Υπογράφει η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών Δ.Ε.
Το ευαίσθητο τμήμα της Δημόσιας Ελληνικής Εκπαίδευσης που ονομάζεται Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση έχει αρχίσει πλέον να δέχεται και «φίλια πυρά». Το Υπουργείο Παιδείας, με τις αυθαίρετες ενέργειές του αλλά και την αδιαφορία του έως σήμερα, φέρει την κύρια ευθύνη για την κατάσταση που επικρατεί στην Τεχνική Εκπαίδευση.
Υπάρχουν πολλά γεγονότα που ενισχύουν αυτή την άποψη:
· Αυθαίρετη κατάργηση Τεχνικών Ειδικοτήτων χωρίς κανένα αιτιολογικό.
· Διασπορά της Τεχνικής Εκπαίδευσης σε άλλα Υπουργεία.
· Ελάχιστη έως μηδενική επιμόρφωση καθηγητών ειδικοτήτων. Αποκλεισμός από την επιμόρφωση Β’ επιπέδου των καθηγητών ειδικοτήτων.
· Μη σύνταξη νέων αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών και συγγραφή νέων βιβλίων με αποτέλεσμα να διδάσκονται βιβλία του 2000.
· Ασάφεια ή έλλειψη επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων της Τεχνικής Εκπαίδευσης.
· Μη δυνατότητα επαναληπτικών εξετάσεων στις Πανελλαδικές των ΕΠΑ.Λ..
· Ελάχιστες θέσεις εισαγωγής για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ. στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Το τελευταίο όμως διάστημα το Υπουργείο Παιδείας βρήκε και άλλους συμμάχους όσον αφορά τη στοχοποίηση της Δημόσιας Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, με πρώτο τον ΣΥΡΙΖΑ, του οποίου άρθρα έχουν δημοσιευτεί στο διαδίκτυο (με την υπογραφή υπεύθυνου παιδείας) και οραματίζονται την κατάργηση της Δημόσιας Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και τη δημιουργία μεταλυκειακής – προαιρετικής Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Η παραπάνω θέση δεν είναι κάτι νέο, την ίδια θέση είχαν πάντα και ο Συνασπισμός αλλά και το Κ.Κ.Ε..
Ο δεύτερος σύμμαχος του Υπουργείου Παιδείας προέρχεται «εκ των έσω».
Η πλειοψηφία του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ζακύνθου κοινοποίησε πρόσφατα έγγραφο με θέμα «Ανακοίνωση για την τράπεζα θεμάτων» (Αρ. Πρωτ. 41/17-7-2014) στην οποία ξεκάθαρα υιοθετεί την παραπάνω θέση του ΣΥΡΙΖΑ και του Κ.Κ.Ε.:
Η ανακοίνωση μεταξύ άλλων, καλεί τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές σε αγώνα για:
· «Κατάργηση του Νόμου 4186/13 για την αναδιάρθρωση του Λυκείου και της ΤΕΕ, όλων των νόμων για το «Νέο Σχολείο» και της τράπεζας θεμάτων.
· Κατάργηση του σχολείου της αγοράς και της ΕΕ, όλου του νομοθετικού πλαισίου για την πρόωρη κατάρτιση και τη μαθητεία μετά το γυμνάσιο.
· Ενιαίο 12χρονο αποκλειστικά Δημόσιο και Δωρεάν σχολείο, αντίστοιχο με τις ανάγκες και τα οράματα της νεολαίας και του λαού μας.
· Η επαγγελματική εκπαίδευση να ξεκινά μετά το Ενιαίο Δωδεκάχρονο Σχολείο είτε στις ανώτατες είτε στις επαγγελματικές σχολές.
Πηγή : http://elmez.blogspot.gr/2014/07/blog-post_25.html#more
Βάσει της ανακοίνωσης, η πλειοψηφία του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ζακύνθου, το οποίο αποτελείται από τρία μέλη του ΠΑΜΕ, τρία μέλη της Ενωτικής Πρωτοβουλίας (ΣΥΝΕΚ και Παρεμβάσεις) και ενός μέλους της Δ.Α.Κ.Ε., στηρίζει ξεκάθαρα τις επίσημες θέσεις των κομμάτων του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ για την κατάργηση της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Εκπαίδευσης.
Καλούμε όλες τις παρατάξεις για άλλη μία φορά που εκπροσωπουνται στο Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. να ξεκαθαρίσουν τη θέση τους για τη Δημόσια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση. Θα πρέπει επίσημα να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς της χώρας αν ασπάζονται τις θέσεις των πολιτικών τους κομμάτων και αυτές των Παρατάξεων τους σε πρωτοβάθμιο επίπεδο για την κατάργηση της Δημόσιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Έχουμε καταθέσει δημόσια ως Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών τις θέσεις μας για τη Δημόσια Τεχνική Εκπαίδευση και καλούμε όλους τους συναδέλφους να σταθούν στο πλάι μας όχι απλά για να διατηρήσουμε την Δημόσια Τεχνική Εκπαίδευση αλλά για να την ενισχύσουμε όσο μπορούμε περισσότερο.
Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να δώσει λύσεις στα άμεσα προβλήματα της Τεχνικής Εκπαίδευσης:
· Να επανέρθουν άμεσα όλες οι καταργημένες Τεχνικές Ειδικότητες .
· Να αποκτήσει Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση ενιαίο χαρακτήρα. Να σταματήσει ΤΩΡΑ η υποβάθμιση της ΤΕΕ με υποδιαιρέσεις σε ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ.
· Να παρέχεται η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση αποκλειστικά από το Υπουργείο Παιδείας.
· Να συνταχθούν άμεσα τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών για τα νέα ωρολόγια προγράμματα.
· Να ξεκινήσει επιτέλους η διαδικασία για τη συγγραφή νέων (επίκαιρων) βιβλίων των τεχνικών ειδικοτήτων με τη συμμετοχή ενεργών εκπαιδευτικών.
· Να καλυφθούν το μήνα Σεπτέμβρη τα κενά στις Τεχνικές Ειδικότητες.
· Να δοθεί στους μαθητές που χαρακτηρίστηκαν με «ανεπαρκή φοίτηση» λόγω απουσιών και που φοιτούσαν στις ειδικότητες που καταργήθηκαν η δυνατότητα να λάβουν Πτυχίο και Απολυτήριο με τη διαδικασία ολικής εξέτασης το Σεπτέμβριο. Λόγω της κατάργησης των ειδικοτήτων οι συγκεκριμένοι μαθητές δεν έχουν τη δυνατότητα να επαναλάβουν την τάξη.
· Να αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο που δεν επιτρέπει έως σήμερα τις επαναληπτικές Πανελλαδικές εξετάσεις στα ΕΠΑ.Λ..
Υπάρχουν πολλά γεγονότα που ενισχύουν αυτή την άποψη:
· Αυθαίρετη κατάργηση Τεχνικών Ειδικοτήτων χωρίς κανένα αιτιολογικό.
· Διασπορά της Τεχνικής Εκπαίδευσης σε άλλα Υπουργεία.
· Ελάχιστη έως μηδενική επιμόρφωση καθηγητών ειδικοτήτων. Αποκλεισμός από την επιμόρφωση Β’ επιπέδου των καθηγητών ειδικοτήτων.
· Μη σύνταξη νέων αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών και συγγραφή νέων βιβλίων με αποτέλεσμα να διδάσκονται βιβλία του 2000.
· Ασάφεια ή έλλειψη επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων της Τεχνικής Εκπαίδευσης.
· Μη δυνατότητα επαναληπτικών εξετάσεων στις Πανελλαδικές των ΕΠΑ.Λ..
· Ελάχιστες θέσεις εισαγωγής για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ. στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Το τελευταίο όμως διάστημα το Υπουργείο Παιδείας βρήκε και άλλους συμμάχους όσον αφορά τη στοχοποίηση της Δημόσιας Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, με πρώτο τον ΣΥΡΙΖΑ, του οποίου άρθρα έχουν δημοσιευτεί στο διαδίκτυο (με την υπογραφή υπεύθυνου παιδείας) και οραματίζονται την κατάργηση της Δημόσιας Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και τη δημιουργία μεταλυκειακής – προαιρετικής Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Η παραπάνω θέση δεν είναι κάτι νέο, την ίδια θέση είχαν πάντα και ο Συνασπισμός αλλά και το Κ.Κ.Ε..
Ο δεύτερος σύμμαχος του Υπουργείου Παιδείας προέρχεται «εκ των έσω».
Η πλειοψηφία του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ζακύνθου κοινοποίησε πρόσφατα έγγραφο με θέμα «Ανακοίνωση για την τράπεζα θεμάτων» (Αρ. Πρωτ. 41/17-7-2014) στην οποία ξεκάθαρα υιοθετεί την παραπάνω θέση του ΣΥΡΙΖΑ και του Κ.Κ.Ε.:
Η ανακοίνωση μεταξύ άλλων, καλεί τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές σε αγώνα για:
· «Κατάργηση του Νόμου 4186/13 για την αναδιάρθρωση του Λυκείου και της ΤΕΕ, όλων των νόμων για το «Νέο Σχολείο» και της τράπεζας θεμάτων.
· Κατάργηση του σχολείου της αγοράς και της ΕΕ, όλου του νομοθετικού πλαισίου για την πρόωρη κατάρτιση και τη μαθητεία μετά το γυμνάσιο.
· Ενιαίο 12χρονο αποκλειστικά Δημόσιο και Δωρεάν σχολείο, αντίστοιχο με τις ανάγκες και τα οράματα της νεολαίας και του λαού μας.
· Η επαγγελματική εκπαίδευση να ξεκινά μετά το Ενιαίο Δωδεκάχρονο Σχολείο είτε στις ανώτατες είτε στις επαγγελματικές σχολές.
Πηγή : http://elmez.blogspot.gr/2014/07/blog-post_25.html#more
Βάσει της ανακοίνωσης, η πλειοψηφία του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ζακύνθου, το οποίο αποτελείται από τρία μέλη του ΠΑΜΕ, τρία μέλη της Ενωτικής Πρωτοβουλίας (ΣΥΝΕΚ και Παρεμβάσεις) και ενός μέλους της Δ.Α.Κ.Ε., στηρίζει ξεκάθαρα τις επίσημες θέσεις των κομμάτων του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ για την κατάργηση της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Εκπαίδευσης.
Καλούμε όλες τις παρατάξεις για άλλη μία φορά που εκπροσωπουνται στο Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. να ξεκαθαρίσουν τη θέση τους για τη Δημόσια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση. Θα πρέπει επίσημα να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς της χώρας αν ασπάζονται τις θέσεις των πολιτικών τους κομμάτων και αυτές των Παρατάξεων τους σε πρωτοβάθμιο επίπεδο για την κατάργηση της Δημόσιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Έχουμε καταθέσει δημόσια ως Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών τις θέσεις μας για τη Δημόσια Τεχνική Εκπαίδευση και καλούμε όλους τους συναδέλφους να σταθούν στο πλάι μας όχι απλά για να διατηρήσουμε την Δημόσια Τεχνική Εκπαίδευση αλλά για να την ενισχύσουμε όσο μπορούμε περισσότερο.
Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να δώσει λύσεις στα άμεσα προβλήματα της Τεχνικής Εκπαίδευσης:
· Να επανέρθουν άμεσα όλες οι καταργημένες Τεχνικές Ειδικότητες .
· Να αποκτήσει Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση ενιαίο χαρακτήρα. Να σταματήσει ΤΩΡΑ η υποβάθμιση της ΤΕΕ με υποδιαιρέσεις σε ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ.
· Να παρέχεται η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση αποκλειστικά από το Υπουργείο Παιδείας.
· Να συνταχθούν άμεσα τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών για τα νέα ωρολόγια προγράμματα.
· Να ξεκινήσει επιτέλους η διαδικασία για τη συγγραφή νέων (επίκαιρων) βιβλίων των τεχνικών ειδικοτήτων με τη συμμετοχή ενεργών εκπαιδευτικών.
· Να καλυφθούν το μήνα Σεπτέμβρη τα κενά στις Τεχνικές Ειδικότητες.
· Να δοθεί στους μαθητές που χαρακτηρίστηκαν με «ανεπαρκή φοίτηση» λόγω απουσιών και που φοιτούσαν στις ειδικότητες που καταργήθηκαν η δυνατότητα να λάβουν Πτυχίο και Απολυτήριο με τη διαδικασία ολικής εξέτασης το Σεπτέμβριο. Λόγω της κατάργησης των ειδικοτήτων οι συγκεκριμένοι μαθητές δεν έχουν τη δυνατότητα να επαναλάβουν την τάξη.
· Να αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο που δεν επιτρέπει έως σήμερα τις επαναληπτικές Πανελλαδικές εξετάσεις στα ΕΠΑ.Λ..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.