Τις 148.765, έφτασαν οι αιτήσεις για το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο, το δίμηνο από 14 Ιανουαρίου του 2013 έως 10 Μαρτίου, σύμφωνα με στοιχεία που διαβιβάστηκαν στη Βουλή από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ, Αρθούρο Ζερβό.
Τα στοιχεία διαβιβάστηκαν, μετά από ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Γιάννη Καράμπελα, για τη διαφημιστική καμπάνια της ΔΕΗ αναφορικά με το κοινωνικό τιμολόγιο και την κατανομή της στα περιφερειακά ΜΜΕ.
Όπως σπεύδει να υπογραμμίσει ο κ. Ζερβός, εξαιτίας της ενημερωτικής καμπάνιας της ΔΕΗ για το νέο σημαντικό διευρυμένο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο, οι αιτήσεις ανήλθαν στις 148.765 για το συγκεκριμένο δίμηνο όταν, από την 1η Οκτωβρίου του 2010 έως και τις 13 Ιανουαρίου του 2013, δηλαδή μέσα σε περισσότερα από δύο χρόνια, είχαν υποβληθεί 377.825 αιτήσεις.
«Είναι προφανές από τα ανωτέρω στοιχεία ότι η σκοπιμότητα της συγκεκριμένης διαφημιστικής δαπάνης είναι πλήρως αιτιολογημένη, προκειμένου να ενημερωθούν οι ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, ιδιαίτερα εν μέσω πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης» αναφέρει ο κ. Ζερβός. Διευκρινίζει, παράλληλα, ότι η διαφημιστική κατανομή γίνεται με κριτήρια αντικειμενικά και μετρήσιμα (τηλεθέαση, ακροαματικότητα, κυκλοφορία εφημερίδων).
Ειδικά δε για τα περιφερειακά ΜΜΕ, ο πρόεδρος της ΔΕΗ αναφέρει ότι, για πρώτη φορά, κριτήριο είναι να επιλέγονται περιοχές στις οποίες η ΔΕΗ αναπτύσσει ιδιαίτερα έντονη δραστηριότητα, μαζί και με όλα τα άλλα κριτήρια που προαναφέρθηκαν.
Τα στοιχεία διαβιβάστηκαν, μετά από ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Γιάννη Καράμπελα, για τη διαφημιστική καμπάνια της ΔΕΗ αναφορικά με το κοινωνικό τιμολόγιο και την κατανομή της στα περιφερειακά ΜΜΕ.
Όπως σπεύδει να υπογραμμίσει ο κ. Ζερβός, εξαιτίας της ενημερωτικής καμπάνιας της ΔΕΗ για το νέο σημαντικό διευρυμένο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο, οι αιτήσεις ανήλθαν στις 148.765 για το συγκεκριμένο δίμηνο όταν, από την 1η Οκτωβρίου του 2010 έως και τις 13 Ιανουαρίου του 2013, δηλαδή μέσα σε περισσότερα από δύο χρόνια, είχαν υποβληθεί 377.825 αιτήσεις.
«Είναι προφανές από τα ανωτέρω στοιχεία ότι η σκοπιμότητα της συγκεκριμένης διαφημιστικής δαπάνης είναι πλήρως αιτιολογημένη, προκειμένου να ενημερωθούν οι ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, ιδιαίτερα εν μέσω πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης» αναφέρει ο κ. Ζερβός. Διευκρινίζει, παράλληλα, ότι η διαφημιστική κατανομή γίνεται με κριτήρια αντικειμενικά και μετρήσιμα (τηλεθέαση, ακροαματικότητα, κυκλοφορία εφημερίδων).
Ειδικά δε για τα περιφερειακά ΜΜΕ, ο πρόεδρος της ΔΕΗ αναφέρει ότι, για πρώτη φορά, κριτήριο είναι να επιλέγονται περιοχές στις οποίες η ΔΕΗ αναπτύσσει ιδιαίτερα έντονη δραστηριότητα, μαζί και με όλα τα άλλα κριτήρια που προαναφέρθηκαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.