιλκίς.

Διάρκεια έκθεσης: 3-10 Μαΐου

Ώρες λειτουργίας: 11.00-13.00 και 18:30-21:30



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.