Επιμέλεια κειμένου: Γιάννης Λιναρδάκης
Ανακοινώνεται ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία έκδοσης των Βεβαιώσεων Πιστοποίησης Α και Β επιπέδου ΤΠΕ για τους εκπαιδευτικούς που ολοκλήρωσαν επιτυχώς τις αντίστοιχες δοκιμασίες πιστοποίησης των παρακάτω περιόδων:
· 3ης περιόδου πιστοποίησης Α’ επιπέδου ΤΠΕ (Μάιος – Ιούλιος 2012)
· 4ης περιόδου πιστοποίησης Α’ επιπέδου ΤΠΕ (Ιούνιος – Ιούλιος 2013),
· 2ης περιόδου πιστοποίησης Β’ Επιπέδου ΤΠΕ (Δεκέμβριος 2011 – Φεβρουάριος 2012)
· 3ης περιόδου πιστοποίησης Β’ Επιπέδου ΤΠΕ (Μάιος – Σεπτέμβριος 2013)
στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ελληνικού Δημοσίου.
Οι πρωτότυπες Βεβαιώσεις Πιστοποίησης πρόκειται να αποσταλούν από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), τελικό δικαιούχο της Πράξης, στις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης των δικαιούχων εκπαιδευτικών. Θα ακολουθήσει σχετική ενημέρωση με νεώτερη ανακοίνωση.
Παράλληλα, για διευκόλυνση των δικαιούχων εκπαιδευτικών, διατίθενται μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος της Πράξης (b-epipedo2.cti.gr/mis) με χρήση των προσωπικών τους κωδικών, «ψηφιοποιημένα αντίγραφα» των πρωτοτύπων Βεβαιώσεων Πιστοποίησης (Επιλογή: «Αποτέλεσμα Πιστοποίησης Α’ (ή Β’) Επιπέδου Τ.Π.Ε.» -> «Εκτύπωση «ψηφιοποιημένου αντιγράφου» πρωτότυπης Βεβαίωσης Πιστοποίησης»), για χρήση σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
* Ιωάννης Κ. Λιναρδάκης,
Υπεύθυνος Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων,
Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς,
Αν. Αιρετός ΠΥΣΔΕ Κιλκίς, Γενικός Γραμματέας Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. Κιλκίς,
Μ.Sc., Σχολική Ψυχολογία – Διαχείριση Κρίσεων στην Εκπαίδευση,
Μ.Sc., Διοίκηση των Σχολικών Μονάδων – MUNDIS.
Ανακοινώνεται ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία έκδοσης των Βεβαιώσεων Πιστοποίησης Α και Β επιπέδου ΤΠΕ για τους εκπαιδευτικούς που ολοκλήρωσαν επιτυχώς τις αντίστοιχες δοκιμασίες πιστοποίησης των παρακάτω περιόδων:
· 3ης περιόδου πιστοποίησης Α’ επιπέδου ΤΠΕ (Μάιος – Ιούλιος 2012)
· 4ης περιόδου πιστοποίησης Α’ επιπέδου ΤΠΕ (Ιούνιος – Ιούλιος 2013),
· 2ης περιόδου πιστοποίησης Β’ Επιπέδου ΤΠΕ (Δεκέμβριος 2011 – Φεβρουάριος 2012)
· 3ης περιόδου πιστοποίησης Β’ Επιπέδου ΤΠΕ (Μάιος – Σεπτέμβριος 2013)
στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ελληνικού Δημοσίου.
Οι πρωτότυπες Βεβαιώσεις Πιστοποίησης πρόκειται να αποσταλούν από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), τελικό δικαιούχο της Πράξης, στις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης των δικαιούχων εκπαιδευτικών. Θα ακολουθήσει σχετική ενημέρωση με νεώτερη ανακοίνωση.
Παράλληλα, για διευκόλυνση των δικαιούχων εκπαιδευτικών, διατίθενται μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος της Πράξης (b-epipedo2.cti.gr/mis) με χρήση των προσωπικών τους κωδικών, «ψηφιοποιημένα αντίγραφα» των πρωτοτύπων Βεβαιώσεων Πιστοποίησης (Επιλογή: «Αποτέλεσμα Πιστοποίησης Α’ (ή Β’) Επιπέδου Τ.Π.Ε.» -> «Εκτύπωση «ψηφιοποιημένου αντιγράφου» πρωτότυπης Βεβαίωσης Πιστοποίησης»), για χρήση σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
* Ιωάννης Κ. Λιναρδάκης,
Υπεύθυνος Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων,
Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς,
Αν. Αιρετός ΠΥΣΔΕ Κιλκίς, Γενικός Γραμματέας Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. Κιλκίς,
Μ.Sc., Σχολική Ψυχολογία – Διαχείριση Κρίσεων στην Εκπαίδευση,
Μ.Sc., Διοίκηση των Σχολικών Μονάδων – MUNDIS.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.