Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Πρωτοβουλίες ΥΜΑΘ για την τουριστική ανάπτυξη της βόρειας Ελλάδας

Τρόπους χάραξης μιας ενιαίας, σύγχρονης και δωδεκάμηνης τουριστικής πολιτικής για το σύνολο της Βόρειας Ελλάδας, μέσω της προσέλκυσης επενδυτών, της αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού και την προώθηση των τουριστικών προορισμών, συζήτησαν σήμερα (Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013) στο Διοικητήριο, ο Υπουργός Μακεδονίας και Θράκης, κ. Θεόδωρος Καράογλου, με το σύνολο των αρμόδιων φορέων που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό.
Η πρωτοβουλία για την ευρεία σύσκεψη ανήκει στον Υπουργό Μακεδονίας και Θράκης, κ. Θεόδωρο Καράογλου, καθώς το ΥΜΑΘ, εξ ορισμού και όπως προβλέπει το θεσμικό πλαίσιο επανίδρυσής του, διαδραματίζει συντονιστικό ρόλο στις τρεις αιρετές περιφέρειες που εποπτεύει.

Στη συνάντηση στρογγυλής τραπέζης, μεταξύ άλλων, συμμετείχαν οι Περιφέρειες Κεντρικής, Δυτικής, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, οι Πρόεδροι των Ενώσεων Ξενοδόχων Μακεδονίας και Θράκης, ο Πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας και Θράκης, καθώς και εκπρόσωποι των τουριστικών οργανισμών.

Στην εισαγωγική του τοποθέτηση ο κ. Καράογλου εξήγησε πως η σημερινή σύσκεψη αποτελεί την απαρχή μιας γόνιμης και εποικοδομητικής σχέσης εμπιστοσύνης η οποία, με εφόδια τη σύνθεση δυνάμεων και συνεργιών, φιλοδοξεί να έχει ως αποτέλεσμα τη μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη ενίσχυση της τουριστικής βιομηχανίας της Μακεδονίας και της Θράκης.

«Σήμερα είναι η αρχή μιας πιο στενής συνεργασίας. Με περισσότερες πράξεις και λιγότερο λόγο» τόνισε ο Υπουργός, ανακοινώνοντας πως το ΥΜΑΘ προχωρά σε μια σειρά στοχευμένων προωθητικών ενεργειών ανάδειξης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, όπως είναι για παράδειγμα η ημερίδα που διοργανώνει το Φεβρουάριο με θέμα τον θερμαλιστικό τουρισμό, ενώ στις αρχές Μαρτίου προγραμματίζεται δεύτερη ημερίδα, αυτήν τη φορά για τις προσκυνηματικές περιηγήσεις.

«Επιθυμία μας», συνέχισε ο κ. Καράογλου, «είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου τουριστικού φακέλου με στοχευμένη επικοινωνία, αξιοποίηση των εμπειριών του τουρίστα, βελτίωση υποδομών και φυσικά η χάραξη μιας στρατηγικής που θα βασίζεται σε ένα σταθερό brand name, με βάση το τουριστικό προϊόν». Διότι, όπως είπε, «η ανάπτυξη του τουρισμού σημαίνει ανάκαμψη της οικονομίας, νέες θέσεις εργασίας, αναθέρμανση της αγοράς, επιχειρηματικές ευκαιρίες και φυσικά προοπτικές επενδύσεων, με στόχο την οικονομική μας ευημερία».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.