"Προς ΕΟΠΥΥ
Όπως πιθανά καταλαβαίνετε είναι από δύσκολο έως αδύνατο να σημειώνουν οι καταναλωτές το κόστος κλήσης από κάθε εταιρία που αναγράφουν στα ψιλά γράμματα των διαφημίσεών τους για να επιλέγουν στη συνέχεια . Η επιλογή γίνεται τελικά μέσω μνημονικών κανόνων που προσπαθούν να "επιβάλλουν" οι εταιρίες κι όχι με βάση το κόστος, όπως αρχικά αναφέρονταν από την υπηρεσία σας (ανταγωνισμός στις τιμές, κλπ)
Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα για το που μπορούμε να βρούμε στον ιστότοπό σας (ή αλλού) μια πλήρη λίστα των εταιριών που έχουν συμβληθεί με την υπηρεσία σας προκειμένου να παρέχουνυπηρεσίες τηλεφωνικών ραντεβού, καθώς και το κόστος ανά τηλεφώνημα που χρεώνει η κάθε εταιρία, προκειμένου να δίνεται η δυνατότητα σύγκρισης στον καταναλωτή, όταν τα δει δίπλα-δίπλα, πριν επιλέξει.
Εάν δεν υπάρχει τέτοια λίστα καλό θα ήταν να δημιουργηθεί και να προβληθεί προκειμένου να εντείνει τον ανταγωνισμό κι αν είναι δυνατό να πέσουν και οι τιμές...
Πιθανά δεν έχει γίνει κατανοητό ότι το κόστος για το ραντεβού είναι Π Α Ν Α Κ Ρ Ι Β Ο & ισοδυναμεί περίπου με το ποτήρι γάλακτος που πίνει ένα παιδί επί τέσσερις μέρες για πρωινό!! κι αυτό λείπει ήδη σε αρκετά παιδιά.
Αναμένουμε την ανταπόκρισή σας."
Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα για το που μπορούμε να βρούμε στον ιστότοπό σας (ή αλλού) μια πλήρη λίστα των εταιριών που έχουν συμβληθεί με την υπηρεσία σας προκειμένου να παρέχουνυπηρεσίες τηλεφωνικών ραντεβού, καθώς και το κόστος ανά τηλεφώνημα που χρεώνει η κάθε εταιρία, προκειμένου να δίνεται η δυνατότητα σύγκρισης στον καταναλωτή, όταν τα δει δίπλα-δίπλα, πριν επιλέξει.
Εάν δεν υπάρχει τέτοια λίστα καλό θα ήταν να δημιουργηθεί και να προβληθεί προκειμένου να εντείνει τον ανταγωνισμό κι αν είναι δυνατό να πέσουν και οι τιμές...
Πιθανά δεν έχει γίνει κατανοητό ότι το κόστος για το ραντεβού είναι Π Α Ν Α Κ Ρ Ι Β Ο & ισοδυναμεί περίπου με το ποτήρι γάλακτος που πίνει ένα παιδί επί τέσσερις μέρες για πρωινό!! κι αυτό λείπει ήδη σε αρκετά παιδιά.
Αναμένουμε την ανταπόκρισή σας."
Ειναι οντως ακριβο το σημερινο ραντεβου,αλλα το προηγουμενο ηταν σαφως ακριβοτερο,γιατι ειχε να κανει με τον οχαδερφισμο μας,την απερισκεψια μας,την αδιφορια μας για τον διπλανο μας.Συγκεκριμενα οταν λειτουργουσε το ραντεβου επι εποχης ΙΚΑ,ο καθενας απερισκεπτα απο τον καναπε του επαιρνε το 184 και εκλεινε δεκαδες ραντεβου που δεν ειχε αναγκη,που δεν προσερχοταν και που στερουσε απο συνανθρωπους που το ειχαν αναγκη και δεν μπορουσαν να βρουν.Αυτα ανακαλυφθηκαν υστερα απο ερευνα και υπαρχουν και συγκριτικοι πινακες.Ειμαι ενας πρωην Δ/ντης Γιατρος που ξερω τι συνεβαινε,καλο λοιπον ειναι να γινουμε καλοι χρηστες και καταναλωτες και οχι να διαμαρτυρομαστε οταν εμφανιζονται τα δυσκολα,για τα οποια εμεις εχουμε...στρωσει το χαλι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΕΝΩΠΚΑ δεν αναφέρει πάντως να πάμε στο παλιό καθεστώς.. Για την μη τήρηση της δέσμευσης για μείωση του κόστους μέσω του ανταγωνισμού αναφέρει... Μάλλον συνεννοήθηκαν οι εταιρίες και κράτησαν ψηλά τις τιμές...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό θα ήταν ωστόσο αν έχετε link σε συγκριτικούς πίνακες πριν & μετά το 184 να μας το δώσετε για να κρίνουμε. Είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχει μη προσέλευση και μετά το 184... οι παππούδες πάντα ξεχνάνε ή "εκλείπουν" μέχρι το ραντεβού..